Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe ik verkeerd?

<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 05 Sep 2013 11:35

Re: Wat doe ik verkeerd?

Hoezo is dat vies? Als je net hebt gedouched ben je toch al schoon, dan kun je een handdoek best twe of drie keer gebruiken. Hij wordt immers niet echt vies. (Ja of je moet m op de grond gooien ofzo)

En een badjas is van badstof, zelfde als een handdoek dus, daar trekt wel aardig wat vocht in. Ik zie het verschil met een handdoek niet echt..
<<

Anoniem30

Bericht 05 Sep 2013 11:40

Re: Wat doe ik verkeerd?

Ik zou niet weten wat daar vies aan is, je bent toch SCHOON na het douchen? Ik gebruik mijn handdoek ook gewoon meerdere keren hoor, ik zou niet weten waarom niet. We hangen ze gewoon op, en gebruiken ze dan nogmaals. Ik zou gek worden als ik continu handdoeken aan het wassen ben, wat gewoon zonde is van je tijd & water. In het hotel waar ik werk hebben we juist een green label gekregen omdat gasten hun handdoek nogmaals gebruiken.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 05 Sep 2013 12:28

Re: Wat doe ik verkeerd?

Ik ben ook alleen en absoluut geen assepoester. Maar soms geef ik mezelf een schop onder mijn kont en dan ga ik tekeer in het huis. Maar die tijden zijn schaars. Ik pleur ook elke keer na het douchen mijn handdoeken in de wasmand. Ik draai 2 a 3 wasjes per week.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 05 Sep 2013 12:58

Re: Wat doe ik verkeerd?

het is echt niet hygiënisch om je handdoek meerdere keren te gebruiken.. je denkt dat je schoon bent maar je handdoek zit vol met huidschilfers (schimmels, bacteriën) en lekker zeg.. tussen je benen voor en achter, tussen je tenen en dan weer je gezicht/body ermee afdrogen
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 05 Sep 2013 14:37

Re: Wat doe ik verkeerd?

Wij gebruiken ook elke keer een schone handdoek alleen die voor mijn haar gebruik ik meerdere keren.
<<

Anoniem91

Bericht 05 Sep 2013 14:50

Re: Wat doe ik verkeerd?

Wij gebruiken ook niet elke dag een schone handdoek ik word nu al knettergek van al die was, laat staan dat ik er dan nog minimaal 5 handdoeken per dag erbij heb. Hell no!!
<<

Anoniem29

Bericht 05 Sep 2013 15:00

Re: Wat doe ik verkeerd?

Ik ben niet vies van mezelf dus dat scheelt ook ;)
<<

Anoniem12

Bericht 05 Sep 2013 15:02

Re: Wat doe ik verkeerd?

Ik zou trouwens niet weten hoe ik een handdoek van vandaag op tijd droog krijg om mezelf er morgen weer mee af te drogen. :shock:

Anyway, ik gebruik altijd een schone handdoek en na het douchen leg ik 'm op de grond.
<<

Anoniem91

Bericht 05 Sep 2013 15:03

Re: Wat doe ik verkeerd?

Rush schreef:Ik zou trouwens niet weten hoe ik een handdoek van vandaag op tijd droog krijg om mezelf er morgen weer mee af te drogen. :shock:

Anyway, ik gebruik altijd een schone handdoek en na het douchen leg ik 'm op de grond.


Gewoon uithangen?
<<

Anoniem29

Bericht 05 Sep 2013 15:05

Re: Wat doe ik verkeerd?

Ik hang mijn handdoek altijd aan een droogrekje. 'S middags is hij al droog.

Ik heb trouwens ook echt groot formaat handdoeken. Als mijn vriend en ik beide elke dag zo'n handdoek nieuw zouden pakken hebben we sowieso al 2/3 wassen extra per week. Dat heb ik er niet voor over haha.

Dan hangt er altijd was in huis (ik heb geen droger) en ik vind het zo zonde van de energie die de wasmachine slurpt.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 05 Sep 2013 15:05

Re: Wat doe ik verkeerd?

Een handdoek is zo droog, hij is over het algemeen niet helemaal doorweekt als je je afdroog.
<<

Anoniem12

Bericht 05 Sep 2013 15:08

Re: Wat doe ik verkeerd?

Nou, dan ligt het vast aan mij, maar zo snel krijg ik het niet droog aan een rekje.
<<

Anoniem29

Bericht 05 Sep 2013 15:13

Re: Wat doe ik verkeerd?

Ik hang hem trouwens wel aan een deurrekje en dan aan 2 wasknijpers. Dus niet over het hekje heen dat die 2 kanten elkaar weer raken.

Dat doe ik sowieso nooit met was. Minder snel droog en je was gaat veel sneller stinken.
<<

Anoniem12

Bericht 05 Sep 2013 15:18

Re: Wat doe ik verkeerd?

Het droogt inderdaad minder snel, maar ik vind deurrekjes zo verschrikkelijk lelijk haha. Ik wil ook niet weten hoeveel rekjes ik dan nodig heb.

Anyway, ik heb er geen last van dat het gaat stinken. Mijn was ruikt altijd heerlijk.
<<

Anoniem29

Bericht 05 Sep 2013 15:25

Re: Wat doe ik verkeerd?

Hahaha lelijk he! Ik heb er 3 en nog een groot staand drooghek van Ikea.

Wij draaien al onze was in het weekend, dat zijn er meestal 3 a 4. Dan hangt het hele huis vol met was. Echt vreselijk!

Als ik ooit verhuis richt ik een washok in en koop ik een droger waar dan al het beddengoed en handdoeken in kunnen. Ook wil ik een tuin waar ik dan lekker in de zomer de was kan ophangen en de wind doorheen waait. Dat vind ik altijd zo leuk om te zien vanuit de trein bij boerderijen enzo haha.

Maar helaas. Nu al die rommel drogen op 70m2 en een wasmachine in de keuken. bleehg.
<<

Anoniem12

Bericht 05 Sep 2013 15:29

Re: Wat doe ik verkeerd?

Hahaha, ik ben dus niet de enige met een voorliefde voor een waslijn of droogmolen in de tuin. Ik vind het zo 'gezellig' een huiselijk staan. M`n vriend vind het echt VERSCHRIKKELIJK, dus ik 'mag' dat niet in de tuin. :cry:
<<

Anoniem29

Bericht 05 Sep 2013 17:20

Re: Wat doe ik verkeerd?

Haha jaa! Ik wil wel echt een lijn.

En dan bij voorkeur zo'n ruime tuin dat als het hard waait de lakens ongeveer horizontaal wapperen :D
<<

Artemis

Bericht 06 Sep 2013 12:49

Re: Wat doe ik verkeerd?

Als ik mijn haar heb afgedroogd is de handdoek zeiknat. En ik maak de vloer ermee droog, ik heb geen douchebak.

Handdoeken hergebruiken vind ik voor mezelf ook niet fris, maar ik krijg ze ook gewoon niet op tijd droog.
<<

Anoniem66

Bericht 10 Sep 2013 13:41

Re: Wat doe ik verkeerd?

Oh, dit is echt zó herkenbaar! En zo frustrerend ook, het is ook echt nooit af! Ook ik heb wel dat aantal wassen per week hoor en ik loop ook altijd gigantisch achter (lees: standaard 3 overvolle wasmanden). Ook hier niet elke dag een schone handdoek dus daar ligt het ook niet aan. Vreselijk, dat k*thuishouden.
<<

Anoniem23

Bericht 10 Sep 2013 15:08

Re: Wat doe ik verkeerd?

Afbeelding
Wij hebben gewoon dit handdoeken rekje en daar hangen 3 handdoeken aan (1 voor mij, 1 voor vriend, 1 voor de vloer) en die zijn na een halve dag gewoon weer droog hoor!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 10 Sep 2013 16:14

Re: Wat doe ik verkeerd?

Precies hetzelfde rekje als Harisson en inderdaad, als ik 's avonds douche is mijn handdoek de volgende ochtend weer droog, geen enkel probleem.
Ik doe meestal twee keer met een handdoek en we hebben een badmatje voor op de vloer dus ik hoef ook niet de hele boel er mee droog te maken.

Het badmatje was ik ongeveer 1 keer in de week met die ene wasmachine vol met handdoeken die ik draai.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem58

Bericht 11 Sep 2013 11:55

Re: Wat doe ik verkeerd?

Ik doe ook twee of drie keer met mijn handdoek, ik vind dat en niet vies. Vind het zonde hem meteen weer in de was te gooien. Ik heb mijn huis eigenlijk altijd wel op orde, doe iedere dag een beetje, soms iets meer en soms iets minder.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Sep 2013 21:23

Re: Wat doe ik verkeerd?

expressob schreef:
Urban Naked schreef:
Zoiets als dit doe ik ook. Echt no way dat ik elke dag een nieuwe handdoek pak.. hooguit twee per week, en m'n vriend ook, en m'n kind gaat savonds in bad en die droog ik niet eens af, die gaat zo z'n badjas in :)

Oh en verder: hier ligt ook veel zand. En andere zooi. Jammer dan. Als er visite komt laat ik m'n vriend stofzuigen en verder kijk ik niet naar de vloer.


:o echt vies is dat hoor! en je kind niet afdrogen vind ik toppunt van luiheid, ook niet goed voor zijn/haar huidje
Pop, zou jij de GGD even voor me willen bellen, ik lig zo lekker op de bank..
#teammaple🍁
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 11 Sep 2013 21:29

Re: Wat doe ik verkeerd?

Ik gebruik mijn handdoek de volgende dag nog wel eens voor mijn haar, maar over het algemeen pak ik twee schone.
Ik moet minimaal een was per dag draaien anders ligt de badkamer binnen no time vol.
Verder houden we het redelijk bij hier, sowieso beneden dagelijks afstoffen, stofzuigen en dweilen. Boven laat nog wel eens te wensen over, mn de badkamer maar daar heb ik dan ook een gruwelijke hekel aan.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Sep 2013 21:48

Re: Wat doe ik verkeerd?

Pfff ik ben ook zó slecht in het huishouden! Als ik het geld ervoor had gehad, zou ik een schoonmaakster nemen. Vandaag de hele dag vrij geweest en had me voorgenomen om te gaan schoonmaken, maar ik heb gewoon geen ene reet uitgevoerd! Ben naar de sportschool geweest en verder heb ik voornamelijk op de bank gehangen :laughcry: Nu moet ik het dus wel in het weekend doen (scheelt dat ik toch geen plannen heb dit weekend), bluhh.
Ik doe trouwens ook 2/3 keer met een handdoek, anders blijf ik aan de gang met wassen! Ik hang hem gewoon over de stang waar mijn douchegordijn aan hangt en dan is ie de volgende dag gewoon weer droog.
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers