Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

<<

Anoniem78

Bericht 24 Feb 2014 16:54

Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Hoi!

Ik heb een mooi jurkje gevonden voor mijn broer zijn bruiloft, nu ben ik alleen zo aan het twijfelen over mijn benen en voeten. Ik heb absoluut geen benen voor een doorzichtige panty, ik zou me dan enorm opgelaten voelen. Het jurkje is tot boven de knieën.
Wat is hip....een legging? Maillot? Panty?
En welke schoenen dan?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem78 op 24 Feb 2014 16:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 24 Feb 2014 16:55

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Ik kan je foto niet zien.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem78

Bericht 24 Feb 2014 16:57

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Nu wel toch.... ff verkeerd geknipt en geplakt zag ik! Tis wel de achterkant zie ik nu haha, nouja, de voorkant is bijna hetzelfde;-)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 24 Feb 2014 17:05

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Mooi jurkje!

Mij lijkt het mooiste een zwarte panty die wel enigszins doorschijnend is. Hoe veel hij doorschijnend is kun je misschien bepalen aan de hand van waar je je wel fijn bij voelt?
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 24 Feb 2014 17:14

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Een enigszins doorschijnende panty inderdaad. Hoeft écht geen 15 denier te zijn,maar een béétje transparantie mag wel hoor. Ik zou hier onder geen beding een maillot of een panty bij aan doen trouwens - en zéker niet als de voorkant net zo hoog gesloten is als de achterkant.

Wat ga je er verder op dragen ?


P.s. Zoals m'n voorgangster al zei: wel een zwarte panty inderdaad. Geen huidskleuriige please :no:
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 24 Feb 2014 17:16

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

En wat betreft de schoenen: gewoon elegante zwarte pumps. Of pumps in de kleur blauw vh jurkje.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 24 Feb 2014 19:04

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Leuk jurkje! Ik zou er ook een zwarte panty onder aantrekken en geen maillot of legging o.i.d.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem78

Bericht 24 Feb 2014 19:14

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Ik heb best wel dikke, lelijke benen hoor, kan een panty dan wel?
<<

Nel

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:55

Bericht 24 Feb 2014 20:12

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Ik zou dan voor een zwarte panty gaan die niet doorschijnt. Wel eentje met beetje glans, anders wordt het zo'n doffe bedoeling en dat ziet er te sportief uit voor bij dit mooie jurkje.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 24 Feb 2014 20:51

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Als je zo'n jurkje kan hebben, geloof ik er niks van dat je dikke lelijke benen hebt!
Zelf zou ik er een zwarte panty onder doen, niet te dik.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 24 Feb 2014 21:02

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Cinnamon schreef:Als je zo'n jurkje kan hebben, geloof ik er niks van dat je dikke lelijke benen hebt!
Zelf zou ik er een zwarte panty onder doen, niet te dik.


Mee eens, als je zo'n jurkje kan dragen dan kijken anderen echt niet naar je benen omdat die te lelijk zouden zijn. Dan zullen het heel normale benen zijn. Ik vind een dunne zwarte panty ook altijd mooi. En bij minder mooie benen vind ik dat zo wie zo vaak mooier dan een huidkleurige panty, voel ik me zelf altijd zekerder bij (met mijn grote maten panty's)
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 24 Feb 2014 21:07

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Ik zou ook voor zwarte panty gaan en met niet teveel den.
Maak anders een foto met de jurk aan?
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 24 Feb 2014 22:24

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Zwarte panty 15/20 den.
Niet te veel, ik draag onder dit soort jurkjes dikke panty's als ik ze aan heb voor dagelijks gebruik. Voor een feestje en zeker een bruiloft vind ik dat echt te casual. En er een mooie zwarte pump onder. Volgens mij is het nl vrij lastig om de goede kleur blauw er onder te vinden en dan is dat het net niet.
2015 💙
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 24 Feb 2014 22:34

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Ik zou ook voor een mooie zwarte panty gaan, van 20 denier maar dan wel glimmend. Anders word het erg somber en wel erg massief en casual denk ik.
<<

Anoniem78

Bericht 24 Feb 2014 23:08

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Nouja dit jurkje is maat 48 hoor, dus daar horen echt wel dikke benen bij;-)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Feb 2014 23:10

Re: Advies gezocht......hoe mijn benen te bekleden;-)

Dan toch gewoon een panty doen hoor, zwart, 40 denier ofzo en mooie zwarte pumps erbij!
❤ 7 juni 2018

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers