Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zweterig 's ochtends

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Sep 2013 07:38

Re: Zweterig 's ochtends

Het heeft bij mij ook niks met het weer te maken, heb het echt altijd :nopompom:
Odorex / syneo5 werken prima op de plaatsen waar je het smeert maar bij mij komt het zweet er dan extra uit op een andere plaats. Heb dan dus bv hele mooie droge oksels en op mn rug is mn shirt zo nat als een dweil.....

Hoop dat je voor jou de oplossing vind Marin!!
30-04-2017
<<

Anoniem193

Bericht 11 Sep 2013 08:03

Re: Zweterig 's ochtends

Zoals anderen al zeiden, even wat kouder afspoelen na het douchen. Of misschien als het lukt iets meer tijd laten zitten tussen het douchen en het weggaan van huis?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 11 Sep 2013 08:28

Re: Zweterig 's ochtends

Als ik 's ochtends douche dan ben ik de hele dag oververhit, dat doe ik dus niet, altijd 's avonds. Maar anders lijkt me idd kouder douchen ook een oplossing. Of gewoon wat korter, en dan de tijd nemen om bij te komen na het douchen voordat je gaat rennen en vliegen?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 08:32

Re: Zweterig 's ochtends

Ik ben vanochtend nog net even 5 min eerder opgestaan zodat ik nog rustiger aan kon doen, kouder gedoucht, en rustig zonder jas gelopen en het is gelukkig idd minder erg!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Sep 2013 09:53

Re: Zweterig 's ochtends

Lavendel schreef:Kouder douchen misschien en odorex lotion gebruiken. Van dat doorzichtige spul om mee te deppen. Dat hoeft maar 1x id zoveel tijd en dan zweet je echt niet meer. En ben je andere anti conceptie gaan gebruiken misschien?



Had ik ook geprobeerd helpt ook niet
<<

Anoniem173

Bericht 11 Sep 2013 09:55

Re: Zweterig 's ochtends

Ga je wel eens naar de sauna? Dan staan je poriën namelijk helemaal open. En dat wil je nou juist voorkomen.
Vooral katoenen kleding dragen helpt ook.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Sep 2013 09:56

Re: Zweterig 's ochtends

COW schreef:Het heeft bij mij ook niks met het weer te maken, heb het echt altijd :nopompom:
Odorex / syneo5 werken prima op de plaatsen waar je het smeert maar bij mij komt het zweet er dan extra uit op een andere plaats. Heb dan dus bv hele mooie droge oksels en op mn rug is mn shirt zo nat als een dweil.....

Hoop dat je voor jou de oplossing vind Marin!!


Klopt, kun je op andere plekken gaan zweten.
Ik moet vaak kleren wisselen, kan er ook niks aan doen. Zonder pil lijkt het erger.
<<

Anoniem 49

Bericht 11 Sep 2013 10:28

Re: Zweterig 's ochtends

Als ik op de fiets oid naar het werk ga, trek ik een ander shirt aan. Op het werk zweet ik dan eerst nog een beetje uit, dan pak ikhhet washandje uit mijn tas fris me daar mee op en dan trek ik het shirtje aan wat ik aan wil die dag.
<<

Anoniem 53

Bericht 11 Sep 2013 17:55

Re: Zweterig 's ochtends

Lavendel schreef:Kouder douchen misschien en odorex lotion gebruiken. Van dat doorzichtige spul om mee te deppen. Dat hoeft maar 1x id zoveel tijd en dan zweet je echt niet meer. En ben je andere anti conceptie gaan gebruiken misschien?

De Odorex heb ik ook, werkt goed, maar alleen onder je oksels.
Kouder douchen zou misschien inderdaad kunnen helpen voor de andere plaatsen.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 11 Sep 2013 18:03

Re: Zweterig 's ochtends

Fijn dat het nu in ieder geval wat minder was. Nog niet over dus?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 19:49

Re: Zweterig 's ochtends

Meneer de Uil schreef:Fijn dat het nu in ieder geval wat minder was. Nog niet over dus?


Nee nog steeds wel zweterig, maar niet zo zeiknat. Dat is echt gewoon vies en maakt me onzeker over m'n verschijning.

Maar ik heb het sowieso heel snel warm. Ik ben de enige die in de klas zit met een tshirtje aan, terwijl de rest klaagt dat het zo koud is met sjaals om enzo. Ik kleed me dus sowieso altijd al luchtiger, maar blijkbaar word ik van het lopen 's ochtends toch wel heel erg warm ofzo.
<<

Anoniem7

Bericht 11 Sep 2013 19:54

Re: Zweterig 's ochtends

Ik heb het altijd als ik te warm douche en me daarna in ga spannen om naar m'n werk te gaan. Ook gaat nat haar bij mij vaak broeien, waardoor ik ook wel eens zo'n algehele zweetaanval krijg. Meestal douche ik 's morgens dus redelijk koel, en probeer ik m'n haar wel zo droog mogelijk t hebben voor ik de deur uit ga. Als ik een keertje 's avonds douche en dan op de bank plof, douche ik wel heel warm, dat vind ik echt heerlijk :heart:
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 08:30

Re: Zweterig 's ochtends

Pffff nou als ze de verwarming van de metro nu al aan gaan zetten, ja dan ga ik wel zweten ja! Bah!

Maple, ja nat haar in m'n nek kan ik echt niet tegen. Dan föhn ik s ochtends, maar daar krijg ik het zo loeiheet van dat ik het liefst naakt op het balkon wil staan. Vaak doe ik het s ochtends maar in een haarclip omhoog zodat t niet klef in m'n nek hangt.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers