Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


najaar 2013 mama's!

<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 10 Sep 2013 19:49

Re: najaar 2013 mama's!

Ben ook zo benieuwd naar Stitch!!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Catgirl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:14

Bericht 10 Sep 2013 19:57

Re: najaar 2013 mama's!

Aardbei schreef:Ben ook zo benieuwd naar Stitch!!


Ja ik ook!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:34

Bericht 10 Sep 2013 20:09

Re: najaar 2013 mama's!

Catgirl schreef:
Aardbei schreef:Ben ook zo benieuwd naar Stitch!!


Ja ik ook!

Ik ook kwam er speciaal nog voor op het forum haha.
Afbeelding
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 10 Sep 2013 20:34

Re: najaar 2013 mama's!

Zit ook al heel de dag te checken en houd al de hele avond Facebook in de gaten ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 20:35

Re: najaar 2013 mama's!

IK heb gister nog nummers met haar gewisseld zodat ze eventueel via de app wat kon laten weten maar niks gehoord!! Kan ook niet inzien of ze online geweest is....
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 10 Sep 2013 20:40

Re: najaar 2013 mama's!

Ik kom ook al steeds even kijken of er al nieuws van Stitch is. Ze houdt het spannend!

Novalee, helaas nog geen nieuws van jouw kant, hopelijk donderdag dan wel!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 10 Sep 2013 21:00

Re: najaar 2013 mama's!

Hey dames,

Stitch maakt het idd wel spannend. Ik ben erg benieuwd!

Even een snel berichtje vanaf hier. Ik ben de afgelopen dagen ziek geweest.
Vandaag gelukkig weer aardig beter. Morgenochtend ook weer werken. De komende 2 dagen vroege dienst (6.45- 12.30). Dus ik ga zo ook lekker slapen.
Ik merk ook dat ons meisje nu steeds meer ruimte inneemt. Ik kan geen gewone avondmaaltijd meer op. Dan wordt ik daarna misselijk. Ik herken het niet van de eerste, maar las hier dat er meer last ervan hebben.

Ik ga morgen weer eens proberen op iedereen te reageren!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 10 Sep 2013 21:43

Re: najaar 2013 mama's!

Exogenesis schreef:Naam...................leeftijd....Uitgerekende datum..Hoeveelste kindje........Bijzonderheden
Novalee.................28/32.....2 september...........2e...........................een dochter!
Pien.....................28/31.....2 september...........2e...........................een zoon!
_Jet.....................33/32.....5 september...........2e............................surprise! Een meisje!
geboren 10 september!
Pomodori...............31/35.....6 september...........1e............................een zoon!
geboren 12 augustus!
Rioolspook.............27/24......8 september..........1e............................een dochter!
geboren 6 september!
Suus....................32/28......22 september.........1e............................surprise!
Stitch...................25/31......24 september.........1e............................een zoon!
Tummy.................27/.........24 september.........1e............................een dochter!
Nillis....................31/32......26 september.........2e............................surprise!
Catgirl85...............28/36......28 september.........2e............................surprise!
Sazzle..................25/34......30 september.........1e............................een dochter!
Kwebbeltje.............31/34......30 september.........2e............................een zoon!
Fenix...................24/44......9 oktober..............1e............................een dochter!
Filoria..................26/35......28 oktober.............2e............................een dochter!
Star007.................25/27......30 oktober............2e............................een zoon!
Aardbei.................26/26......5 november...........1e............................een dochter!
Valerie...............................8 november...........1e............................een dochter!
Yes1984................31/28......10 november..........2e............................surprise!
Bruintje Beer..........31/31......29 november..........3e............................een zoon! moet bevallen in het zh
Exogenesis.............27/27......30 november......... 1e............................surprise!
Dolphinne..............28/33......30 november..........2e (1e voor vriend).........een dochter!
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 11 Sep 2013 07:28

Re: najaar 2013 mama's!

@ stitch, hier ook nogmaals gefeliciteerd

@ all, ga zo naar de vk voor controle, dus zal daarna weer reageren.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 11 Sep 2013 08:08

Re: najaar 2013 mama's!

Suus: Vandaag weer controle van je bloeddruk toch? Succes! Gaan ze ook ingrijpen als je bloeddruk zo hoog blijft?

Kwebbeltje: Dank je! :) Hoe vond je zoon het knutselen?

Nillis: Dank je! Succes bij je controle straks. Hoop dat het behangen toch mooi gaat worden over het andere behang heen!

Novalee: Spannend zo allemaal hoor, hopelijk zet het één dezer dagen toch gewoon door.

Pien: Alles goed gegaan met je vriendinnetje?

Dolphinne: Fijn dat je je nu weer wat beter voelt. En dat avondeten heb ik ook last van hoor. Ik word niet echt misselijk dan, maar heb er wel 'last' van.

All: Ik heb anderhalve week geleden trouwens een groeiecho gehad, alles zag er goed uit, mevrouw heeft alleen wat korte beentjes. Dat heeft ze dan in ieder geval vast van mij ;) Maar wat helemaal leuk was, was dat de vk die de echo deed het 3D beeld nog even aan had gezet. Zij heeft ook onze pretecho gedaan en we hebben zo weinig leuke dingen kunnen zien in die 45 minuten, dat vond ze wel sneu. En met de 30-weken echo lag ze er zo mooi voor dat ze dus nog even wat 3D foto's heeft gemaakt :)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 11 Sep 2013 08:09

Re: najaar 2013 mama's!

Naam...................leeftijd....Uitgerekende datum..Hoeveelste kindje........Bijzonderheden
Novalee.................28/32.....2 september...........2e...........................een dochter!
Pien.....................28/31.....2 september...........2e...........................een zoon!
_Jet.....................33/32.....5 september...........2e............................surprise! Een meisje!
geboren 10 september!
Pomodori...............31/35.....6 september...........1e............................een zoon!
geboren 12 augustus!
Rioolspook.............27/24......8 september..........1e............................een dochter!
geboren 6 september!
Suus....................32/28......22 september.........1e............................surprise!
Stitch...................25/31......24 september.........1e............................een zoon!
geboren 10 september!
Tummy.................27/.........24 september.........1e............................een dochter!
Nillis....................31/32......26 september.........2e............................surprise!
Catgirl85...............28/36......28 september.........2e............................surprise!
Sazzle..................25/34......30 september.........1e............................een dochter!
Kwebbeltje.............31/34......30 september.........2e............................een zoon!
Fenix...................24/44......9 oktober..............1e............................een dochter!
Filoria..................26/35......28 oktober.............2e............................een dochter!
Star007.................25/27......30 oktober............2e............................een zoon!
Aardbei.................26/27......5 november...........1e............................een dochter!
Valerie...............................8 november...........1e............................een dochter!
Yes1984................31/28......10 november..........2e............................surprise!
Bruintje Beer..........31/31......29 november..........3e............................een zoon! moet bevallen in het zh
Exogenesis.............27/27......30 november......... 1e............................surprise!
Dolphinne..............28/33......30 november..........2e (1e voor vriend).........een dochter!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 11 Sep 2013 09:38

Re: najaar 2013 mama's!

Aardbei, wat leuk dat je nog even een 3D-echo te zien kreeg :D

Wij zijn net weer voor controle geweest. De bloeddruk was inderdaad aan de hoge kant. Ik kreeg nog een echo, waarop was te zien dat er nog genoeg vruchtwater is en moest ook weer aan de ctg, deze was ook helemaal in orde. Omdat behalve de bloeddruk alles goed is, is de dosis medicijnen maar weer verhoogd... Vrijdag heb ik weer controle. Ik hoop eigenlijk dat de arts dan ook even gaat voelen of er misschien al ontsluiting is, want van mij mag het wel beginnen! De verpleegkundige die de ctg deed gaf ook nog wat tips: ik moest wandelingen maken en dan flink doorstappen en seks hebben :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem33

Bericht 11 Sep 2013 10:18

Re: najaar 2013 mama's!

Even snel een antwoord maar sta op het punt om weg te gaan... Aardbei, bij mijn vriendinnetje is het vannacht volledig afgezwakt. Achteraf blijkt het alleen indalingsweeen geweest te zijn, de vk komt vandaag en anders vrijdag bij haar strippen!

Ik ga zo even lekker met mijn moeder en zus en neefjes lunchen, moeders trakteerd! Vind ze leuk om even afleiding te geven en ik vind lekker buiten de deur lunchen ook erg leuk!
<<

Anoniem315

Bericht 11 Sep 2013 11:30

Re: najaar 2013 mama's!

Stitch is bevallen?? :cheering:
Wow, gaat hard zo!!

En veel reacties hier zeg, ik houd het allemaal niet meer bij! De meesten zijn natuurlijk al met verlof :thumbup:

Pien, nog steeds in afwachting dus. Pfff... Veel plezier met lunchen. Even lekker ontspannen.

Suus, haha, leuke tips. Als je er zin in hebt tenminste :P

Dolphinne, herkenbaar. Onze spruit ligt inmiddels ook behoorlijk hoog waardoor ik ook snel misselijk ben. En dat maagzuur nog steeds he. Overdag ook. Hoe lang moet jij ook alweer werken nog? Ik moet nu nog 7 en een halve.
<<

Catgirl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:14

Bericht 11 Sep 2013 11:54

Re: najaar 2013 mama's!

@suus, haha ja die tips heb ik ook gelezen. Mn man vond die van seks hebben wel wat ;) maar het schijnt alleen te werken als je al ontsluiting hebt. Ach ik wacht gewoon af, ik geloof er niet zo in. Maar wel balen van je bloeddruk. Kunnen de medicijnen geen kwaad voor de baby?

@stitch, ook hier gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je bevalling. Klinkt wel als heftig met die knip en pomp. Rust lekker uit meis!

@nillis, hoe was het bij de vk?

@all, we hadden een nieuwe box besteld die kwam gisteren binnen. De doos was al beschadigd dus ik was al bang dat de box ook beschadigd was. En ja hoor, klopte dus wel. Het is niet veel beschadigd, maar wel op een punt waar de kleine zich kan bezeren. Dus nu fotos gemaild, maar nog geen reactie. Iemand ervaring met Van Asten babysupersture?op internet lees ik weinig goeds....
Afbeelding

Afbeelding
<<

Catgirl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:14

Bericht 11 Sep 2013 11:56

Re: najaar 2013 mama's!

@pien, het zit je niet mee he! Ik dacht dat ze juist bij een dwarsligging meteen tot een ks zouden overgaan, maar dat is dus niet zo. Veel plezier met je lunch!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Catgirl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:14

Bericht 11 Sep 2013 12:06

Re: najaar 2013 mama's!

@aarbei, mooie foto! Jullie zagen er mooi uit. Wat leuk dat je nog wat 3d fotos hebt gekregen en hebt kunnen kijken!

@dolphinne, gelukkig ben je weer beter. Ik heb geen last van dat de beeb soms wat hoger ligt. Maar likkt me wel vervelend.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 11 Sep 2013 12:55

Re: najaar 2013 mama's!

Exo, ik moet nog 5,5e week werken. Als het goed is heb ik op donderdag de 17e mijn laatste werkdag. Officieel heb ik vanaf de 19e verlof, maar de vrijdag werk ik nooit en zaterdag alleen soms extra.
Komt hier wel mooi uit want mijn zoontje heeft dan die week herfstvakantie en ben ik dus al lekker vrij.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 11 Sep 2013 12:56

Re: najaar 2013 mama's!

Ah, dat is handig ja! Ik wil na de herfstvakantie nog een weekje door. Maar als het niet gaat, dan niet.
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 11 Sep 2013 16:10

Re: najaar 2013 mama's!

@ Pien, lekker gelucht?

@ Suus, voel jij je niet naar op de medicatie. Bij ons in de vriendengroep is de eerste kleine geboren. Zij had ook een hoge bloeddruk en is nu ingeleid bij 37 weken.

@ Dolphinne, hier ook echt last van een baby die hoog ligt. De vk vertelde dat beeb alle ruimte had, dus ook nog wel hoog bleef liggen.

@ catgirl, wat balen van de box. geen ervaring mee met de winkel. zie verder all voor co vk.

@ all,hier vanmorgen naar de vk geweest. Alles nog steeds goed en beeb ligt wel wat ingedaald, maar zat nog wel speling bij het hoofdje. ligt dus nog niet vast. Verder ligt het inderdaad nog hoog met billen en dat drukt in de maag. Nu afgesproken dat ze rond de 40 weken gaan strippen als dat lukt, dus volgende week nog niet maar week erop. Hopelijk is het nodig en begint het voor de tijd vanzelf, maar vind wel prettig dat ze met 40 weken willen strippen en niet wachten tot ruim 41 weken. Verder vanmiddag met T aan het cupcakes bakken geweest, die kan ze dan trakteren bij het kdv als de baby geboren is. nu snel koken, want dan kunnen we mooi op tijd eten.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 11 Sep 2013 16:29

Re: najaar 2013 mama's!

Exo, ik kan me voorstellen dat het moeilijk bij te houden is hier als je gewoon nog moet werken :wink: Maar er gebeurt momenteel ook gewoon veel hier natuurlijk, eindelijk komen de geboortes op gang :D

@ Catgirl: De medicijnen kunnen op zich geen kwaad voor de baby, ik ben deze speciaal gaan slikken toen ik zwanger wilde worden, want met mijn eerdere medicijnen mocht dat niet. Wel moet naar de geboorte glucose van de baby gecontroleerd worden, dat zou evt te laag kunnen zijn door de medicatie, maar dat is verder niet ernstig.

@ Nillis: Ik heb geen last van bijwerkingen van de medicatie, maar ik slik deze dan ook al een hele tijd. Het is alleen jammer dat ik nu steeds meer nodig heb om mijn bloeddruk een beetje netjes te houden, maar ik heb er verder geen last van.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 12 Sep 2013 10:01

Re: najaar 2013 mama's!

De VK is vanochtend geweest. Ik heb nog geen ontsluiting maar mijn baarmoedermond is wel aan het verstrijken. Ze hoopt dat ze me nu een zetje heeft gegeven dat ik wat ga rommelen zodat ze me zaterdag echt kunnen strippen. En dan heb ik nog twee dagen om thuis te bevallen...

Ik denk dat ik me toch maar in ga stellen op weer een ziekenhuisbevalling, kan het alleen maar meevallen :laughcry:
<<

Anoniem33

Bericht 12 Sep 2013 10:19

Re: najaar 2013 mama's!

@Novalee, ben je teleurgesteld? Ik denk idd dat het een goed plan is om je in te stellen op een ziekenhuisbevalling.
SInds ik weet dat ik me maandag moet melden heb ik er ook veel meer rust bij gekregen.
<<

Catgirl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:14

Bericht 12 Sep 2013 12:23

Re: najaar 2013 mama's!

@nillis, fijn dat alles goed was bij de vk! Maar ze gaan strippen omdat de kleine zo hoog ligt? Zijn de cupcakes nog gelukt?

@suus, wel fijn dat de medicatie geen kwaad kan voor de baby. Wanneer heb je nu weer controle?

@novalee, spannend! Merk je al wat qua gerommel? Ik duim voor je dat het doorzet en je toch thuis kan bevallen!

@pien, hoe is het met jou?

@all, we krijgen een nieuwe box toegestuurd en de andere wordt opgehaald. Dus wel goede service. Straks weer naar de vk. Ze gaat mn hb weer prikken omdat ze het de vorige keer zo laag vond. Ik gebruik nu floradix en merk wel dat ik minder vermoeid ben.
Ik ga zo de enveloppen maar eens schrijven, heb ik weer wat te doen ;)
Afbeelding

Afbeelding
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 12 Sep 2013 12:51

Re: najaar 2013 mama's!

Pien schreef:@Novalee, ben je teleurgesteld? Ik denk idd dat het een goed plan is om je in te stellen op een ziekenhuisbevalling.
Sinds ik weet dat ik me maandag moet melden heb ik er ook veel meer rust bij gekregen.
Ja, wel een beetje.

*
Laatst gewijzigd door Novalee op 12 Sep 2013 20:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers