Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waterpokken en op kraambezoek (zonder kind)

<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 04 Mrt 2014 11:31

Waterpokken en op kraambezoek (zonder kind)

Zojuist toen ik onze T. in bad deed, vond ik allemaal rode plekjes (beginnende pukkeltjes). Ik dacht eerst aan een mug (zou zomaar kunnen in deze tijd van het jaar en de zachte winter), maar ook onder zijn hemd lijkt het of hij daar beginnende pukkeltjes heeft... ik vermoed dat het misschien wel eens de waterpokken kunnen zijn. Geen idee waarom eigenlijk, het natuurlijk van alles zijn. Aan een paar pukkeltjes kan je niets vanaf lezen

Nu hebben we vanavond een kraambezoek (baby van 2,5 maand) gepand staan bij goede vrienden van ons (zonder onze T, die gaat lekker bij opa en oma spelen). Wij hebben beide ook als 6 jarige kinderen ook de waterpokken gehad. Mijn man en ik kunnen vanavond dan toch gewoon op kraambezoek vanavond?
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 04 Mrt 2014 11:34

Re: Waterpokken en op kraambezoek (zonder kind)

Ik zou gewoon even bellen, munk, en het vragen. Wij kunnen er niet over beslissen. Normaal gezien is het niet meer besmettelijk nu, maar het kan best een geruststelling zijn voor de ouders als jullie het bezoekje nog even uitstelling tot hij genezen is.
AfbeeldingAfbeelding
<<

RiLiJu

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 121

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 04 Mrt 2014 11:36

Re: Waterpokken en op kraambezoek (zonder kind)

Ja, je kan rustig op kraambezoek.
Ik zou wel even goed je handen wassen vooraf, maar de kans dat jij het virus overdraagt via je zoon is verwaarloosbaar klein.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers