Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weeeeekend!

<<

Anoniem38

Bericht 01 Mrt 2014 10:53

Re: Weeeeekend!

Ik ga zo een duurloop doen van 2uur. Daarna wassen opvouwen en de vaatwasser uitruimen. Vanavond nog een zwemtraining. Morgen een beetje uitslapen en dan ruim 3 uur fietsen. Daarna weer wat huishouden en mijn vakantietassen inpakken. Als afsluiting weer een zwemtraining en misschien nog een massage voor mijn benen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 01 Mrt 2014 11:21

Re: Weeeeekend!

Ik doe lekker rustig aan.
Gister een verjaardag gehad en daarna kon ik niet slapen.. Nacht van 3uurtjes gehad, dus verder maar niet te druk.
Vandaag even boodschappen doen en ik moet nog even wat ophalen bij mijn ouders. Morgen hoop ik vooral op uitslapen, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem 47

Bericht 01 Mrt 2014 11:30

Re: Weeeeekend!

Vanmiddag ga ik met een vriendin naar een markt en vanavond gaan we de stad in om carnaval te vieren. Voor morgen heb ik nog geen concrete plannen.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 01 Mrt 2014 11:57

Re: Weeeeekend!

M-G schreef:Morgen met mijn vriend, onze kleine man en schoonmoeder naar dolle pret in Almelo. Voor zondag nog geen plannen.


He wonen jullie ook in twente? Erg leuk dolle pret! Luuk vind het geweldig.

Ik ga vanmiddag met mijn moeder en Luuk naar de prenatal. Morgen komt de grote twentse caranavalsoptocht voor ons huis langs. Dus daar gaan we naar kijken.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 01 Mrt 2014 13:27

Re: Weeeeekend!

Plannen zijn iets gewijzigd voor vandaag: vanavond lekker uit eten met mijn vriend en vannacht naar de biosoop met collega's!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers