Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


belastingaangifte vraag

<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 28 Feb 2014 11:33

belastingaangifte vraag

Ik heb even een vraagje over de belastingaangifte.

Ik heb tot 21 augustus 2013 samengewoond, daarna ben ik bij mijn ouders gaan wonen (niet helemaal maar wel op papier).
We hadden geen samenlevingscontract dus we waren geen fiscaal partners.
Maar misschien waren we in 2012 wel fiscaal partners, ik denk het eigenlijk wel want toen kon het nog gewoon zonder samenlevingscontract.

Nu geeft het programma aan dat we dan voor een gedeelte van 2013 fiscaal partners zijn en dus wel gezamenlijke aangifte moeten invullen.

Alleen ik heb hier helemaal geen zin in om dit samen met mijn ex te doen, kan ik hier ook onderuit?
<<

Anoniem100

Bericht 28 Feb 2014 12:08

Re: belastingaangifte vraag

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/relatie_familie_en_gezondheid/relatie/uit_elkaar_gaan/

Er staat idd op de site dat je fiscaal partner bent tot de datum dat je bent uitgeschreven op het gezamenlijke adres. Maar niet hoe je dat los van elkaar kan invullen. Denk dat je dat toch echt samen zal moeten doen...

Heb er verder zelf geen ervaring mee, dus echt veel aan mijn bericht zul je niet hebben. Maar wilde wel even voor je meekijken hoe of wat. Hopelijk kom je er uit! :)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers