Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie mis je hier nog?

<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 20:12

Re: Wie mis je hier nog?

Madame Butterfly schreef:Ik ben er ook weer, ik was Sayuri op 't vorige forum.


Oooh ik had het net nog over je in het andere topic! En deze naam was me al opgevallen. Maar dan heb ik nu 1+1 gedaan. Thanks :)
<<

Anoniem38

Bericht 11 Sep 2013 20:30

Re: Wie mis je hier nog?

Ik ben er ook weer!
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 20:34

Re: Wie mis je hier nog?

Jip83 schreef:Ik ben er ook weer!


:cheering:
<<

Anoniem318

Bericht 11 Sep 2013 22:07

Re: Wie mis je hier nog?

Marin schreef:
Madame Butterfly schreef:Ik ben er ook weer, ik was Sayuri op 't vorige forum.


Oooh ik had het net nog over je in het andere topic! En deze naam was me al opgevallen. Maar dan heb ik nu 1+1 gedaan. Thanks :)


Welk andere topic? Toch alleen maar goede dingen gezegd, hoop ik!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 11 Sep 2013 23:22

Re: Wie mis je hier nog?

Auxo schreef:
Elliot schreef:JaneDoe, welcome back!
Je doet meteen lekker rebels met je avatar ;) (Zie forumzaken).

Haha zag het ook inderdaad :wink: Leuk dat je er weer bent in ieder geval!



O jee help....ik heb niks gelezen over Avatars, dus mijn rebelsheid was niet met opzet.
Ik ga meteen even lezen welke regels ik overtreed.... :shock:

Edit: Ik heb het een en ander gelezen over avatars, maar ben er nog niet achter wat er niet klopt aan mijn avatar..... help?
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 11 Sep 2013 23:32

Re: Wie mis je hier nog?

De burgemeesters gebruiken de keep calm avatars en hebben gevraagd of forummers met die avatar een andere willen nemen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 12 Sep 2013 00:14

Re: Wie mis je hier nog?

Ahhhh nee toch....? Verdorie...... I :heart: keep calm ..... wist ook meteen dat ik een keep calm avatar wilde.

Nou, noem me eigenwijs....maar zolang de burgemeersters het nog oke vinden hou ik hem even zo. En anders hoor ik het vast wel van ze :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Sep 2013 05:57

Re: Wie mis je hier nog?

Ja, dat vind ik eigenwijs...
De burgemeesters hebben niet voor niks een oproepje gedaan. Als ze iedereen persoonlijk aan zouden moeten spreken zijn ze volgende week nog niet klaar.
Dus niet zo rebels, en hop, veranderen...
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 12 Sep 2013 06:25

Re: Wie mis je hier nog?

Lejow schreef:Ja, dat vind ik eigenwijs...
De burgemeesters hebben niet voor niks een oproepje gedaan. Als ze iedereen persoonlijk aan zouden moeten spreken zijn ze volgende week nog niet klaar.
Dus niet zo rebels, en hop, veranderen...



Ben het hier mee eens.
Ze hebben het niet voor niks gevraagd aan 'ons' om ze niet te nemen. Dus niet zo eigenwijs en verander hem gewoon.
<<

Anoniem66

Bericht 12 Sep 2013 06:40

Re: Wie mis je hier nog?

Printje schreef:
xxxMINIxxx schreef:Waarschijnlijk heeft ze al eeuwen een andere naam, maar is Dromertje er ook?



Ja die is er nog.


O ja? Zover ik weet weet niet hoor. *stuurt meteen een Whatsapp*
<<

Burgemeester Julia

Bericht 12 Sep 2013 06:42

Re: Wie mis je hier nog?

JaneDoe, zou je hem inderdaad willen veranderen? Het verzoekje geldt voor iedereen met zo'n avatar, niet alleen voor bij de mensen bij wie we het toevallig zien. We hebben al 700 leden en we kunnen niet bij iedereen de avatar gaan controleren, vandaar één algemene oproep in één topic.

Edit: link weggehaald.
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 06:47

Re: Wie mis je hier nog?

Het topic doet het niet Julia, en ik kon 'm ook al niet meer vinden in Forumzaken. Misschien staat ie gesloten ofzo?
<<

Burgemeester Julia

Bericht 12 Sep 2013 06:52

Re: Wie mis je hier nog?

Oh ja, ik zie het. Hij staat in de prullenbak, dat had ik even niet gezien. Nou ja, we hadden dus een topic geopend met de vraag of iedereen met een 'Keep calm and..' Avatar hem wilde veranderen :nerd:
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 12 Sep 2013 07:24

Re: Wie mis je hier nog?

Beetje kinderachtig vind ik het. Zolang de juf het niet ziet doe ik het lekker toch..
Maar goed, Julia heeft het uitgelegd.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Burgemeester Irene

Bericht 12 Sep 2013 08:29

Re: Wie mis je hier nog?

Oh ik had in een opruimerige bui het topic weggehaald. Sorry!
<<

Anoniem193

Bericht 12 Sep 2013 08:32

Re: Wie mis je hier nog?

Niet te veel opruimen hè :D
<<

Anoniem33

Bericht 12 Sep 2013 09:04

Re: Wie mis je hier nog?

Ik vind de burgemeesters hier écht zoveel leuker als op het vorige forum!! Jullie reageren veel losser en vrijer!! I like!
<<

Anoniem66

Bericht 12 Sep 2013 09:57

Re: Wie mis je hier nog?

Luce schreef:
Printje schreef:
xxxMINIxxx schreef:Waarschijnlijk heeft ze al eeuwen een andere naam, maar is Dromertje er ook?



Ja die is er nog.


O ja? Zover ik weet weet niet hoor. *stuurt meteen een Whatsapp*


Nagevraagd, ze zit niet op het forum. Ze zegt wel dat haar studie nu veel sneller gaat :nerd:
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 12 Sep 2013 10:37

Re: Wie mis je hier nog?

Leuk dat je er ook weer bent Madame Butterfly!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 12 Sep 2013 12:42

Re: Wie mis je hier nog?

Ik vind het wel echt een stomme regel.....
Bij jullie staat er duidelijk "the moderator's here". Bij mij staat er toch iets heel anders? Lijkt me nou niet echt verwarrend....

Als ik nou ook een avatar had met het woord Moderator/Burgemeester erin, dan zou ik het snappen....
<<

Burgemeester Irene

Bericht 12 Sep 2013 12:56

Re: Wie mis je hier nog?

Het is geen regel. Het is een vriendelijk verzoek. We vragen of iedereen wil meewerken en doen een beroep op de beleefdheid van forummers. Je krijgt geen ban of waarschuwing als je het niet doet. We kunnen het makkelijk als regel instellen, we kunnen zelfs je avatar wijzigen als we dat willen, maar dat doen we niet.

We vragen alleen vriendelijk of forummers rekening willen houden met ons bij het kiezen van hun avatar. Of het zo sociaal is om dan te zeggen 'lekker puh, doe ik toch niet' is de vraag, maar verboden is het niet.
<<

Anoniem17

Bericht 12 Sep 2013 12:58

Re: Wie mis je hier nog?

Jeetje mina JD, doe niet zo kinderachtig joh!
<<

Anoniem193

Bericht 12 Sep 2013 12:59

Re: Wie mis je hier nog?

Afbeelding
<<

Burgemeester Irene

Bericht 12 Sep 2013 13:02

Re: Wie mis je hier nog?

Doe maar niet, we hebben het vriendelijk gevraagd. Niet nodig om daar hele discussies over te gaan voeren.
<<

Nyx

Bericht 12 Sep 2013 13:02

Re: Wie mis je hier nog?

Er zijn je al zoveel voorgegaan, JD. Dus doe eens lief. ;)
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers