Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel geboortekaartjes extra?

<<

Anoniem198

Bericht 02 Mrt 2014 16:28

Hoeveel geboortekaartjes extra?

Ik wil de geboortekaartjes alvast gaan bestellen. Mocht de kleine toch eerder komen dan is dat maar geregeld.
Alleen twijfel ik over hoeveel extra kaartjes ik zal bestellen.
Wie stuur je naast familie,vrienden en werk nog meer een kaartje?
Hoeveel extra kaartjes hebben jullie besteld?
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 02 Mrt 2014 16:55

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Wij hebben afgelopen week de geboortekaartjes besteld. Wij hebben zo'n 55 adressen waar we kaartjes heen sturen (familie, vrienden, werk, buren, verloskundige, kraamhulp, huisarts) en bestellen er zo'n 15 extra.
2014 2016 2019
<<

Anoniem26

Bericht 02 Mrt 2014 18:10

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Wij hadden er 10 extra.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Mrt 2014 18:16

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Wij hebben 60 kaartjes verstuurd, ik had 75 besteld.
Maar nu bleek de ontwerper sowieso al 25 (!) extra kaartjes mee te sturen. :palm:
Heb dus 40 kaartjes over...
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem315

Bericht 02 Mrt 2014 18:19

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

We hebben er 100 verstuurd.

10 extra besteld, maar kregen er wel iets van 25 extra :thumbup:
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 02 Mrt 2014 19:21

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Wij kwamen uit op ongeveer 70 kaartjes en heb er 80 besteld.
Voor in plakboeken en voor eventuele broertjes en zusjes later.
Maar ik merk dat er gaandeweg nog wel wat adressen bijkomen die ook op de lijst kunnen/moeten. Dus ik zou eerder 15 extra doen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Mrt 2014 19:50

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Denk ook aan geboortekaartjes om in te leveren bij supermarkten voor een babypakket (al hebben wij daar de proefdruk kaartjes voor besteld).
<<

Anoniem25

Bericht 02 Mrt 2014 19:53

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Wij hebben voor alle familie, vrienden, mijn afdeling van het werk en P&O, werk van mijn vriend, kraamverzorgster, verloskundigenpraktijk en de huisarts.
<<

Anoniem180

Bericht 02 Mrt 2014 20:00

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Hoe kun je nu al kaartjes bestellen als je kind nog niet geboren is? Er komt toch de geboortedatum op? En eventueel tijdstip, lengte en gewicht?
<<

Anoniem25

Bericht 02 Mrt 2014 20:03

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Je besteld de kaartjes van te voren, levert een tekst aan en krijgt dan een leesproef. Deze laat je nog naar wens aanpassen en dan betaal je. Je krijgt nog geen kaartjes maar wel de enveloppen om alvast te schrijven. Als je kindje dan geboren wordt, hoef je alleen nog maar de juiste datum/tijd/etc. door te geven en worden de kaartjes gedrukt.
<<

Anoniem166

Bericht 02 Mrt 2014 20:21

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Haha, Robin, dat vroeg ik me ook al af.
Totdat ik bedacht dat wij de opdracht ook al eerder hebben gegeven en op de geboortedag hebben we de definitieve datum doorgegeven (wat ook de uitgerekende datum was, dus er hoefde eigenlijk veranderd te worden, want gewicht en lengte hadden wij niet op het kaartje).

Ik had trouwens 10 extra kaartjes besteld. Daar zijn er nog 2 van verstuurd. Verder heb ik in haar babyboek een kaartje, hier in huis staat er 1 en er liggen nog een paar in de la.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 02 Mrt 2014 20:40

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Wij hebben er toen 100 besteld. Ik had er ongeveer 15 over. En heb er in supermarkten wat ingeleverd. En had er een paar nodig voor foto albums
<<

Anoniem180

Bericht 02 Mrt 2014 21:06

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Ow zo :D. Ik had bij de eerste gewoon van tevoren losse enveloppen besteld en geschreven. Na de geboorte heb ik ingelogd op de site en de datum aangepast. Wij hadden ook geen gewicht en lengte. Toen ook pas betaald. Nooit bij nagedacht om het al eerder te bestellen. Wat is daar precies het voordeel van?
Wij hadden ook iets van 10 kaartjes extra.
<<

Anoniem123

Bericht 02 Mrt 2014 21:56

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Wij hadden er toen 100 besteld en we hebben er nu nog 10-15 over denk ik.
Wij hebben naar familie, buren, kennissen, vrienden, dokter, collega's/werk verstuurd. Ik heb er geen 1 gegeven aan een supermarkt ofzo, ze hoeven mijn gegevens daar niet te hebben.
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 02 Mrt 2014 22:07

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Ik had 10 extra besteld maar door een foutje kregen we er 50 extra haha. Heb er nu nog zo'n 25 over en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze bij het oud papier te doen. Ik zou er dus 15/20 extra bestellen, nooit weg.
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 02 Mrt 2014 22:23

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Ik had er ongeveer 15 extra besteld. Had er uiteindelijk nog 5 over ongeveer.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem198

Bericht 02 Mrt 2014 22:27

Re: Hoeveel geboortekaartjes extra?

Robin schreef:Ow zo :D. Ik had bij de eerste gewoon van tevoren losse enveloppen besteld en geschreven. Na de geboorte heb ik ingelogd op de site en de datum aangepast. Wij hadden ook geen gewicht en lengte. Toen ook pas betaald. Nooit bij nagedacht om het al eerder te bestellen. Wat is daar precies het voordeel van?
Wij hadden ook iets van 10 kaartjes extra.


Je moet de kaartjes vooraf reserveren en betalen. Daarna kan je de kaartjes pas opmaken ed.
Wist ook niet dat het zo werkte. Wij zijn nog niet eens uit de naam. Maar omdat de kans bestaat dat ons kindje te vroeg geboren gaat worden wil ik dit geregeld heb anders had ik nog wel een aantal weken gewacht.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers