Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dolfijntje24 is bevallen!!

<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 27 Feb 2014 21:02

Re: Dolfijntje24 is bevallen!!

Gefeliciteerd
J. 07-11-2012
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 27 Feb 2014 21:05

Re: Dolfijntje24 is bevallen!!

Gefeliciteerd! Veel geluk samen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem160

Bericht 27 Feb 2014 21:08

Re: Dolfijntje24 is bevallen!!

Gefeliciteerd!
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 27 Feb 2014 21:35

Re: Dolfijntje24 is bevallen!!

Gefeliciteerd!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 27 Feb 2014 21:36

Re: Dolfijntje24 is bevallen!!

Gefeliciteerd!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 28 Feb 2014 10:09

Re: Dolfijntje24 is bevallen!!

Gefeliciteerd!!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem135

Bericht 28 Feb 2014 11:22

Re: Dolfijntje24 is bevallen!!

Gefeliciteerd!
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 28 Feb 2014 14:35

Re: Dolfijntje24 is bevallen!!

Gefeliciteerd!
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

dolfijntje24

Noob

Berichten: 176

Geregistreerd: 08 Sep 2013 08:44

Bericht 01 Mrt 2014 14:39

Re: Dolfijntje24 is bevallen!!

Hallo dames, hier dan mijn bevallingsverhaal, maar aller eerst Shy bedankt voor t topic!

Zaterdagavond gingen mijn vriend en ik gewoon nog uiteten. Ook zondag verliep als een rustig dagje. Lekker rommelen, sieraden gemaakt. S middags waren wij van plan om naar de verjaardag van het zoontje van zijn zus te gaan dus wilde net mijn haren gaan doen in de badkamer, toen ik vocht langs mijn benen voelde lopen. Dacht nog verlies vast urine, maar dat heb ik nooit en t was ook vrij veel. Zweet brak me gelijk uit omdat ik niet wist wat er komen ging. Vriend geroepen en de verjaardag maar afgebeld. Ook belde ik de verloskundige die zou twee uur later tussen 17.00 uur en 17.30 komen. In die tijd had ik nog geen weeën. Lichte pijntjes. Toen de vk kwam controleerde ze t hartje van de baby en vervolgens ging ze weer weg. Weeën waren nog niet echt begonnen en als ze me ging toucheren was de kans op infectie ook groter.

Toen ze eenmaal weg was begonnen de weeën: hele sterke, heftige rugweeën. Nogmaals vk gebeld die kwam 30 minuten later rond 19.15. Ze toucheerde me: 2 cm ontsluiting. We spraken af een uur af te wachten. Na een uur zijn we naar t ziekenhuis gegaan omdat ik een ruggenprik wilde.

In t ziekenhuis aangekomen rond 21.15 uur had ik nog steeds 2 cm ontsluiting en mocht ik een ruggenprik. Mijn grens was toen wel bereikt kon ze niet langer meer aan en het zou nog heftiger worden. Eenmaal de ruggenprik gehad voelde ik de weeën amper: een verademing! Niet voor onze kleine uk: hij kreeg het ineens heel moeilijk en zijn ademhaling zakte naar 50. Ze hebben mij toen weeenremmers gegeven zodat de baby weer iets rustiger werd en om te zien of het weer beter met hem ging als de weeën weer begonnen. Van de weeenremmers kreeg ik behoorlijke hartkloppingen.
Toen de weeën weer begonnen kreeg de baby het gelijk weer erg moeilijk en is besloten voor een keizersnee. Mede omdat de ontsluiting niet vorderd en het kleintje het zo moeilijk had. Ik moest helemaal huilen omdat ik überhaupt nog nooit geopereerd was en door alle spanningen. Het ging allemaal zo snel. Ik was heel rillerig.

Ook de verdoving hielp niet bij mij waardoor ik onder algehele narcose moest. Mijn vriend was aangekleed, maar werd gelijk weggestuurd en mocht er niet bij zijn. Na de operatie/geboorte kreeg hij onze zoon in zijn armen. Om 0.34 is L.uca geboren. Mijn vriend moest nog wachten tot dat ik weer wakker was geworden. Na een uur werd ik wakker en werd onze zoon in mijn armen gelegd.ik was nog volledig in een soort shock en t rillen kreeg ik maar niet onder controle. Ook ging mijn hartslag 150 slagen per minuut. Die nacht heb ik niet geslapen ook omdat ik zo angstig was. Wel hebben wij een prachtzoon gekregen en heb ik de hele nacht naar hem gekeken. Het is allemaal heel zwaar en heftig geweest, maar we hebben er wel het mooiste voor terug.

Ik heb nog tm woensdag in t ziekenhuis gelegen en mocht s middags naar huis. Ik denk vaak terug aan de bevalling. Kraamzorg is er op dit moment en dat is ook erg intensief. Gister voor het eerst L.uca verschoond. Ging eerst nog vrij onhandig, maar begin het te leren :smile: mijn vriend heeft t ook zwaar. Verzorging kwam deze week meer op hem neer : zowel voor L.uca als voor mij. Gelukkig word ik weer wat mobieler en gaat t steeds een stukje beter.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Luna

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:44

Bericht 01 Mrt 2014 18:02

Re: Dolfijntje24 is bevallen!!

Jeetje heftig verhaal Dolfijntje!! Snap dat je daarvan moet bijkomen. Heel veel sterkte met je herstel en geniet van je lieve ventje! Gefeliciteerd!
Little feet leave big imprints on our hearts
zoon 02-2009 dochter 06-2011
Afbeelding
<<

Emerald

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 211

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:35

Bericht 02 Mrt 2014 16:20

Re: Dolfijntje24 is bevallen!!

Gefeliciteerd!
<<

Anoniem171

Bericht 02 Mrt 2014 17:23

Re: Dolfijntje24 is bevallen!!

Gefeliciteerd!! Neem lekker de tijd om te wennen aan jullie nieuwe situatie.
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:50

Bericht 04 Mrt 2014 00:51

Re: Dolfijntje24 is bevallen!!

van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een heftige bevalling zeg. Hopelijk zijn jullie snel opgeknapt en voel je je snel beter en zekerder..
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers