Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

caribbeanlover

Bericht 16 Feb 2014 20:51

Re: Action topic

Ik was er vandaag en die deo is er alleen voor mannen, maar er is zat keuze voor vrouwen dus dan zit er denk ik wel een andere goede bij. Volgens mij is het aanbod daarin voor vrouwen groter.

Die rexona die hierboven staat is bij Kruidvat € 7,39, maar bij de Action weet ik het dus niet sowieso goedkoper. Oh ik zie het al 1,99................wat een verschil zeg! :thumbup:
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 16 Feb 2014 21:34

Re: Action topic

<<

caribbeanlover

Bericht 16 Feb 2014 21:58

Re: Action topic

Ik had er vorige week een deoroller van Adidas met oranje dop gekocht. Was puur uit nood omdat ik ze zweette en het idee had dat ik meurde. Dus die gekocht omdat het de goedkoopste was. Weet eigenlijk niet waarom ik geen spraydeo had gekocht, maar oke.
<<

Anoniem173

Bericht 16 Feb 2014 22:04

Re: Action topic

Ik wil als tip voor de mensen die gaan verbouwen nog even de puinzakken van de action geven! Ze zijn verpakt per 5 stuks en kosten ongeveer 1,50. Ze zijn hartstikke sterk om puin in te doen en dan weg te brengen naar de werf. Wij hebben ze allemaal meerdere keren kunnen gebruiken! Ideaal bijv als je je badkamer verbouwd.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Feb 2014 23:11

Re: Action topic

Ik heb een tip, althans ik vind het wel handig.
Ik kocht altijd oog make up remover bij van Kruidvat eigenmerk, 150 ml, € 1,89. Bij de Action hebben ze het ook van 150 ml, maar voor € 1,49.

Ik haal wel eens producten door elkaar, waar ik wat gekocht heb en hoe duur het bij de een en de andere winkel is.

Dus mijn tip is om het bijvoorbeeld in je agenda te noteren waar iets goedkoper is wat je een fijn product vind.
Zo wil ik dus alles proberen te noteren wat het voordeligste is.

Ik zag een mini nagellakremover van 75 ml dus ik dacht dat koop ik voor op vakantie hoef ik geen grote mee te nemen. Eenmaal thuis bedacht ik me dat ik sinds een aantal jaren removerpads mee neem wat veel handiger is en minder ruimte inneemt. Vorig jaar heb ik zelfs die van de Action mee genomen. Ik had ook make up remover pads op olie basis mee genomen, maar die waren van Kruidvat. Bij de Action heb ik die nog nooit gezien jammer genoeg. Ze zullen dan vast wel goedkoper zijn dan bij Kruidvat, Etos ed.
Als iemand weet of ze ze verkopen, dan hoor ik het graag.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 17 Feb 2014 23:21

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Ik was er vandaag en die deo is er alleen voor mannen, maar er is zat keuze voor vrouwen dus dan zit er denk ik wel een andere goede bij. Volgens mij is het aanbod daarin voor vrouwen groter.

Die rexona die hierboven staat is bij Kruidvat € 7,39, maar bij de Action weet ik het dus niet sowieso goedkoper. Oh ik zie het al 1,99................wat een verschil zeg! :thumbup:

Andere deo vind ik niet vergelijkbaar met de maximum protection van rexona. Die werkt zoveel beter dan standaard deorollers of spray.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Feb 2014 23:32

Re: Action topic

Iemand wie weet of ze mannen/jongens kennen die deze deo gebruikt hebben. Zo ja, hoe vonden ze die? Dus er bestaat een vrouwenversie? Is dat zo een waar een witte creme uitkomt? Ik heb dat eens gehad en heb dan het idee dat je dat blijft zien, dat er een witte plek onder je oksel blijft zitten.

Het kan dat jij deze goed vind, een ander denkt daar weer anders over. Ik heb eigenlijk altijd de spray versies van Kruidvat eigenmerk, prima spul en zoals op de bus staat is het streepvrij. Soms heb ik wel eens een echt merk en die beweren dat ze dat ook hebben en toch had ik dan strepen ondanks veel geschud. Bij die van KV hoef ik geen eens te schudden en heb er nooit last van. Op vakantie neem ik altijd een roller mee van KV eigenmerk, maar vorig jaar had ik last van witte plekken dus het was niet ingtrokken. Ik vond een roller handig omdat het iets minder ruimte in neemt dan een spray, maar vanaf nu neem ik een spray mee omdat ik daar nooit problemen mee heb gehad. Een roller is denk ik niks voor mij. Heb ook wel eens sprays van de Action gehad, van dat goedkope merk, witte bussen met elk een andere kleur tekst/naam. Ook prima, maar KV eigenmerk blijft me favo.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 18 Feb 2014 11:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Feb 2014 11:21

Re: Action topic

http://www.action.nl/products/view/id/9 ... telistid/1

Deze deo lijkt ook goed denk ik net als die D'n Ibbel plaatste. Zie nu op de site dat ze de dames broek uni blauw hebben veranderd, want gister was er een oranje/rode te zien. Ze hebben weer bikini's.................yeah een teken dat het gauw zomer is :P . Ik zei dat ik na dat huispakken gedoe die snel kapot was niet zo gauw kleding zou kopen bij de Action, maar dit is niet heel duur. Wel vreemd dat je het broekje en topje apart moet kopen, vorig jaar was het verpakt als een setje. Nu loop je de kans dat je alleen het broekje bijv. in je maat is. Ik vind die op de site met die kleurtjes best leuk nl.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Feb 2014 11:33

Re: Action topic

Ik krijg altijd een mail met de weekaanbiedingen. Gister keek ik op de site bij de 100 nieuwste artikelen en daarnet ook en dan zie ik totaal andere producten, ongeveer de 1e 10 artikelen zijn anders dan gister.

Maakt me niks uit, maar vraag me af hoe dat kan.

Altijd als ik die mail krijg zie ik weer leuke dingen zoals altijd :smile: . De kattenschrikkorrels lijken me wel wat, maar vraag me af wat er gebeurd als mijn hond of die katten ze opeten aangezien ik ze niet dood wens. Onkruidbrander lijkt me handig. Die tye dye treggings zien er leuk uit, maar niet voor mijn figuur en ik zou niet zo gauw kleding daar meer kopen. Kleine geurtheelichten zijn niet duur zeg, leuk!
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 24 Feb 2014 12:08

Re: Action topic

Weet iemand of ze nog van die muurstickers verkopen? Heb spijt dat ik niet meer heb gekocht tijdje geleden.
Die dingen zijn duur op internet zeg!
<<

Anoniem99

Bericht 24 Feb 2014 12:11

Re: Action topic

Ze hebben alleen van die lelijke teksten voor in de wc... Ik zoek ook al een tijdje maar ze komen (voorlopig) niet weer denk ik.
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 24 Feb 2014 12:14

Re: Action topic

Sienna schreef:Ze hebben alleen van die lelijke teksten voor in de wc... Ik zoek ook al een tijdje maar ze komen (voorlopig) niet weer denk ik.


Ooh wat jammer! Als ik dat geweten had zijn duur die krengen :snik:
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Feb 2014 13:38

Re: Action topic

Zelf maken kan ook.
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 24 Feb 2014 13:46

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Zelf maken kan ook.


Kan ook..
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Feb 2014 14:57

Re: Action topic

Zelf gemaakt is vaak leuker en nog origineel ook. Dinsdag er weer geweest, maar schrok van het totaalbedrag nl 52,00!!! Ondanks allerlei kleine prijsjes is het bij elkaar toch vaak duurder dan je dacht. Zie amper nog reacties hier. Gaat er iemand nog heen? Zo ja, ben benieuwd naar jullie aankopen.
<<

Anoniem75

Bericht 27 Feb 2014 15:05

Re: Action topic

Ik kom er net vandaan en ik heb niet echt iets spannends gekocht. 2 kaarsen, 2 bussen Rexona deo, snoetendoekjes, een schrift, wat koekjes een een houten huisje om op te hangen met de tekst Home Sweet Home voor ons nieuwe huisje :)
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Feb 2014 15:45

Re: Action topic

Er is ook niet veel spannends aan de producten, maar wel leuk en vaak handig. Zo hebben we dinsdag een opbergbox van 100 ltr voor 10 euro gekocht, geen geld en bij een anderen winkels hebben ze ze met minder ltr en zijn ze ook nog een duur(der). We hadden er al een, maar wilde er een bij omdat ik dat makkelijk en handig vind.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 27 Feb 2014 16:50

Re: Action topic

Ik heb ook iets gekocht bij Action! Meestal vind ik de rij te lang maar gisteren was het redelijk rustig. Ik heb dit vaasje en takje, en dan twee keer. Het andere setje staat op de wc maar daar maak ik geen foto van :)

Afbeelding
#teammaple🍁
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Feb 2014 16:59

Re: Action topic

ik ben gister nog geweest heb 2 van die vlinder gekocht die nu in de aanbieding zijn en 2 waxinelichtjeshouders en van dat steekschuim. Nu kan ik weer verder knutselen met mijn aardappelkistjes
Afbeelding
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 27 Feb 2014 17:09

Re: Action topic

Ik ben er gister geweest, voor dochterlief 2 K3 nachtponnen gekocht. Waar ik voor ging is er inmiddels uitgehaald, de welbekende thermopanty's in allerlei kleuren. (meisjes) Nu kan ik weer op zoek naar een andere vervanging waar ze wel zwarte verkopen. :thumbdown:
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Anoniem 63

Bericht 27 Feb 2014 20:57

Re: Action topic

Ik had gehoopt er nog een snijmat (hobby) te vinden, maar helaas, die verkopen ze in dit filiaal niet meer. Dus kwam maandag terug met alleen wc poetsdoekjes... Niet heel spannend ook nee...
<<

Anoniem50

Bericht 27 Feb 2014 21:02

Re: Action topic

Ben ik vanavond lekker vroeg, onder etenstijd, naar de Action geweest voor scheermesjes en shampoo. Kom ik thuis met shampoo, maar ben ik alsnog de scheermesjes vergeten. En geen zin om terug te gaan. Want zag al weer leuke hebbedingetjes.

Op de fanpagina van action zag ik zelfgemaakte potjes en die zou ik wel willen maken, maar geen idee hoe. Zal nog eens kijken of ze er ook een echte uitleg bij heeft gegeven. En dan weet ik zeker dat ik niet terug ga naar de Action. :P
<<

Anoniem30

Bericht 27 Feb 2014 21:05

Re: Action topic

Ik kom er zeer regelmatig, even rondkijken! Helaas het hoesje dat ik had voor mijn telefoon was enorm fijn, maar heb ik een potje tipex overheen gegooid, en nu hebben ze hem niet meer. Misschien morgen!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 27 Feb 2014 21:58

Re: Action topic

Vandaag ff geweest.
- balisto en geel zakje m&m
- kotex tampons
- schoonmaakazijn met geur
- geurkaars in glas hoe heet het merk ook weer..
Was het volgens mij.

Vriend had o.a de boksbal voor zn katten (op een harig vierkant zit een spiraal met een balletje) 0,99
En whiskas snoep sticks. 6 voor 1,49
<<

Anoniem50

Bericht 27 Feb 2014 22:17

Re: Action topic

Ik baal!

Vanavond toch nog even terug geweest naar de Action. Scheermesjes leken me wel handig om morgenvroeg tijdens het douchen te hebben. En gelijk het excuus om gelijk de potjes mee te nemen. Hebben ze verdorie in twee uur tijd de schappen veranderd. Er stonden geen potjes meer, maar chips van volgens mij Kettles. :thumbdown: Nergens in de winkel de potjes nog gezien. Nou ja, dat bespaard dan weer drie euro. Maar de scheermesjes zijn nu wel binnen.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers