Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Even gehad

<<

Anoniem36

Bericht 02 Mrt 2014 23:50

Even gehad

Blegh, ik zit er even doorheen na vandaag. Vandaag mijn verjaardag gevierd, wat opzich best een moeilijke dag voor me is. Ik heb geen contact meer met mijn echte moeder en mijn verjaardag is een heikel punt geworden. Er komen ontzettend veel herinneringen naar boven. Sommige mooi, velen negatief. Mijn vriend was er ook vandaag, Goddank! Mja, nu moet hij morgen werken en is dus alweer thuis, 70 km verderop.
Nu zit ik Leona Lewis te luisteren, Footprints in the sand. Ik wil eigenlijk alleen maar huilen en een paar armen om me heen en een stem die fluistert dat het allemaal wel goed komt. Dat wat er gebeurd is, niet mijn schuld is. Want na al die jaren blijf ik dat nog steeds denken.
Spoiler: weergeven
Incest en mishandeling

Weet niet wat ik hiermee wil, moest het gewoon even delen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Mrt 2014 23:56

Re: Even gehad

Lieve Joanne, wat verdrietig. Weet in ieder geval dat niets jou schuld is! Echt niet! Ik hoop dat je vandaag ook leuke momenten hebt beleefd, met mensen om je heen die echt om jouw geven en die je kan vertrouwen. Natuurlijk wil je niet zomaar het contact met je moeder verbreken maar ik denk dat je hier wel goede redenen voor hebt, anders kies je daar niet voor. Ik wil je nog een virtuele knuffel geven!
<<

Anoniem51

Bericht 02 Mrt 2014 23:57

Re: Even gehad

:hug:
<<

Anoniem22

Bericht 03 Mrt 2014 00:18

Re: Even gehad

Wat rot dat je je zo vervelend voelt. Denk vooral aan alle positieve dingen en de momenten van vandaag die je hebben doen lachen, hopelijk helpt dat om een beetje uit dat nare gevoel te komen.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 03 Mrt 2014 00:19

Re: Even gehad

:hug: verder wilde ik ongeveer hetzelfde zeggen asls Lot.
Ik hoop dat je ondanks de nare herinneringen nu mooie momenten hebt mogern beleven. Koester die momenten en hopelijk gaan uiteindelijk de positieve herinneringen overheersen.
<<

Anoniem36

Bericht 03 Mrt 2014 01:40

Re: Even gehad

Dank jullie. Ik heb lief nog even gesproken en lekker op de bank gelegen, dat hielp wel goed.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 03 Mrt 2014 09:12

Re: Even gehad

:hug: Wat moeilijk. Zo'n verjaardag moet zo beladen zijn voor jou!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 03 Mrt 2014 09:20

Re: Even gehad

Fijn dat je een lieve vriend hebt die er voor je is en dat je je uiteindelijk iets beter voelde.
Ook hier een virtuele knuffel. (en nog gefeliciteerd natuurlijk).
Make happy memories
<<

Anoniem36

Bericht 03 Mrt 2014 09:59

Re: Even gehad

Valerie: Ik ben 6 maart echt jarig, maar bedankt :) Ik vierde het omdat mijn vader volgend weekend in Barcelona zit.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers