Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic #1

<<

Anoniem215

Bericht 06 Mrt 2014 12:52

Re: Afvaltopic

Wat leuk dat er meer mensen bootcamp volgen. Ik ga 13 maart voor het eerst en kijk er naar uit.
@Hoochie, als ik alleen ben dan lukt het sporten ook niet zo. Maar in een groep voel ik mij altijd gemotiveerd.
Nu hopen dat het volgende week lekker weer wordt.
@Lavandel, succes vanavond, laat je weten wat je er van vond?
<<

Anoniem291

Bericht 06 Mrt 2014 16:14

Re: Afvaltopic

Lavendel schreef:
Hoochie schreef:Ik heb me gister opgegeven voor 8 weeks 2 fabulous. Start woensdag met 2 keer per week in een groep van maximaal 10 bootcamp en voedingsadviezen. Het lukt me op dit moment alleen niet dus dan zo maar proberen. Zie wel beetje op tegen het wegen :palm:


Hoe was de bootcamp Hoochie? Ik ga vanavond.


Leuk, we hebben een klein groepje van 4. We hebben eerst kennis gemaakt en gewogen. Daarna gehad over voeding, dat vind ik nog wel lastig hoor om in te passen. We hebben een half uurtje bewogen en maandag begint het echte werk. Succes vanavond.
<<

Anoniem54

Bericht 06 Mrt 2014 16:26

Re: Afvaltopic

Klinkt leuk die bootcamp!

Met mij gaat het super! Ik had het gister moeilijk toen ik met honger in de supermarkt liep. Had zoveel zin in croissantjes. Heb ze laten liggen en thuis gezond gegeten. Vandaag woog ik 84,6 !
Ik wil eind volgende week 84 wegen, ga dan op vakantie.

Iemand tips om op vakantie niet teveel aan te komen? Ik ga veel lopen dus bewegen doe ik wel, alleen ben bang om teveel te eten
<<

Anoniem54

Bericht 06 Mrt 2014 16:27

Re: Afvaltopic

Lijkt het jullie trouwens wat om een tabel te maken ? Net als in het ww topic ?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 06 Mrt 2014 22:19

Re: Afvaltopic

@ Hoochie fijn dat het bevallen is!

@ Lemon tips voor vakantie zou ik inderdaad zeggen veel bewegen/lopen. Daarnaast zou ik zelf denk ik gaan voor de gezondere keuzes op de kaart, maar nog steeds genieten van een ijsje bijv. Ik zou alleen niet en vet eten en ijsje en veel tussendoortjes en en en... meer of. Waar ga je heen?

Ik ben vandaag voor de 2e keer gaan zwemmen deze week :D Ik moest van mijzelf gaan 2x p.w. gaan zwemmen als ik mijn diploma had, dus nu moet ik ook echt. Vandaag ook redelijk wat gelopen, dus goed bezig geweest.

Morgen heb ik zelf een etentje georganiseerd, dus zal ik de hele dag in beweging zijn met boodschappen doen, koken, voorbereiden en het huis schoonmaken. Hopelijk is het resultaat maandag te zien op de weegschaal.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Mrt 2014 22:35

Re: Afvaltopic

Ik eet op vakantie nooit echt veel en beweeg ook genoeg, maar toch kom ik bijna altijd aan. Oorzaak: alcohol :laughcry: Op vakantie drink ik meestal elke dag wel, terwijl ik dat thuis nooit doe (vaak maar één avond per week). Tja, dan wil het wel (helaas).
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem291

Bericht 06 Mrt 2014 23:56

Re: Afvaltopic

@ Lavendel: hoe was de bootcamp?

Pff vandaag 2 liter water en 5 bakken thee gedronken, ik moest net onderweg echt even een noodstop maken bij de macdonalds om te plassen :smile:

Ik zit een beetje te klooien met het eten. Heb nu geen bijzondere dingen in huis dus ik ga me er van het weekend maar een beetje in verdiepen. Vandaag heb ik dit gegeten (stoofpotje staat vast niet in het lijstje van gezond, maar mijn moeder had het al klaargemaakt).
Ontbijt Smoothie met magere yoghurt, appel en handje frambozen en 2 crackers met slankie smeerkaas
Tussendoor -
Lunch 2 boterhammen met vleeswaren
Tussendoor Kiwi en eierkoek
Avondeten Rijst met stoofpotje, kiwi
Tussendoor Bakje yoghurt en mandarijn
Drinken 2 liter water, 5 koppen thee, glas melk
<<

Anoniem280

Bericht 07 Mrt 2014 03:26

Re: Afvaltopic

Ik was zo blij maandag, ik was 0,5 kilo aangekomen :cheering:
Maar het is er ook alweer af :nopompom:
En eerlijk is eerlijk, ik voel aan alle kanten van mijn lichaam dat ik gespannen en gestresst ben.
Zelfs mensen om mij heen zeggen dat ik er moe uitzie en dat ik maar dunnetjes geworden ben in 2 weken tijd!
Voor mij hoeft het zo niet meer! Iedere keer wanneer ik dat nu te horen krijg, compliment of niet, kan ik in janken uit barsten.
Waarschijnlijk sta ik weer met 1 been in de spiraal van 2 jaar terug!
Komt nu natuurlijk ook mee omdat ik volop in een medische molen zit!
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 11:47

Bericht 07 Mrt 2014 09:56

Re: Afvaltopic

Hoochie: ik vind jou etenslijstje er prima uit zien hoor, nu ben ik eerlijk gezegd ook niet van het hele strenge en eet 'gewoon' wat de pot schaft en let er op dat ik niet snoep/snaai en dan val ik al prima af en is het ook goed vol te houden!

Lemon: Mij lijkt zo'n lijstje wel leuk, ik ben er alleen niet goed in om hem te maken.

Ik woog vanochtend 74.5!! vanaf dat ik begon 1.5 kg afgevallen, vanaf dat ik hier schrijf 1 kilo! Voor mijn idee voel ik het ook al een beetje aan mijn buik, dat deze minder opgezet is, maar kan ook tussen mijn oren zitten.
'Gelukkig' moet ik het weekend werken, dan is het makkelijker om gezond te eten!
Afbeelding
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 07 Mrt 2014 10:02

Re: Afvaltopic

@ Caramba Vervelend voor je! Hoe komt het dat je zo gespannen en gestresst bent? Misschien ligt daar meer de oplossing dan in proberen aan te komen door eten. Al zeg ik nu waarschijnlijk iets wat je zelf ook weet.

@ Flower goed bezig :D
<<

Anoniem304

Bericht 07 Mrt 2014 12:33

Re: Afvaltopic

Wat vervelend Caramba :(.

Ik kan ook niet zo`n lijstje maken, maar misschien iemand anders wel? Zodra ik onder de 75kilo kom (dus echt eronder, niet 75 haha) mag ik van mezelf een nieuwe broek bestellen. Heb een super leuk broek gezien bji de H&M. Hopelijk ben ik donderdag weer een halve kilo kwijt, dat zou mooi zijn. Maar ik verwacht niet dat het zo snel gaat.

Vanochtend heb ik ontbijt gehad van 2 volk. crackers (waarvan 1 met een beetje boter), plakje kaas, koffiebeker melk en een banaan. Dat heeft echt heel goed gevuld haha. Zonet een gekookt eitje gegeten en straks lunchen. Ik volg met kcal met de app MyFitnessPal. Je kan vrienden toevoegen via een e-mailadres. Dus als meer mensen deze app gebruiken is dat misschien wel leuk?
<<

Anoniem280

Bericht 07 Mrt 2014 13:40

Re: Afvaltopic

girli schreef:@ Caramba Vervelend voor je! Hoe komt het dat je zo gespannen en gestresst bent? Misschien ligt daar meer de oplossing dan in proberen aan te komen door eten. Al zeg ik nu waarschijnlijk iets wat je zelf ook weet.

@ Flower goed bezig :D


Weet nu waar het aan ligt. Maar daardoor zie ik nu even geen licht in de duisternis. Weet niet wanneer ik uit die medische molen kom, sowieso in mei, zo staat het nu in mijn agenda, laatste onderzoek, maar dat kan allemaal weer veranderen. Daarbij werk ik al aantal weken boven mijn contract uren. Trekt en vraagt ook veel van mijn lichaam. Thuis schiet alles er weer bij in, chagrijnig tegen mijn vriend. Zit puur niet lekker in mijn vel. Dingen willen niet zoals ik wil.
Zostraks met werk gebeld, volgende week gaan wij naar mijn rooster kijken, word paar dagen uitgeplant, hopelijk geeft het weer stukje rust.
Stress, dat heeft bij mij consequenties voor mijn gewicht. Zo gaat de 1 meer eten door stress, waardoor ze aankomen. Ik eet zoals ik altijd eet, maar val dan af.
<<

Anoniem215

Bericht 07 Mrt 2014 19:50

Re: Afvaltopic

Lemon schreef:Lijkt het jullie trouwens wat om een tabel te maken ? Net als in het ww topic ?


Ja lijkt mij leuk. Weet jij hoe je het moet maken?
<<

Anoniem54

Bericht 07 Mrt 2014 20:58

Re: Afvaltopic

Nee ik weet niet hoe je een tabel maakt! Iemand anders hier misschien ?
<<

Anoniem50

Bericht 07 Mrt 2014 21:54

Re: Afvaltopic

Mag ik ook weer meeschrijven?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 08 Mrt 2014 10:14

Re: Afvaltopic

Tuurlijk Marley! Iedereen mag meeschrijven.

Ik had gisteravond een zelf georganiseerd etentje en het was heerlijk en gezellig :D Ik heb misschien alleen iets te veel gegeten, maar ik wilde niet op dieet zijn.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Mrt 2014 10:33

Re: Afvaltopic

Ik heb gisteren chips gegeten, wel ovenchips, die zijn iets beter. Verder ging ik op stap en heb ik alleen maar cola light gedronken! Een ware doorbraak haha. Voel me nu behoorlijk fris, al duik ik zo nog ff mn bed in. Qua afvallen schiet het nog niet hard genoeg op, hopelijk is er ergens komende week weer ineens een kilo af.
❤ 7 juni 2018
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 08 Mrt 2014 10:59

Re: Afvaltopic

Lemon schreef:Lijkt het jullie trouwens wat om een tabel te maken ? Net als in het ww topic ?

Even kijken of het lukt.

[table=400,1][tr][td=75,white]Forumnaam[/td][td=50,white]Lengte[/td] [td=50,white]Start[/td] [td=50,white]Huidig[/td] [td=50,white]Afgevallen[/td] [td=50,white]Streef[/td][/tr]
[tr][td=50,white]Lemon[/td][td=50,white]-[/td][td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td][/tr][tr][td=50,white]Jorja[/td][td=50,white]1,78[/td][td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white]-7[/td] [td=50,white]-[/td][/tr][tr][td=50,white]-[/td][td=50,white]-[/td][td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td][/tr][tr][td=50,white]-[/td][td=50,white]-[/td][td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white][/td][/tr][/table]


Edit, ja dus.
Als je het tabel wilt aanvullen, moet je op quote drukken en alles wat tussen de woorden table-/table stast laten staan. Ik heb nu - ingevuld waar je tekst kan invullen. Je moet goed kijken en het patroon zien. Voor wie het niet lukt kan natuurlijk hasr gegevens doorgeven, dan zet ik het er in.
<<

Anoniem54

Bericht 08 Mrt 2014 11:11

Re: Afvaltopic

Jorja schreef:
Lemon schreef:Lijkt het jullie trouwens wat om een tabel te maken ? Net als in het ww topic ?

Even kijken of het lukt.

[table=400,1][tr][td=75,white]Forumnaam[/td][td=50,white]Lengte[/td] [td=50,white]Start[/td] [td=50,white]Huidig[/td] [td=50,white]Afgevallen[/td] [td=50,white]Streef[/td][/tr]
[tr][td=50,white]Lemon[/td][td=50,white]1,79[/td][td=50,white]97[/td] [td=50,white]84,5[/td] [td=50,white]12,5[/td] [td=50,white]75[/td][/tr][tr][td=50,white]Jorja[/td][td=50,white]1,78[/td][td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white]-7[/td] [td=50,white]-[/td][/tr][tr][td=50,white]-[/td][td=50,white]-[/td][td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td][/tr][tr][td=50,white]-[/td][td=50,white]-[/td][td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white][/td][/tr][/table]


Edit, ja dus.
Als je het tabel wilt aanvullen, moet je op quote drukken en alles wat tussen de woorden table-/table stast laten staan. Ik heb nu - ingevuld waar je tekst kan invullen. Je moet goed kijken en het patroon zien. Voor wie het niet lukt kan natuurlijk hasr gegevens doorgeven, dan zet ik het er in.
<<

Anoniem54

Bericht 08 Mrt 2014 11:12

Re: Afvaltopic

Ja gelukt!

Met mij gaat het goed. Gister wel een grote koek op en cola! Vandaag weer knallen.
<<

Anoniem215

Bericht 08 Mrt 2014 11:37

Re: Afvaltopic

[table=400,1][tr][td=75,white]Forumnaam[/td][td=50,white]Lengte[/td] [td=50,white]Start[/td] [td=50,white]Huidig[/td] [td=50,white]Afgevallen[/td] [td=50,white]Streef[/td][/tr]
[tr][td=50,white]Lemon[/td][td=50,white]1,79[/td][td=50,white]97[/td] [td=50,white]84,5[/td] [td=50,white]12,5[/td] [td=50,white]75[/td][/tr][tr][td=50,white]Jorja[/td][td=50,white]1,78[/td][td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white]-7[/td] [td=50,white][/td][/tr][tr][td=50,white]Madam[/td][td=50,white]1,68[/td][td=50,white]70,7[/td] [td=50,white]70,7[/td] [td=50,white]0[/td] [td=50,white]60[/td][/tr][tr][td=50,white]-[/td][td=50,white]-[/td][td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white]-[/td] [td=50,white][/td][/tr][/table]
<<

Anoniem215

Bericht 08 Mrt 2014 11:44

Re: Afvaltopic

Marley schreef:Mag ik ook weer meeschrijven?


Natuurlijk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Mrt 2014 11:52

Re: Afvaltopic

Ik vul de tabel morgen ofzo wel ff in! Als startgewicht houd ik het gewicht van begin 2013 aan, heb tussendoor heel lang stil gestaan, maar dat is niet erg toch? Heb dan een mooi overzicht van de totaal afgevallen kilo's.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem50

Bericht 08 Mrt 2014 12:19

Re: Afvaltopic

Leuk dat ik weer mee mag schrijven. :)

Eigenlijk ben ik pas afgelopen dinsdag begonnen. En dinsdag was ook gelijk de moeilijkste dag. Want ik ben een secret eater in de avond. Ik eet crackers (biscuit crackers, twee), een handje vol chips, 1 koekje etc. en verwacht dan de volgende dag dat de weegschaal daalt. Niet dus. Dus ik heb dinsdag echt op mijn handen gezeten om niet te gaan eten na 20.00u. En tot nu toe lukt dat en dat zie ik gelukkig eindelijk terug op de weegschaal. Nog 8 ons en ik zit weer op het gewicht waar ik vorig jaar ook op zat. Maar ik ga ervan uit dat het nu helemaal goed komt en het na die 8 ons de weegschaal ook gewoon blijft dalen. Ik heb zelfs voorfoto's gemaakt van hoe mijn lichaam nu is.

Daarnaast ben ik helemaal gestopt, echt helemaal (nog geen slokje, ook geen cafeïnevrije), cola light. En zelfs dat gaat me makkelijker af dan verwacht. Ik vraag me alleen af hoe goed vier kannen thee zijn op een dag.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Mrt 2014 15:05

Re: Afvaltopic

Aaah vandaag gaf de weegschaal 85.1 aan! Nog 0.2 verwijderd van mijn eerste doel!!! Hoop dat het nu echt niet lang meer duurt! Ga vanavond wel uit eten, maar ik hoop een enigszins verantwoorde keuze te kunnen maken.
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers