Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het hardlooptopic

<<

Anoniem44

Bericht 03 Mrt 2014 13:40

Re: Het hardlooptopic

Nee hoor, ik ben in het geheel niet angstig aangelegd. Ik heb de hele wereld over gereisd, in mijn eentje. Ik denk eerder dat ik een realistisch besef heb van gevaar, zowel dicht bij huis, als ver weg.
<<

Anoniem38

Bericht 03 Mrt 2014 13:43

Re: Het hardlooptopic

Nee, want die van mij is niet reëel... Ik heb ook in mijn eentje gereisd en zie...niks geen gekke dingen meegemaakt die gevaarlijk waren. Anyway, ik doe lekker waar ik van geniet en waarvan ik vind dat het veilig genoeg en jij waar jij van geniet.
<<

Anoniem44

Bericht 03 Mrt 2014 13:48

Re: Het hardlooptopic

Nee, je hebt geen gekke dingen meegemaakt en daardoor denk je dat er geen gevaar is. Helaas is dit niet de werkelijkheid. Eigenlijk kun je vrij weinig doen om te voorkomen dat er 'gekke dingen' gebeuren, die kunnen namelijk áltijd gebeuren, ongeacht hoe voorzichtig je bent. Er zijn echter wel een paar dingen die je kunt doen om de risico's sterk te verkleinen, één van die dingen is niet alleen in het donker door een verlaten natuurpark te gaan struinen.

Natuurlijk mag je helemaal zelf bepalen of je ervoor kiest dit risico wél te nemen. Ik zeg alleen dat ik het hoogst onverstandig vind.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 03 Mrt 2014 13:59

Re: Het hardlooptopic

Ik loop altijd 's avonds rond half 8, 8 uur.
Meestal ga ik met een vriendin en dan lopen we op verlichte wegen rond het dorp. Als zij niet kan ga ik alleen en dan blijf ik in het dorp, ik ben wat dat betreft niet zo'n held. Als het straks weer licht is ga ik het dorp wel uit, want dat vind ik wel veel fijner. Het dorp ben ik gauw door, buitenuit kun je wat langere rondjes doen.
<<

Anoniem215

Bericht 03 Mrt 2014 14:43

Re: Het hardlooptopic

@Snirp, De motivatie is nog ver te zoeken. Maar ik heb mijzelf verplicht om vandaag de lessen van Evy weer op te pakken.
Ik mag niet slapen voordat ik heb hardgelopen.
<<

CharleysAngel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 24 Feb 2014 15:10

Bericht 03 Mrt 2014 15:10

Re: Het hardlooptopic

Het liefst ren ik 's ochtends. Dan heb ik nog genoeg energie en lekker begin van de dag. Maar eigenlijk doe ik dat alleen op zondag. En 2x 's avonds, rond een uur of 8, half 9.
Alleen heb ik 2 weken geleden na het hardlopen nogal last van mn achillespees gekregen, dus ik durfde het even niet aan. Ik voel hem nu niet meer, dus wil volgende week weer rustig beginnen.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 03 Mrt 2014 19:31

Re: Het hardlooptopic

Meestal ben ik pas tegen 19.00 thuis en heb dan geen zin meer om te gaan hardlopen. Heb dan ook echt wel honger en om nog later te gaan eten, na het rennen, zie ik niet zitten. Dan eet ik pas tegen half 8/8 uur.

Nee ik loop lekkerder in de ochtend als ik een ochtend vrij ben (of de hele dag :P).
<<

Anoniem301

Bericht 03 Mrt 2014 20:06

Re: Het hardlooptopic

Intoxicated schreef:Zijn er hier ook mensen die 's avonds lopen? Zo ja, hoe doe je dat dan met avondeten? Of loop je echt veel later? (of juist ervoor?)

Ik liep eigenlijk altijd 's ochtends maar merk dat ik het 's ochtends gewoon nog te koud vind. Daarnaast maak ik nu 's ochtends meestal mijn salade klaar voor op werk en wil rustig kunnen ontbijten/douchen etc.

Tussen 7 en 8 ('s avonds) is altijd zo'n dood uurtje. Ik vraag me alleen af of ik zo 'snel' na het avondeten kan lopen? Ervaringen gevraagd dus. :)

Wij eten altijd rond 18:00 en dan ga ik 19:30 hardlopen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 03 Mrt 2014 21:24

Re: Het hardlooptopic

Hmm ik doe het niet, ' savonds lopen. Ik zou de keuze hebben tussen een park, een rondje om de plas of rennen in de stad en alledrie wil ik niet. Stad vind ik onprettig vanwege verkeer en drukte, en in de natuur durf ik niet aan in het donker. Dat raad ik bijvoorbeeld ook m'n man af, we rennen allebei met telefoon op zak en ik ben veel te bang voor een beroving.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 03 Mrt 2014 21:32

Re: Het hardlooptopic

Urban Naked schreef:Hmm ik doe het niet, ' savonds lopen. Ik zou de keuze hebben tussen een park, een rondje om de plas of rennen in de stad en alledrie wil ik niet. Stad vind ik onprettig vanwege verkeer en drukte, en in de natuur durf ik niet aan in het donker. Dat raad ik bijvoorbeeld ook m'n man af, we rennen allebei met telefoon op zak en ik ben veel te bang voor een beroving.

Ja het scheelt natuurlijk wel waar je woont. Ik loop altijd op een verlicht rood fietspad door woonwijken. Dat fietspad loopt door heel mijn woonplaats.
<<

Anoniem29

Bericht 04 Mrt 2014 11:52

Re: Het hardlooptopic

Okee ik durfde dus niet. Ik vond het nog veel te donker. Ik loop dan ook echt niet gerust met mijn muziek in mijn oren omdat ik niets hoor.

Nog een paar weken tot de zomertijd. Kan nu al niet wachten!
<<

Anoniem156

Bericht 04 Mrt 2014 11:59

Re: Het hardlooptopic

Ik loop altijd een rondje over de stadwallen waar totaal geen verlichting is en altijd zwervers zitten (vorige week zei 1 dat ik raar liep. Stomme vent :P).
Vandaar dat ik ook liever loop als het nog licht is :)
<<

Anoniem23

Bericht 04 Mrt 2014 12:02

Re: Het hardlooptopic

Ik loop altijd 's avonds door de stad, een rondje om een stuk Amstel heen. Overdag loop ik door een van de parken in de buurt.
<<

No. 3

Bericht 04 Mrt 2014 12:39

Re: Het hardlooptopic

Ik ren altijd als het licht is, dus tot aan de zomertijd alleen overdag. Zeker sinds de gewelddadige overval die ik heb meegemaakt, is 's avonds gewoon geen optie. Ik vind het veel te eng.
<<

No. 3

Bericht 04 Mrt 2014 17:48

Re: Het hardlooptopic

Woeiii, net weer gelopen! Les 20 van Evy, al best ver weer sinds m'n blessure. Merk wel dat het nog speelt, dus ik ren nu maar 2 keer per week en verder rust houden. Volgens mij wordt het deze week echt perfect renweer, ladies, so get out there!
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 04 Mrt 2014 18:13

Re: Het hardlooptopic

Ik ben ook alweer geweest vandaag :) Was inderdaad goed hardloopweer, in het zonnetje & omhoog rennend was het zelfs erg warm (in mijn t-shirt met lange mouwen).

Vanaf donderdag hebben ze weer hardloopspullen bij de Lidl! Ook een horloge met hartslagmeter voor 20 euro. Vast niet zo goed als één uit een hardloopzaak, maar om mee te beginnen? Wel een leuke prijs natuurlijk.
<<

Anoniem186

Bericht 04 Mrt 2014 21:51

Re: Het hardlooptopic

Hoe valt die hardloopkleding bij de Lidl? Ik wil een broek en een shirtje kopen.

Ik ga morgen weer lopen, les 19 van Evy. Echt heerlijk dat weer!
Ik loop ook niet in het donker, dat vind ik echt niks. Ik wil me over een tijdje wel aanmelden bij een hardloopclubje, dan vind ik het prima om in het donker te lopen, in m'n uppie doe ik dat niet.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 05 Mrt 2014 10:42

Re: Het hardlooptopic

Ik heb een broek en shirt in maat M. Ik heb van broeken maat 40/42 en boven 38/40. T-shirt had een maat kleiner gekund. Je kan trouwens prima terugbrengen bij de Lidl hoor, voor de zekerheid kan je ook 2 maten meenemen.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 05 Mrt 2014 10:47

Re: Het hardlooptopic

Vandaag geweest maar ik kwam niet in mijn ritme. Heb 10 min lekker gerend maar daarna wilde het niet meer. Heb toen afgewisseld met wandelen en laatste stuk alleen maar gewandeld.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 05 Mrt 2014 10:53

Re: Het hardlooptopic

Jammer Ibbel!

Ik heb gisteravond een rondje van 3km echt flink doorgelopen! Had een gemiddelde van 5:07 min per km.
Vandaag een rustdagje, morgen een rondje van 5 km.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Mrt 2014 10:55

Re: Het hardlooptopic

Hoi! Ik kom me weer melden. Na mijn run in december heb ik het hardlopen enorm laten versloffen, maar ik heb me laatst ingeschreven voor de Ladies Run in Rotterdam dus ik moet weer aan de bak.

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 05 Mrt 2014 10:58

Re: Het hardlooptopic

Hoi! Gisteravond 42 minuten hardgelopen. Ik wilde 45 minuten, maar moest zo nodig plassen dat ik het niet af heb kunnen maken :D Mijn doel is trouwens niet om veel langer te lopen, een uurtje vind ik prima en dat twee, drie keer in de week. Nu de rest van de week afspraken in de avond, dus kan zondag pas weer hardlopen.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 05 Mrt 2014 10:59

Re: Het hardlooptopic

Leuk Elliot!
Wanneer is de loop? En hoeveel loop je dan?

Lekker Carrie!
Ik vind op dit moment ongeveer een uurtje ook prima! En dan zelfs maar 1x per week, haha! Dat is dan 10-12 km.
En dan nog een keertje per week 3km en nog een keer 5km.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 05 Mrt 2014 11:02

Re: Het hardlooptopic

elliot> wel iets moois om naar toe te werken.

Ik ga mij waarschijnlijk ook inschrijven voor een loop op 30 april in Eindhoven. Ik ben benieuwd, want dat wordt mijn eerste :)
<<

Anoniem186

Bericht 05 Mrt 2014 11:05

Re: Het hardlooptopic

Elliot schreef:Hoi! Ik kom me weer melden. Na mijn run in december heb ik het hardlopen enorm laten versloffen, maar ik heb me laatst ingeschreven voor de Ladies Run in Rotterdam dus ik moet weer aan de bak.



Leuk! Ik ga ook mee doen. Hoeveel km ga je doen? Ik de 7,5.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers