Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen jullie met alle babyspullen?

<<

Anoniem286

Bericht 28 Feb 2014 21:10

Re: Wat doen jullie met alle babyspullen?

Ik heb mijn spulletjes weggegeven aan een tienermoeder. Via tienermoeders.nl ben ik met haar in contact gekomen. Ze was er erg blij mee dus dan ben ik ook tevreden :)

de merkkleertjes verkoop ik trouwens, via het forum of marktplaats
Laatst gewijzigd door Anoniem286 op 28 Feb 2014 21:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem74

Bericht 28 Feb 2014 21:12

Re: Wat doen jullie met alle babyspullen?

De nog verkoopbare dingen verkoop ik via een beurs oid. Rest wil ik eigenlijk tzt naar een goed doel brengen.
Niet naar de kringloop iig, want dan vragen ze ee vervolgens de hoofdprijs voor, dan geef ik het liever weg.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 28 Feb 2014 22:11

Re: Wat doen jullie met alle babyspullen?

Hetgeen waar ik vanaf wilde heb ik op de weggeefhoek gezet en ik heb een zak kleding in de kleding container gegooid.
Afbeelding
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 28 Feb 2014 23:01

Re: Wat doen jullie met alle babyspullen?

Ik probeer de mooiste kleren te verkopen maar dat lukt niet echt. De andere dingen geef ik aan een moeder in de bijstand en zij geeft het door aan andere moeders die het niet zo breed hebben.
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Anoniem 42

Bericht 28 Feb 2014 23:15

Re: Wat doen jullie met alle babyspullen?

Ik wil in elk geval van alles af. Merkkleding loopt nog wel een beetje via Marktplaats en andere merkspullen lopen nog wel een beetje via Marktplaats. Wat ik binnenkort nog over heb, doe ik gedeeltelijk weg naar een goed doel. En van een andere gedeelte ga ik zelf een sprei maken voor de kinderen.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 01 Mrt 2014 09:37

Re: Wat doen jullie met alle babyspullen?

Babyboek steunpunten.... Die halen het op, sorteren het uit en zorgt dat het terecht komt bij mensen die het hard nodig hebben.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 01 Mrt 2014 09:37

Re: Wat doen jullie met alle babyspullen?

Babybank steunpunten.... Die halen het op, sorteren het uit en zorgt dat het terecht komt bij mensen die het hard nodig hebben.
<<

boterbloempje

Noob

Berichten: 26

Geregistreerd: 19 Sep 2013 13:49

Bericht 01 Mrt 2014 09:43

Re: Wat doen jullie met alle babyspullen?

Ik vraag rond in mijn omgeving,zet het een tijdje op Facebook om te kijken of daar iemand belangstelling ervoor heeft.
Zo niet, dan gaat alles naar de kringloop. Denk dat ze de afgelopen jaren erg blij met mij zijn geweest, want heb een complete goeie babykamer erheen gebracht,kleding van o tot 4 jaar en speelgoed van 0 tot 4 jaar,maxicosi,buggy en nog veel meer. Dat alles omdat ik geen opslagruimte heb. :( Sommige dingen heb ik wel bewaard, zoals de allereerste kleertjes/schoentjes en knuffeltjes van de geboorte.
<<

Anoniem123

Bericht 01 Mrt 2014 09:47

Re: Wat doen jullie met alle babyspullen?

Over max 10 weken weten wij het geslacht en als het een meisje word zoek ik nog spullen :angel:

Ik heb voor S heel veel tweedehands kleren gekregen en die heb ik allemaal weer doorgegeven. En wat ik niet kwijt kon/kan geef ik aan de kringloop of aan een tweedehands kinderkledingwinkel hier in de buurt.
Kleding die ik nieuw heb gekregen of zelf gekocht heb bewaar ik allemaal nog.
<<

Anoniem198

Bericht 01 Mrt 2014 12:04

Re: Wat doen jullie met alle babyspullen?

Een vriendin van mij heeft niet zolang geleden een beurs georganiseerd.
Was een groot succes. Ze gaat het nu voorlopig niet weer doen maar wellicht in het najaar.
Zelf heb ik met eigen kleding weleens op een rommelmarkt gestaan. Naast mij stond toen ook iemand met baby en kinderspullen en die heeft echt veel verkocht.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Mrt 2014 15:51

Re: Wat doen jullie met alle babyspullen?

Wij wisten al meteen dat we het bij 2 kids wilde laten, dus zodra we spullen niet meer nodig hadden zoals maxicosi's de box en dat soort dingen heb ik het meteen verkocht.

Kleding probeer ik te verkopen hier op of marktplaats, ik geef ook wel wat weg, mijn zus zoekt nog wel regelmatig wat uit. Binnenkort ga ik op een snuffelmarkt staan met vriendinnen hoop dat ik dan veel kan verkopen, ben ik het weer kwijt!
:heart: :heart: 2011
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 01 Mrt 2014 15:58

Re: Wat doen jullie met alle babyspullen?

Ik verkoop veel kleertjes via marktplaats. En ik geef veel kleren van M aan m'n beste vriendin die ene jonger dochtertje heeft. Voor T verkoop ik het meeste of geef ik het aan een collega met een zoontje.

De meubels gebruiken we voorlopig nog. Het badje ed heb ik al 2x uitgeleend en is nu bij m'n schoonzusje.
Tegen de tijd dat m'n nichtje er niet meer in past wil ik hem weer terug voor mijn zusje ooit.
Dit geld ook voor de box en Maxi-Cosi.
Kinderwagen hebben we verkocht.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 01 Mrt 2014 22:15

Re: Wat doen jullie met alle babyspullen?

Ik heb vorig jaar op een grote rommelmarkt gestaan en de kleurtjes liepen als een trein. Aan het eind van de dag had ik ruim 200 euro verdiend!! Ik ga er dit jaar weer staan.
2010 2012 2015 2017
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers