Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opwekkingsliederen

<<

Anoniem 49

Bericht 26 Feb 2014 21:08

Re: Opwekkingsliederen

Dit is niet echt 'n Christelijk lied, volgens mij.
Maar dit is gezongen door de broers en zussen van mijn schoonzus op de trouwdag van hun.

http://www.youtube.com/watch?v=jaqAxsO4LVY


Deze vind ik ook wel mooi: http://www.youtube.com/watch?v=fu9iF3zoX40
<<

Anoniem36

Bericht 27 Feb 2014 09:41

Re: Opwekkingsliederen

Opwekking 553? Laat het feest zijn in de huizen.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Feb 2014 18:19

Re: Opwekkingsliederen

Ik vind Uw genade is mij genoeg erg mooi. Kan er elke keer dat ik het hoor wel bij janken en heb elke keer kippenvel, ondanks dat ik hem al 3873x heb gehoord.
<<

No. 3

Bericht 28 Feb 2014 14:20

Re: Opwekkingsliederen

Carrie schreef:Ja ken ik! De zangeres gaat naar dezelfde kerk als ik. Erg mooi inderdaad.
Serieus? Zit jij bij Kinga in de kerruk? Waaaa, maf en cool. :dance:
<<

No. 3

Bericht 28 Feb 2014 14:21

Re: Opwekkingsliederen

rapa nui schreef:Even bekennen: Ik ga dit jaar voor de derde keer naar de Nederland Zingt dag, ik vind het heerlijk om daar een dag lang uit volle borst met zo veel mensen te zingen.
:lol:

Ik luister dus af en toe naar het Urker Mannenkoor. Krijg daar zó kippenvel van. Geen idee waarom, haha.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Feb 2014 14:26

Re: Opwekkingsliederen

No.3, mannenkoren vind ik ook erg mooi. Die donkere stemmen, prachtig!
<<

Anoniem301

Bericht 28 Feb 2014 17:15

Re: Opwekkingsliederen

No. 3 schreef:
Carrie schreef:Ja ken ik! De zangeres gaat naar dezelfde kerk als ik. Erg mooi inderdaad.
Serieus? Zit jij bij Kinga in de kerruk? Waaaa, maf en cool. :dance:


Haha! Ik ken haar verder niet persoonlijk, maar dat schijnt zo te zijn ja :D
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 28 Feb 2014 19:13

Re: Opwekkingsliederen

Leuk dat hier toch wel wat christelijke meiden zitten. :D
<<

Anoniem 49

Bericht 28 Feb 2014 19:50

Re: Opwekkingsliederen

Monte schreef:Leuk dat hier toch wel wat christelijke meiden zitten. :D

Klopt! :)
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers