Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snail mail

<<

Anoniem22

Bericht 11 Sep 2013 16:14

Re: Snail mail

Isis schreef:Ik ben ook begonnen, leuk leuk :D

Maar ik zie dat er steeds meer gekochte cadeautjes bijkomen. Het is toch de bedoeling dat het zelfgemaakt is (wat ik het leukst vind)? Of zijn dat dingen die jullie thuis hebben liggen?


Daar maakte ik elders ook al een opmerking over. In eerste instantie zou het voornamelijk gaan om zelfgemaakte goodies, of iets van zaadjes uit je tuin, een zakje van je favoriete thee of iets in die richting.

Ik hoop dat in ronde 3 weer meer te zien. Dit is immers niet het Sinterklaas topic. Niet dat die cadeautjes niet leuk zijn om te krijgen, maar de insteek was toch anders.

Je hoeft elkaar niet te overtreffen, laat je creatieve ik spreken en doe vooral je eigen ding. Ik denk dat daar ook hele leuke Snail Mail pakketjes uit kunnen komen. Het is helemaal niet nodig om hier (veel) geld aan uit te geven, je zal genoeg materiaal thuis hebben liggen wat je prima kan hergebruiken. :yes:
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 11 Sep 2013 16:25

Re: Snail mail

zonneschijn schreef:Lijstje van mensen die de 2e ronde nog geen Snailmail hebben ontvangen;

- Zonneschijn
- Famke


Lijstje aangepast. Weet niet welke mensen er ook nog niks ontvangen hebben.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 11 Sep 2013 18:23

Re: Snail mail

21ste is prima!

Het lukt me niet om foto's vanaf mijn telefoon te plaatsen, dus plaats ze morgenvroeg even vanaf mijn laptop. Dan heb ik wat meer tijd!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 11 Sep 2013 19:11

Re: Snail mail

Ik heb mijn snail mail pakketje ook binnen!

Afbeelding
Ik heb een heerlijke reep gekregen. In het rode zakje zitten waxmelt, echt tof! Ik wilde ze al heel lang proberen en ik ben er helemaal weg van nu. M'n huis ruikt heerlijk :D In de vrolijke pakketje zit losse thee en twee theezakje zo dat ik na een lang schooldag lekker kan relaxen met een maskertje op m'n hoofd. En omdat ik zo van koken houd, een zakje met tuinkers zaadjes, daar zijn de watten voor en een lekker recept!

Bedankt Sanne! Ik ben er heel blij mee :)
<<

Anoniem166

Bericht 11 Sep 2013 19:18

Re: Snail mail

Ah leuk, ik was even bang dat het niet aangekomen was, want het was vrijdag al met de post mee.
Fijn dat je er blij mee bent!
<<

Anoniem 63

Bericht 11 Sep 2013 21:20

Re: Snail mail

Oei, 21 september is wel al snel. Maar gelukkig heb ik dit weekend niet veel staan dus dan gaan we eens aan de slag! Vind het wel spannend hoor, zeker als ik de mooie pakjes zie die hier voorbij komen uit de vorige ronde!
<<

Anoniem30

Bericht 11 Sep 2013 21:25

Re: Snail mail

Ik ben ook bang dat er iets met mijn pakketje is, ik heb hem zaterdag al verzonden. Zo lang moet de post er toch niet over doen? :nopompom:
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 11 Sep 2013 22:18

Re: Snail mail

Pippa schreef:Ik ben ook bang dat er iets met mijn pakketje is, ik heb hem zaterdag al verzonden. Zo lang moet de post er toch niet over doen? :nopompom:


Duurt wel vaker iets langer hoor maar soms gaat het mis. Mijn pakketje van de vorige snail mail is volgens mij ook nooit aangekomen, al heb ik dat nooit bevestigd gekregen.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 12 Sep 2013 14:28

Re: Snail mail

Jammer dan zeg. Ben je zolang bezig geweest en dan raakt het kwijt :( De mijne is bijna klaar. Moet alleen nog een brief schrijven wat ik het moeilijkst vind haha.
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:09

Bericht 12 Sep 2013 14:45

Re: Snail mail

Afbeelding

Afbeelding

(sorry ze zijn een beetje groot.. mijn eerste keer dat ik een foto plaats op het forum)

Nogmaals bedankt.

Mijn tweede snailmail is ook al bijna klaar. Zo leuk om te doen.
💜💜💙💙
<<

Anoniem1

Bericht 12 Sep 2013 16:31

Re: Snail mail

en ik wacht nog steeds vol spanning op post...Heb jij al iets zonneschijn?
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 12 Sep 2013 16:51

Re: Snail mail

Famke schreef:en ik wacht nog steeds vol spanning op post...Heb jij al iets zonneschijn?


Nee, heb ook nog niks ontvangen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem1

Bericht 12 Sep 2013 16:54

Re: Snail mail

zonneschijn schreef:
Famke schreef:en ik wacht nog steeds vol spanning op post...Heb jij al iets zonneschijn?


Nee, heb ook nog niks ontvangen.


Echte slakkenpost ;)
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 12 Sep 2013 18:53

Re: Snail mail

Famke schreef:
zonneschijn schreef:
Famke schreef:en ik wacht nog steeds vol spanning op post...Heb jij al iets zonneschijn?


Nee, heb ook nog niks ontvangen.


Echte slakkenpost ;)

:lol:
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 12 Sep 2013 20:24

Re: Snail mail

Ik ben zeker ook weer te laat voor de nu lopende ronde? :( Ik moet dit topic echt in de gaten houden! De volgende ronde wil ik meedoen.
<<

Anoniem22

Bericht 13 Sep 2013 08:59

Re: Snail mail

Parisienne schreef:Ik ben zeker ook weer te laat voor de nu lopende ronde? :( Ik moet dit topic echt in de gaten houden! De volgende ronde wil ik meedoen.


21 september start de volgende! Zet het in je agenda :razz:
<<

Anoniem22

Bericht 13 Sep 2013 09:30

Re: Snail mail

Komt iedereen er trouwens uit met ideeën voor DIY goodies, of is iets van een inspiratie lijstje handig?
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 13 Sep 2013 09:54

Re: Snail mail

Ik ben bijna klaar met m`n knutsels :D De brief dit weekend nog schrijven en dan kan de mijne al de post op. Dit is zo leuk haha.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 13 Sep 2013 09:55

Re: Snail mail

Ik weet wel wat ik kan maken maar ik heb nog wat ideeën nodig..
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 13 Sep 2013 11:04

Re: Snail mail

Ik ben klaar :( ik vind het helemaal niet leuk haha (dat ik al klaar ben) Kan nog wel meer knutsels bijmaken mja.
<<

anoniem39

Bericht 13 Sep 2013 11:31

Re: Snail mail

Voor diegene die mij heeft, vanavond stuur ik mijn verlanglijstje door.
Dat kon ik nog niet doen omdat we op vakantie waren.
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:09

Bericht 13 Sep 2013 15:02

Re: Snail mail

Ik ben ook al een heel eind, maar zou wel een inspiratie lijstje willen zien!
💜💜💙💙
<<

Anoniem1

Bericht 13 Sep 2013 17:19

Re: Snail mail

En had je vandaag iets zonneschijn?
Hier nog steeds niks :nopompom:
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 13 Sep 2013 17:19

Re: Snail mail

Famke schreef:
zonneschijn schreef:
Famke schreef:en ik wacht nog steeds vol spanning op post...Heb jij al iets zonneschijn?


Nee, heb ook nog niks ontvangen.


Echte slakkenpost ;)


Lig jij ook nog bij de brievenbus te wachten ;)
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem1

Bericht 13 Sep 2013 17:21

Re: Snail mail

haha nee, maar kijk altijd wel meteen even om de hoek de gang in als ik thuis ben. Ben wel benieuwd of de post gewoon kwijt is of nog niet verzonden. Als t niet verzonden zitten we ook voor niks te wachten.
VorigeVolgende

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron