Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voorjaar 2014 mama's

<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 25 Feb 2014 19:20

Re: Voorjaar 2014 mama's

Roze, wat fijn dat het nu zo snel gaat en ze ook echt willen inleiden! Heel veel succes!

Appeltje, ook al lekker veel kleertjes gekocht zo te lezen, haha. Ik ging gister de kledingkast inruimen en kwam erachter ook al flink wat te hebben ingeslagen, haha.

Snoezel, ben benieuwd of de droom van je vader is uitgekomen :wink:

Shy, lastig met je verjaardag inderdaad, ik heb hetzelfde. Ben 20 april uitgerekend en de 25e jarig. Geen idee nog, misschien dat ik het wat eerder vier samen met mijn man en anders sla ik het een jaartje over. Zou het als ik jou was gewoon lekker klein vieren, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Geen idee hoe je je tegen die tijd voelt, misschien heb je wel zin in een groot feest :wink:

Eppie, wat leuk dat je de baby zo veel voelt. Ik voel de baby nog steeds niet enorm vaak (placenta aan de voorkant) maar de bewegingen worden nu wel steeds harder en duidelijker.

Slapen jullie soms ook zo slecht? Normaal gesproken slaap ik altijd heel vast en vooral in het begin van de zwangerschap werd dat alleen maar erger. Nu word ik steeds 's nachts wakker rond 3 uur en lig dan echt een hele tijd wakker. Soms krijg ik dan ook honger en ga er dan maar uit om te eten, zat vannacht ook om 5 uur beneden een cracker te eten :laughcry:

De fotoshoot was vanmorgen erg leuk! Vond het wel spannend omdat ik enorm veel striae heb, maar gelukkig zie je daar niet al te veel van. Wilde ook geen enorm blote foto's, alleen mijn buik bloot en de rest gewoon met kleding aan. De foto's zijn heel leuk geworden, ben blij dat ik het zo heb laten vastleggen, wanneer we zelf foto's maken ziet het er toch heel anders uit. Krijgen over twee weken de foto's op cd-rom, ben heel erg benieuwd.
2014 2016 2019
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 25 Feb 2014 20:57

Re: Voorjaar 2014 mama's

Hahaha, nee hoor. Ik loop nog steeds rond in het rond :)

Wel al paar uur gevoelige buik. Kwam er net wel in de douche onder dat ik volgens mij een verzakking heb... :omg:
In ieder geval.. het voelt niet goed en ziet er niet goed uit. Mijn baarmoederhals ligt volgens mij echt een cm vanaf de ingang zeg maar... :palm: Het klinkt op zich logisch, want ik heb gewoon een hele zwakke bekkenbodem, het zit ENORM in de familie (alle vrouwen ongeveer), en natuurlijk zo'n heel kind wat erop duwt... Tja. Zou volgens mij ook verklaren waarom ze WEL is ingedaald...
Dus hoop heeellll erg dat Puck vanaaf/vannacht nog even blijft zitten. Morgenochtend moet ik toch naar vk, dus wil dan even dat ze kijkt (zo heerlijk als je ooit zwanger bent geweest.. dan boeit echt niks je meer, whahaha...). Nu ben ik er niet zo gerust op...

Dus ja.. Ik even niet in jubelstemming :nopompom:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 13:51

Bericht 25 Feb 2014 22:20

Re: Voorjaar 2014 mama's

Hallo allemaal,

Roze, wat een goed nieuws dat er nu toch actie ondernomen wordt. Lig je in D. of niet? Ik hoop dat je een beetje kan uitrusten en dat je uitgerust kan bevallen, succes.

Snoezel, volgens mij begin het nu bij jou ook te rommelen, spannend. Misschien heeft het verre lopen van het weekend wel een beetje mee geholpen. En de voorspelling van je vader komt misschien ook wel uit.

Appeltje, gelukkig dat de kleine nu goed aanwezig is, geef toch een goed gevoel. De babywas heb ik gelukkig achter de rug. Hopen dat je auto niet al teveel kost. Ik heb in de cadeau mand pakketje van pokemon, een voetbal, leger pop met een vliegtuig, pistool met een holster en een bellenblaas die 1000 bellen in de zoveel minuten uitgaat en snoeppakketje.

Mikado, ik slaap ook zo slecht, al weken. Ik slaap ook heel licht. Leuk dat je ook een fotoshoot heb gehad. Ik vind het heel erg jammer dat ik geen een foto heb van mijn eerste zwangerschap, gelukkig heb ik het nu wel vast laten leggen.

Eppie, allebei mijn kinderen waren druk in mijn buik. Mijn zoon was heel rustig als baby, sliep heel goed en dronk heel goed. Nu is die nog steeds niet druk. Over mijn tweede zoon kan ik nog niks zeggen, maar ik hoop dat die op zijn grote broer lijkt. Dus volgens mij kan je er niks overzeggen. Leuk dat je ook een fotoshoot gaat doen, wanneer is die van jou?

Vandaag de cadeau mand van mijn zoontje helemaal klaar gemaakt. Ik moet alleen nog een luiertas kopen en nog steeds naar mijn Maxi-Cosi kijken. Toch van de week eens even doen. Gelukkig heb ik een Maxi-Cosi dat scheelt wel maar hij pas niet op de kinderwagen heb ik het idee. Voor de rest ben ik echt klaar, het bedje heb ik ook al opgemaakt dus verder goed uitrusten voor de bevalling :thumbup: Het komt nu wel steeds dichterbij.

Groetjes
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 25 Feb 2014 22:40

Re: Voorjaar 2014 mama's

Roze: wat fijn! Hopen dat het dan snel wat gaat doen.

Snoezel: mijn man had vandaag een dag vrij genomen, kon ik lekker uitslapen enz dat was wel erg lekker. Daarna even eruit geweest met hem en de kleine man. Morgen gaat het jochie gewoon weer naar de gastouder, haar kindje is weer beter. Dan kan ik echt even uitslapen haha.
Gefeliciteerd nog met je man! Leuke dag gehad?
Oh en rustig aan, als puckje nou gewoon even blijft zitten. Dan kijkt de verloskundige morgen even en ik hoop dat ze je gerust kan stellen.

Mikado: ja te veel mensen houd ik al niet van hoor wat mijn verjaardag betreft, al zit ik met mijn familie en schoonfamilie al op 14 mensen en dat is toch wel genoeg voor mij haha.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Feb 2014 23:12

Re: Voorjaar 2014 mama's

Wat spannend Roze, sterkte voor morgen!
<<

Anoniem 82

Bericht 26 Feb 2014 09:46

Re: Voorjaar 2014 mama's

Katrien: Ik lees net dat je bevallen bent, gefeliciteerd! Veel geluk en hopelijk mogen jullie snel naar huis.

Ik ben net geïnstalleerd in een verlossuite, lig aan het ctg en krijg straks de eerste tablet ingebracht. Ben benieuwd hoe snel of langzaam de tabletten aan gaan slaan.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 26 Feb 2014 09:53

Re: Voorjaar 2014 mama's

Spannend Roze! Heel veel succes!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 26 Feb 2014 09:56

Re: Voorjaar 2014 mama's

Wat fijn dat ze eindelijk wat doen Roze! Heel veel succes!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 26 Feb 2014 10:04

Re: Voorjaar 2014 mama's

Spannend Roze!! Heel veel succes!
Afbeelding
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 26 Feb 2014 12:09

Re: Voorjaar 2014 mama's

Roze: Spannend zeg! Heel veel succes!
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 26 Feb 2014 12:25

Re: Voorjaar 2014 mama's

Roze: zet hem op! Ik hoop voor je dat het snel wat doet, in oedee geval fijn dat er stappen worden ondernomen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 26 Feb 2014 12:43

Re: Voorjaar 2014 mama's

Katrien: ik lees het hele verhaal nu pas. Veel geluk met jullie zoon!!

Roze: Heel veel succes en sterkte vandaag!
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 13:51

Bericht 26 Feb 2014 12:52

Re: Voorjaar 2014 mama's

Roze, spannend. Ik hoop dat het een beetje vlot verloop voor je, succes in ieder geval.

Katrien, gefeliciteerd met jullie zoon, geniet ervan.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 26 Feb 2014 12:58

Re: Voorjaar 2014 mama's

Succes Roze!

En Katrien, gefeliciteerd met jullie zoon! Hoop dat jullie snel naar huis mogen.
2014 2016 2019
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 26 Feb 2014 13:01

Re: Voorjaar 2014 mama's

Even ego:
Ok, dat was verrassend bij de verloskundige... Weer eens wat anders.

Onderkantje zag er niet verontrustend uit. Inderdaad gezwollen en waarschijnlijk allemaal wat verzakt en verzwakt (zeker bij dingen als onderuitgezakt zitten en wc) en moest het in de gaten houden, zeker na de bevalling, maar voor nu prima en niet iets waar ik nu iets mee kan/moet. :cheering:

En verder... Haha, vond Puck het maar niks met haar hoofd zo klem te zitten dus die heeft haar koppie weer losgetrokken en'ligt niet meer ingedaald. O, ik kan er eigenlijk alleen maar hard om lachen. Ik had toch geen plannen voor de komende dagen (behalve bevallen :thumbup: )

Ze begon wel al over dat ze volgende week kan strippen. O, van mij mag ukkepuk wel komen, al die verhalen over strippen inleiden en al afspraak plannen voor de gyn :eyes: :palm: Ik zal me er eens in verdiepen, denk wel dat ik het wel wil proberen. Als je lijf er nog niet klaar voor is, heb ik het vertrouwen erin dat het er niet op zal reageren. Misschien net een duwtje, inleiden wil ik eigenlijk voorkomen. Maaaarrr... dat is pas over een week. Hoop tzt eigenlijk wel bevallen te zijn.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 26 Feb 2014 13:45

Re: Voorjaar 2014 mama's

Succes Roze!
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 26 Feb 2014 13:47

Re: Voorjaar 2014 mama's

Snoezel: wat fijn! En wat een ondeugend meisje ga je krijgen haha :smile:

Misschien moet je even een beetje dreigen tegen Puck, hier heeft dat bij T wel geholpen :smile:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem25

Bericht 26 Feb 2014 13:48

Re: Voorjaar 2014 mama's

Oooh Roze wat spannend!!! Zet 'm op!
En snoezel, hopelijk gaat het bij jou ook vlug beginnen!
<<

Anoniem166

Bericht 26 Feb 2014 13:57

Re: Voorjaar 2014 mama's

Wat spannend, Roze! Veel succes!
<<

dolfijntje24

Noob

Berichten: 176

Geregistreerd: 08 Sep 2013 08:44

Bericht 26 Feb 2014 21:59

Re: Voorjaar 2014 mama's

Even ego bericht: zondagnacht ben ik na een zware bevalling bevallen van een gezonde zoon. Bevallingsverhaal komt nog.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 26 Feb 2014 22:04

Re: Voorjaar 2014 mama's

Gefeliciteerd Dolfijntje! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Veel geluk met z'n drietjes!

Gaat nu wel snel ineens met de bevallingen!

Snoezel, balen dat de kleine niet meer ingedaald ligt. Voor jou kan het nu ook niet lang meer duren!
2014 2016 2019
<<

Anoniem75

Bericht 26 Feb 2014 22:16

Re: Voorjaar 2014 mama's

Hier ook nog een keer gefeliciteerd met jullie zoon. Ben benieuwd naar zijn naam en je bevallingsverhaal :)
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 26 Feb 2014 22:34

Re: Voorjaar 2014 mama's

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Ben benieuwd naar de naam en je vehaal.

Gaat nu heel hard met de bevallingen. Vind het nu voor mezelf ook wel spannender worden.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Patsy

Bericht 27 Feb 2014 07:51

Re: Voorjaar 2014 mama's

Dolfijntje, hier ook nog een keertje, gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd naar je verhaal.

Roze, wat spannend bij jou! Ik ben benieuwd hoe het nu gaat.
<<

Anoniem 82

Bericht 27 Feb 2014 08:51

Re: Voorjaar 2014 mama's

Dolfijntje: gefeliciteerd!

Hier gisteren onvoldoende actie met de tabletten gehad. Slaappil gekregen en een redelijke nacht gehad. Net konden ze eindelijk met moeite bij de vliezen en die zijn nu gebroken. Krijg al meer pijn. Ze kijken het even aan, anders krijg ik straks ook nog opwekkers. Ze verwachten wel dat het vandaag echt gaat gebeuren! We gaan het meemaken, het is toch wel weer heeeeeeeeeel spannend allemaal zeg.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers