Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kraamkado met nederlands tintje

<<

Anoniem54

Bericht 06 Mrt 2014 19:03

Kraamkado met nederlands tintje

Voor een zwangere vriendin in spanje wil ik een klein kadotje kopen. Ik zoek iets typische nederlands. Ik zat te denken aan van die klompsloffen. Maar ik heb geen tijd om het online te bestellen. Iemand idee waar ik iets zou kunnen kopen? Heb al bij de hema gekeken maar daar hadden ze niks.
Mijn laatste redding zou zijn op schiphol, maar ik weet niet zeker of ze daar iets hebben. (Ja of 10x zo duur)
Het moet niet meer dan 10 euro kosten.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Mrt 2014 19:07

Re: Kraamkado met nederlands tintje

Iets van Nijntje, Jip en Janneke of Dikkie Dik?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 06 Mrt 2014 19:08

Re: Kraamkado met nederlands tintje

Schoenenreus heeft ze weleens maar niet echt hele kleine maatjes geloof ik, denk ook dat ze boven de € 10 uitkomen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 06 Mrt 2014 19:09

Re: Kraamkado met nederlands tintje

Iets met jip en janneke of nijntje (dick bruna)?
Straks met koningsdag zal er van alles in de winkels liggen maar daar heb je nu weinig aan.
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Mrt 2014 19:13

Re: Kraamkado met nederlands tintje

Ik weet niet of ze daar ook aan geboorteborduurtegeltjes (wat een woord) doen, maar dat lijkt mij erg leuk. En dan op z'n Nederlands, dus met 'gewicht' enzo. Maar dat kun je dan pas geven als het kindje geboren is dus dat is misschien niet wat je zoekt.
#teammaple🍁
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 06 Mrt 2014 19:19

Re: Kraamkado met nederlands tintje

Klompjes? Wij hebben ooit hele leuke gekregen met de geboortekaartjes erop geschilderd.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 06 Mrt 2014 19:23

Re: Kraamkado met nederlands tintje

Google eens op Cottonbaby delfts blauw, misschien is er een winkel bij jou in de buurt die het verkoopt?
December 2009
juli 2012
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Mrt 2014 19:28

Re: Kraamkado met nederlands tintje

www.hiphollandhip.nl en dan bij kleding.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 06 Mrt 2014 19:50

Re: Kraamkado met nederlands tintje

Bij de welkoop/boerenbond hebben ze klompen in kindermaten. De 'echte houten' en zwarte, maar beide gaan pas vanaf een bepaalde kindermaat (en die weet ik niet uit mijn hoofd)
Ze hebben ook klompsloffen (gehad?) maar daarvan weet ik ook niet bij welke maat ze beginnen.
Je kan ze altijd even bellen voor je er heen rijd.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers