Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Anoniem185

Bericht 27 Feb 2014 21:19

Re: Action topic

Ik vind die blauwe scheermesjes van de Action echt goed!

Van de week dacht ik nog 'oh ik moet naar de Action voor ...', maar ik weet nu dus echt niet meer wat het was. Vast iets nutteloos.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 27 Feb 2014 21:22

Re: Action topic

Lampenkapje schreef:Ik vind die blauwe scheermesjes van de Action echt goed!

Van de week dacht ik nog 'oh ik moet naar de Action voor ...', maar ik weet nu dus echt niet meer wat het was. Vast iets nutteloos.


Hmm dan moet ik die maar aanschaffen denk ik. Ik had zo'n scheermes bij de ah gekocht waarvan je de mesjes kan vervangen. Ik mijn benen scheren onder de douche, zag ik de volgende dag dat alle haren nog gewoon op mijn benen zaten :wtf:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 27 Feb 2014 21:25

Re: Action topic

Ik heb geen blauwe scheermesjes gezien?

Ik heb roze. Ik wilde eigenlijk Gillette Vibrance, maar die werkt op een batterij. Leek me voor onder de douche niet zo heel erg handig. Helemaal niet zelfs. Dus dan maar de roze die iets duurder is dan de andere roze.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 27 Feb 2014 22:16

Re: Action topic

Marley schreef:Ik heb geen blauwe scheermesjes gezien?

Ik heb roze. Ik wilde eigenlijk Gillette Vibrance, maar die werkt op een batterij. Leek me voor onder de douche niet zo heel erg handig. Helemaal niet zelfs. Dus dan maar de roze die iets duurder is dan de andere roze.



Die Vibrance mesjes koop ik ook altijd bij de Action en die kunnen prima onder de douche hoor! Nooit problemen mee gehad!
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Feb 2014 22:45

Re: Action topic

Marley schreef:Ik baal!

Vanavond toch nog even terug geweest naar de Action. Scheermesjes leken me wel handig om morgenvroeg tijdens het douchen te hebben. En gelijk het excuus om gelijk de potjes mee te nemen. Hebben ze verdorie in twee uur tijd de schappen veranderd. Er stonden geen potjes meer, maar chips van volgens mij Kettles. :thumbdown: Nergens in de winkel de potjes nog gezien. Nou ja, dat bespaard dan weer drie euro. Maar de scheermesjes zijn nu wel binnen.


Ik ben van het vragen, eerst kijk ik goed of het er echt niet is (soms loop ik wel 3 rondjes) en dan vraag ik het altijd. Soms kan het nog in het magazijn liggen of dat ze het net willen gaan uitpakken en in de schappen leggen. Trouwens, wat veel meiden die scheermesjes gebruiken. Ik heb al een aantal jaren een epilator, ideaal, de haren blijven veel langer weg en je hoeft het lang niet zo vaak bij te houden als dmv scheren. Ik zeg doen! :thumbup:
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 18:12

Bericht 01 Mrt 2014 23:04

Re: Action topic

Ik heb vandaag een geurtje mee genomen van Britney Spears. 50ml voor 9.95, en hij ruikt zaaaaalig!
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mrt 2014 01:05

Re: Action topic

Ik heb dat appelgeurtje, die was er in een langwerpige - en appelvorm, ik heb die appel. Ze roken hetzelfde had ik het idee, erg lekker. Kreeg daarnet weer via de mail de nieuwsbrief. Hoe vaak krijgt men die wel niet? Nu staat er bijna hetzelfde in als een paar dagen geleden bij die 100 artikelen pagina. Ik zag een tijdje geleden van die fluorspuitbussen. Ik wil mijn fiets in zo kleur spuiten, maar weet nog niet welke. Mijn man vind het maar raar, maar ik vind het leuk, lekker opvallend.
<<

Anoniem51

Bericht 02 Mrt 2014 08:03

Re: Action topic

Oh, wacht even, het is maart, nu kan ik eindelijk zeggen dat we eind deze maand ook een Action hebben :banaan:
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 02 Mrt 2014 08:49

Re: Action topic

Ik vind de Action handig. Ik ben fan van de RVS-spray.
Laatst gewijzigd door SDL op 02 Mrt 2014 19:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mrt 2014 13:42

Re: Action topic

Staat je leuk de broek. Zag ze op de nieuwsbrief per mail, maar het leken me van die housebroeken van de jaren 80. Deze print is leuk hoor.
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 18:12

Bericht 02 Mrt 2014 14:50

Re: Action topic

Leuke broek sdl!
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mrt 2014 15:38

Re: Action topic

Ik heb de bikini met tropische bloemenprint, erg leuk.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Mrt 2014 19:17

Re: Action topic

cbl

ik krijg eens per week de mail van de action met de nieuwe aanbiedingen erin
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mrt 2014 20:40

Re: Action topic

Ik ook, maar het lijkt wel of ik ze vaker krijg. Als ik dan op de site kijk bij de 100 nieuwe artikelen, dan zijn ze aan het begin de 1e 10 zo'n beetje anders de volgende dag. Dus als ik zeg maar vandaag kijk, dan zie ik als eerste fotolijstjes en bij de 10e wc eend. De dag erop begint het met een rieten mand en als 10e een vaas. Snap er echt geen zak van, maar ja is niet heel erg. Ben gewoon benieuwd hoe dat zit.
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 03 Mrt 2014 20:16

Re: Action topic

Ik heb deze armbandjes met magneet sluiting nog gescoord bij de action van de week. Ze hebben allerlei verschillende kleuren. Voor 2,99 euro. De originele brazilian bracelets zijn rond de 60 euro had ik gezien.
alleen de magneetjes kunnen loslaten, maar gelijk seconde lijm meenemen als je voor de armbanden gaat zien, daar heb ik ze ook weer mee vastgeplakt :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 03 Mrt 2014 20:27

Re: Action topic

Die zijn leuk Smeagol!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Mrt 2014 20:31

Re: Action topic

die armbandjes zijn leuk
Afbeelding
<<

Anoniem99

Bericht 03 Mrt 2014 20:32

Re: Action topic

Huh? Ik had hier net een reactie geplaatst. Dat is vreemd..

Ik vind het trouwens erg leuke armbandjes! Net zoals de Ibiza style bandjes. Helaas liggen die hier niet meer in de schappen.
<<

Anoniem30

Bericht 03 Mrt 2014 20:47

Re: Action topic

Ja, ik kan ze niet vinden hier! Vind ze leuk, ook als cadeautje, maar helaas...
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 03 Mrt 2014 20:52

Re: Action topic

Ik ben al een tijdje niet bij de Action geweest maar die armbandjes zijn leuk zeg!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 03 Mrt 2014 21:08

Re: Action topic

Leuke armbandjes, helaas zijn ze mij allemaal te groot met m'n inimini polsjes
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Mrt 2014 21:52

Re: Action topic

Smeagol (hoe kom je aan die naam overigens?), leuk zeg die armbandjes en niet duur zeg. Welke magneetjes laten precies los? Zitten ze bij de sluiting? Zo ja, als je ze vast lijmt kan je ze dan nog wel makkelijk om en af doen? Vind die met de zilveren/metalenlook heel leuk, maar dat komt omdat ik niks met gouden sieraden heb. Ik vind die kleuren van de gouden versie wel mooier en beter bij elkaar passen dan die zilveren/metalen tint. Dus dat zou dan omgeruild moeten worden.
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 04 Mrt 2014 11:44

Re: Action topic

Sienna schreef:Huh? Ik had hier net een reactie geplaatst. Dat is vreemd..

Ik vind het trouwens erg leuke armbandjes! Net zoals de Ibiza style bandjes. Helaas liggen die hier niet meer in de schappen.


Ik zag wel dat ze iedere x weer worden bijgevuld. Ik had er vorige week 1 meegenomen, en ik heb een dag later nog 1 gehaald toen lagen er weer allemaal nieuwe in.
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 04 Mrt 2014 11:46

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Smeagol (hoe kom je aan die naam overigens?), leuk zeg die armbandjes en niet duur zeg. Welke magneetjes laten precies los? Zitten ze bij de sluiting? Zo ja, als je ze vast lijmt kan je ze dan nog wel makkelijk om en af doen? Vind die met de zilveren/metalenlook heel leuk, maar dat komt omdat ik niks met gouden sieraden heb. Ik vind die kleuren van de gouden versie wel mooier en beter bij elkaar passen dan die zilveren/metalen tint. Dus dat zou dan omgeruild moeten worden.



Smeagol is van Lord of the rings :ja:

De magneetjes liggen in de sluiting, dus die kun je er heel makkelijk weer inlijmen, ook omdat ze al vastgelijmd zijn, maar niet goed genoeg bij sommigen dan valt het magneetje eruit zeg maar.
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 04 Mrt 2014 11:54

Re: Action topic

Afbeelding

Even een foto dan is het misschien wat duidelijker.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers