Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bolero limonade

<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 21 Feb 2014 23:58

Bolero limonade

Kent iemand deze limonade? is het lekker?
Ik kwam het per toeval tegen omdat ik veel siroop drink en online aan het kijken was of het misschien goedkoper kon dan bij de supermarkt vandaan.
Ze hebben 31 smaken, leek mij daardoor wel eens lekker om uit te proberen. En wat betreft prijs lijkt het overeen te komen met een fles siroop vd lidl.

Ik heb nu een proefpakket besteld met alle smaken, dus 31 keer 1,5e liter limonade.

https://bolero-limonade-winkel.webshopapp.com/nl/
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 22 Feb 2014 00:21

Re: Bolero limonade

Ik ken het niet maar ik ben wel benieuwd hoe je het vind. Ziet er wel leuk en lekker uit eigenlijk :) ik ben vooral benieuwd of er echt een 'light' smaak aan zit. Light ranja's vind ik namelijk echt niet lekker.
<<

Anoniem40

Bericht 22 Feb 2014 00:35

Re: Bolero limonade

Ik ken het ook niet, maar ik schrok wel van de ingrediënten! 13 verschillende e-nummers lijkt me niet echt lekker als je er veel van drinkt.
Houd je van ijsthee? Dat kun je eventueel zelf maken, dan kost dat ook niet zo veel.
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 22 Feb 2014 00:47

Re: Bolero limonade

Ken dit al een paar jaar

De nasmaak is m beetje raar ik heb het in huis voor in nood als we echt echt niks meer te drinken hebben!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 22 Feb 2014 22:19

Re: Bolero limonade

Whoop! schreef:Ik ken het ook niet, maar ik schrok wel van de ingrediënten! 13 verschillende e-nummers lijkt me niet echt lekker als je er veel van drinkt.
Houd je van ijsthee? Dat kun je eventueel zelf maken, dan kost dat ook niet zo veel.


Ik zat ook al naar de ingredienten te kijken. Er staat 'suikervrij', dus ik dacht meteen dat het geschikt zou zijn, aangezien er weinig suikervrije limonade te vinden is.
Maar toen zag ik dat er maltrodextrine in zit helaas! En al die e-nummers en aspartaan maken het er niet beter op :(
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 26 Feb 2014 23:19

Re: Bolero limonade

Wij hebben het inmiddels in huis en ook uitgeprobeerd.
Ik vind het wel lekker smaken, al vind ik wel dat je proeft dat het suikervrij is. Net als slimpie-siroop bijvoorbeeld.
We hebben nu framboos en kids-aardbei-banaan geprobeerd.

Zelf vind ik de smaak belangrijker dan wat er allemaal in zit aan e-nummers en andere dingen. Daar maak ik mij dus niet zo druk om.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 26 Feb 2014 23:35

Re: Bolero limonade

Zijn dit zakjes poeder? Dan ga ik dit onthouden voor als ik weer eens ga backpacken ;)
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 27 Feb 2014 00:03

Re: Bolero limonade

Ja het zijn idd zakjes, ter grootte van een speelkaart ongeveer. Ze zijn er ook in nog kleiner formaat (to go) voor minder drinken. Die hebben het formaat van een stick drinkbouillon
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers