Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kom jij nog wel eens in een boekwinkel?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Feb 2014 12:36

Re: Kom jij nog wel eens in een boekwinkel?

Ik vind boekwinkels ook fijn om te komen. Maar ik lees momenteel geen letter, zelfs een bladzijde in een tijdschrift is al te veel gevraagd. Dus nu kom ik er niet zo heel vaak meer. 'Gelukkig' heb ik thuis nog steeds het boekwinkel gevoel, mijn hele huis staat er vol mee!
A. kwam echt wekelijks met een stapel boeken thuis toen hij nog werkte, zijn werk zat vlakbij een grote goede boekhandel in Amsterdam. Hij kon daar echt uren rondstruinen!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Feb 2014 13:03

Re: Kom jij nog wel eens in een boekwinkel?

Ik moet bij nieuwe boeken altijd denken aan dat stukje over A. waarin stond dat hij altijd als eerste de rug van een nieuwe paperback knakte.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 19 Feb 2014 13:18

Re: Kom jij nog wel eens in een boekwinkel?

Ik kom juist heel graag in boekenwinkels! Heerlijk rondstruinen tussen nieuwe boeken. Al moet ik zeggen dat ik ook veel bij Bol.com bestel, maar dat is ook omdat ik oa via MoneyMiljonaire waardebonnen van Bol.com spaar.
<<

Anoniem73

Bericht 19 Feb 2014 15:44

Re: Kom jij nog wel eens in een boekwinkel?

Nee ik download eigenlijk alles via de appstore.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Feb 2014 16:52

Re: Kom jij nog wel eens in een boekwinkel?

Susan schreef:Ik moet bij nieuwe boeken altijd denken aan dat stukje over A. waarin stond dat hij altijd als eerste de rug van een nieuwe paperback knakte.


Haha, ja een nieuw boek moest inderdaad hardhandig ingewijd worden! Grappig dat jij daar aan moet denken bij nieuwe boeken.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Feb 2014 16:55

Re: Kom jij nog wel eens in een boekwinkel?

Ik kende vroeger iemand van wie je, als je een boek leende, het boek nooit helemaal open mocht doen, maar door een klein kiertje moest lezen, omdat hij zo bang was voor gebruikerssporen op zijn boek. Dan pakte A. het een stuk verstandiger aan. Meteen het nieuwe eraf, dan kan je het boek tenminste gebruiken waar het voor is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem97

Bericht 19 Feb 2014 18:39

Re: Kom jij nog wel eens in een boekwinkel?

Ja als ik in de buurt ben dan loop ik altijd even naar binnen, lekker neuzen tussen de boeken en kinderboeken en koop eigenlijk ook altijd wel wat dan.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 20 Feb 2014 23:26

Re: Kom jij nog wel eens in een boekwinkel?

Susan schreef:Ik kwam sowieso veel bij Polare, echt gek dat die er nu niet meer is. Gelukkig zijn er nog twee grote boekhandels in de stad, plus een kinderboekenwinkel. Nu maar hopen dat die wel blijven.


Ze zijn weer open!! Denk ik. Die in het UMCG in ieder geval wel.
<<

Anoniem99

Bericht 20 Feb 2014 23:29

Re: Kom jij nog wel eens in een boekwinkel?

Ja best wel vaak! Ik wil het boek graag even vasthouden en zien. Ik koop boeken liever in de boekenwinkel dan op bol.com.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Feb 2014 23:34

Re: Kom jij nog wel eens in een boekwinkel?

Als ik een goed boek op mijn telefoon lees koop ik hem daarna in het echt, dus dan kom ik sowieso in de winkel. Maar ik vind het zonder doel ook heerlijk om rond te lopen.

Ik ben ook echt verliefd op Pompoen's huis. Ik hou echt van huizen met veel boeken.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem 63

Bericht 24 Feb 2014 23:29

Re: Kom jij nog wel eens in een boekwinkel?

Niet vaak, maar soms kijk ik er wel eens rond ja. Gewoon voor het neuzen, want kopen doe ik niet (meer). Ik leen alleen nog maar bij de bieb en echt heel sporadisch koop ik zelf nog een boek.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 25 Feb 2014 14:28

Re: Kom jij nog wel eens in een boekwinkel?

Ik loop graag even bij een boekenwinkel naar binnen. Ik koop dan wel niet vaak boeken, maar doe er wel inspiratie op voor boeken die ik graag wil lezen, welke ik vervolgens reserveer bij de bieb.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers