Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geboorte traktaties

<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 24 Feb 2014 12:44

Geboorte traktaties

Als de baby geboren wordt zit mijn dochter op de peuterspeelzaal en mijn zoon op de basisschool. Wat hebben jullie getrakteerd toen het broertje/zusje geboren werd? Ik ben op zoek naar iets simpels, voor dochter zoiets als een Nijntje koekje met blauwe muisjes of zo. Ik ben benieuwd naar jullie creatieve uitspattingen! :)
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem75

Bericht 24 Feb 2014 13:32

Re: Geboorte traktaties

Op Pinterest staan veel leuke dingen.

Zelf heb ik op de markt van die kleine cupcakes dingen gekocht met geen cakeje maar een blauw of wit spekje erin. De een heeft en dan blauw/witte muisjes opzitten, de ander een plaatje van een speentje (snoeppapier) en zo heb ik 5 verschillende. Ziet er echt heel leuk uit en S. trakteert die na de geboorte op de psz
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 24 Feb 2014 13:50

Re: Geboorte traktaties

Dit zijn wat dingen die ik weleens op mijn werk voorbij heb zien komen: mini-negerzoenen met muisjes, ontbijtkoek in de vorm van een kinderwagentje (uitgestoken met een koekjesvorm), lange vingers met muisjes.
2014 2016
<<

Anoniem 82

Bericht 24 Feb 2014 14:27

Re: Geboorte traktaties

Hier gaat ze op de psz trakteren op plastic paaseieren met een blauw, wollen mutsje op. Die mutsjes kan je heel makkelijk maken van een ring karton en wollen draadjes. Gelukkig is mijn moeder zo lief om ze voor het grootste deel te maken, want zelf lukt het nu even niet. Is trouwens wel een werkje, al is een mutsje op zich zo klaar. Maar wij hebben er bijvoorbeeld al 16 nodig voor de psz, dus misschien wel veel werk als je het bijvoorbeeld op de basisschool wilt doen waar de groepen nog groter zijn. Daarnaast doe ik er nog iets van rozijntjes bij om te snoepen. Ik doe niets met muisjes in elk geval, dat lijkt me zo'n rommel geven met die peuters.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 24 Feb 2014 14:35

Re: Geboorte traktaties

F trakteerde op het kdv roze plastic bekertjes ( vd hema) met erin spekjes en een doosje Jip en Janneke fruitstukjes. Het bekertje had ik verpakt in folie met een strik eromheen. Paar minuten werk maar zag er erg feestelijk uit.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 24 Feb 2014 15:19

Re: Geboorte traktaties

Voor op de dag zelf te trakteren had ik van te voren cupcakes gebakken en versierd en ingevroren voor de leidsters en kinderen op het kdv. Dus op de dag zelf hoefde ik ze alleen te ontdooien en kon ze ze meenemen.

Om mee te geven aan alle kindjes die ze ziet had ik blauwe plastic bekertjes van te voren gemaakt met een blauwe roltong, blauwe ballon en een blauw doosje jip en Janneke rozijnen. En dan leuk in folie met een kaartje eraan.

Het was allemaal best wel wat werk, maar omdat het allemaal van te voren al te maken was, vond ik dat alleen maar leuk om te doen in mn verlof.

Afbeelding
Afbeelding
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers