Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blunder van de dag topic

<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 06 Feb 2014 14:15

Re: Blunder van de dag topic

Alweer van eventjes geleden: Ik was samen met mijn vriend naar de film en we waren aan de late kant. Toen we de zaal binnenliepen zat die dus al bijna helemaal vol (zo'n 250 mensen in de zaal) en moesten we op de 2de rij vooraan plek nemen. Terwijl we bij de 2de rij staan, zet ik een stap naar achter en val daarbij dus van de trap af :palm:
Lig je dan languit onderaan de trap in een bomvolle bioscoop zaal...
09-07-2018
11-07-2021
<<

Anoniem122

Bericht 06 Feb 2014 14:58

Re: Blunder van de dag topic

Nina schreef:
TukTuk schreef:Oeps, dat is lullig :P
Weet je inmiddels wel hoelaat het goede bedrijf komt? :P

Ik had vandaag ook een stomme blunder.. Was ff naar de hypermarkt hier vlakbij geweest, omdat het beddengoed en kussen etc niet in begrepen was in mijn studio, wist ik niet.. Dus dat ff gaan halen, kwam ik terug met mijn handen vol maar was zo eigenwijs om toch gelijk even bij de 7Eleven nog wat te eten te halen en een grote beter gekoeld drinken, ipv eerst mn spullen op mijn kamer te dumpen en dan ff terug te lopen.. Kom ik aan bij mijn kamer, zet ik het tasje met die beker en alle andere spullen op de grond om m'n sleutel te pakken.. valt die beker om.. :palm: Heel de vloer onder.. :nopompom:

Zo heb ik een keer bij een 7Eleven gevraagd tot hoe laat ze open waren. :palm:


:smile: Maar opzich toch niet zo'n rare vraag? Ik weet dat ze in Thailand 24 uur per dag open zijn, maar geen idee hoe dat in andere landen is.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Feb 2014 16:03

Re: Blunder van de dag topic

TukTuk schreef:
Nina schreef:
TukTuk schreef:Oeps, dat is lullig :P
Weet je inmiddels wel hoelaat het goede bedrijf komt? :P

Ik had vandaag ook een stomme blunder.. Was ff naar de hypermarkt hier vlakbij geweest, omdat het beddengoed en kussen etc niet in begrepen was in mijn studio, wist ik niet.. Dus dat ff gaan halen, kwam ik terug met mijn handen vol maar was zo eigenwijs om toch gelijk even bij de 7Eleven nog wat te eten te halen en een grote beter gekoeld drinken, ipv eerst mn spullen op mijn kamer te dumpen en dan ff terug te lopen.. Kom ik aan bij mijn kamer, zet ik het tasje met die beker en alle andere spullen op de grond om m'n sleutel te pakken.. valt die beker om.. :palm: Heel de vloer onder.. :nopompom:

Zo heb ik een keer bij een 7Eleven gevraagd tot hoe laat ze open waren. :palm:


:smile: Maar opzich toch niet zo'n rare vraag? Ik weet dat ze in Thailand 24 uur per dag open zijn, maar geen idee hoe dat in andere landen is.


Wel een gekke vraag toch, aangezien dat de openingstijden verwerkt in de naam zit :smile: Dat is hetzelfde vragen als hoeveel dagen de avondvierdaagse duurt. Maar zoiets zou mij ook kunnen overkomen hoor!
<<

Anoniem122

Bericht 06 Feb 2014 16:05

Re: Blunder van de dag topic

Carrie schreef:
TukTuk schreef:
Nina schreef:Zo heb ik een keer bij een 7Eleven gevraagd tot hoe laat ze open waren. :palm:


:smile: Maar opzich toch niet zo'n rare vraag? Ik weet dat ze in Thailand 24 uur per dag open zijn, maar geen idee hoe dat in andere landen is.


Wel een gekke vraag toch, aangezien dat de openingstijden verwerkt in de naam zit :smile: Dat is hetzelfde vragen als hoeveel dagen de avondvierdaagse duurt. Maar zoiets zou mij ook kunnen overkomen hoor!


Ja maar die openingstijden kloppen dus niet altijd ;) Zoals ik al zei, in Thailand zijn ze 24 uur per dag open, dus niet alleen van 7 tot 11.
<<

ChiQ

Bericht 06 Feb 2014 16:05

Re: Blunder van de dag topic

Eh, 7 eleven doet toch wel vermoeden dat ze van 07:00 tot 23:00 open zijn. Tuktuk zegt het is 24u per dag open, hoe is dan de tijd in de naam verwerkt?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 06 Feb 2014 16:18

Re: Blunder van de dag topic

ChiQ schreef:Eh, 7 eleven doet toch wel vermoeden dat ze van 07:00 tot 23:00 open zijn. Tuktuk zegt het is 24u per dag open, hoe is dan de tijd in de naam verwerkt?


Nee ik snap hem ook niet. Of 7 eleven betekent 7 uur per dag, 11 dagen per week. Mja, zoveel dagen heeft een week niet. :nopompom:
<<

ChiQ

Bericht 06 Feb 2014 16:26

Re: Blunder van de dag topic

Kowalski schreef:
ChiQ schreef:Eh, 7 eleven doet toch wel vermoeden dat ze van 07:00 tot 23:00 open zijn. Tuktuk zegt het is 24u per dag open, hoe is dan de tijd in de naam verwerkt?


Nee ik snap hem ook niet. Of 7 eleven betekent 7 uur per dag, 11 dagen per week. Mja, zoveel dagen heeft een week niet. :nopompom:


Haha idd deze is heel verwarrend!
<<

Anoniem301

Bericht 06 Feb 2014 16:27

Re: Blunder van de dag topic

ChiQ schreef:Eh, 7 eleven doet toch wel vermoeden dat ze van 07:00 tot 23:00 open zijn. Tuktuk zegt het is 24u per dag open, hoe is dan de tijd in de naam verwerkt?


Ja nee niet :) Ik dacht dat TukTuk bedoelde dat die in Thailand dan anders heten ofzo. Bijvoorbeeld 24/7 ofzo. Maar als het daar ook 7eleven heet is het wel een beetje gek ja, dat ze tot later open zijn.
<<

Anoniem58

Bericht 06 Feb 2014 16:27

Re: Blunder van de dag topic

Of het betekend 7 dagen per week open tot 23u, maar dan weet je niet hoe laat het open gaat. Dus zo dom vind ik dat niet.
<<

ChiQ

Bericht 06 Feb 2014 16:31

Re: Blunder van de dag topic

Wiki says:
De keten vindt z'n oorsprong in Dallas, Texas waar een medewerker van Southland Ice Company melk, eieren en ijs begon te verkopen. Het heette toen Speedee-Mart, maar de naam werd in 1946 veranderd in de huidige naam, die aangaf dat de winkel tussen zeven uur 's morgens en elf uur 's avonds geopend was. Dit was heel bijzonder in die tijd.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 06 Feb 2014 16:34

Re: Blunder van de dag topic

Dan is de naam wel logisch! :ja: Maar ik vind de vraag niet zo dom eigenlijk. Of ik ben ook dom, dat kan ook natuurlijk!
<<

Anoniem122

Bericht 06 Feb 2014 16:35

Re: Blunder van de dag topic

Klopt idd, en dat is later veranderd:

In 1962, 7-Eleven first experimented with a 24-hour schedule in Austin, Texas after an Austin store was forced to remain open all night due to customer demand following a University of Texas football game
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 08 Feb 2014 17:16

Re: Blunder van de dag topic

Ik had een kleine blunder net. Ik had boodschappen bij de AH gedaan en toen ik bij de fiets kwam zag ik dat ik het mandje nog aan mn arm had :D . Ik draag het altijd net als een handtas, dus heb het niet zo snel door.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Feb 2014 17:20

Re: Blunder van de dag topic

Wij kwamen net thuis van het boodschappen doen en ik drukte per ongeluk op het verkeerde knopje in de lift, 1 ipv 2. Ik zag het dus drukte gelijk op 2. Maar toen de deur openging liep ik met de buggy de galerij op en ik keek heel stom naar mijn vriend, hij bleef staan en was aan het lachen maar pas toen de lift weer verder ging had ik door dat ik niet op onze etage stond.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem 49

Bericht 08 Feb 2014 17:22

Re: Blunder van de dag topic

Hahaha, lekker bezig Carool en Lara! ;)
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 27 Feb 2014 21:13

Re: Blunder van de dag topic

Ik heb een (wel) gênante blunder gehad vanmorgen... :redface: :redface: :redface:

Ik had me net aangekleed, en wilde naar de wc, nadat ik alles naar beneden had getrokken ging ik zitten. Ik dacht goh wat plast dat raar, bleek dat ik was vergeten mijn string omlaag te trekken :palm:.

Ik hou het maar op zwangerschapsdementie in combinatie met moeheid en het vroege opstaan...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Feb 2014 21:17

Re: Blunder van de dag topic

oeps linnie. Wel een goede blunder
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Feb 2014 22:36

Re: Blunder van de dag topic

Oeps foutje!
2014 2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Feb 2014 22:43

Re: Blunder van de dag topic

Haha ik had van de week mijn string verkeerd aan. Het kruis zat op mijn zij. Zat niet lekker! Ik kwam er op de fiets achter dus toen moest ik ook nog ermee naar het werk fietsen voordat ik hem goed kon doen.
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers