Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvallen: voor en na foto's!

<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:25

Bericht 05 Sep 2013 18:10

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Super goed bezig allemaal!

Ik heb helaas geen before foto's gemaakt. Woog op mijn zwaarst 80 kg en weeg nu 68 kg bij 1.73 m. Ben van een maat 42 die strak zat naar een maat 40 gegaan. Wil er nog een paar kg af.

Enige wat ik heb gedaan is het onbewust snacken gestopt, alleen thee/water drinken, mijn porties kleiner maken, meer vis/fruit/groenten en een beetje beweging erbij. Eigenlijk dus ook de manier van Azi.
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:37

Bericht 05 Sep 2013 18:22

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Wauw, wat goed zeg van jullie!
Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 19:26

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Mooi dames!
Ik zelf ben ongeveer 30 kilo afgevallen en heb inderdaad gehad dat ik niet meer herkend werd.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 05 Sep 2013 19:31

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Wow wat een mooie resultaten zeg! Ik ben nu 17 kilo kwijt, wil er nog wel een paar kilo vanaf hebben.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem135

Bericht 05 Sep 2013 19:40

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Echt super knap van jullie allemaal,top!

Ik werd ook niet meer herkent nadat ik 25 kilo ben afgevallen,heel apart was dat..
<<

Anoniem11

Bericht 06 Sep 2013 05:39

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Ja, mensen lopen/liepen me vaak straal voorbij. Maar dit zijn meestal wel mensen waar er langere tijd geen contact mee was.
En voor wie het vroegen; ik ben afgevallen dmv een gastric bypass. Dus niet zon grote prestatie als het lijkt.
<<

Anoniem219

Bericht 06 Sep 2013 07:48

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Wow rioolspook wat een metamorfose!!! Echt ontzettend knap....

en op welke manier je dan ook afvalt het blijft een top prestatie! Ook met een gastric-bypass heb je veel doorzettings voormogen nodig lijkt me!
<<

Anoniem73

Bericht 06 Sep 2013 11:20

Re: Afvallen: voor en na foto's!

@rioolspook, dan vind ik het nog een goede presentatie. Ondanks de operatie moet je het toch zelf doen hoor. Ik krijg die reacties ook weleens van ja lekker makkelijk jij hebt een maagbandje dus je valt maar gewoon vanzelf af! Nou nee niet echt. Het is een hulpmiddel en geen wondermiddel. Mensen vergeten wel dat ik minimaal 6uur per week sport en daarnaast gewoon gezond eet (nou ja de laatste weken niet zo :angel: )

Ik ben nu bijna 20kg kwijt:

Voor (ben het meisje vooraan helemaal in het zwart:

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-INDWLPMY.jpg

Na:

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-GNHEW77X.jpg
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 06 Sep 2013 11:42

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Zooo wat super knap van jullie allemaal! Jullie zijn echt zo mooi slank geworden.
Ik zou zo graag wat slankere benen willen. Maar als ik afval gaat het er bij mijn taille en buik vanaf. En daar hoeft het niet waardoor ik telkens weer stop met afvallen..
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 06 Sep 2013 14:16

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Wauw wat knap zeg!
Ik was ook druk bezig met afvallen. Van 90 naar 83. Toen moest ik stoppen ivm mijn zwangerschap.
Klinkt dom,maar ik had graag onder de 80 gewogen. Nou ja, dan heb ik ook een doel voor na de bevalling.
Gelukkig is er nog maar een kilo bij.
Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 06 Sep 2013 14:20

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Wat mooi en goed, Magenta! Superknap, en je ziet echt mega goed verschil!
<<

Anoniem23

Bericht 06 Sep 2013 15:01

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Ik super knap van jullie allemaal!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 06 Sep 2013 17:25

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Magenta schreef:@rioolspook, dan vind ik het nog een goede presentatie. Ondanks de operatie moet je het toch zelf doen hoor. Ik krijg die reacties ook weleens van ja lekker makkelijk jij hebt een maagbandje dus je valt maar gewoon vanzelf af! Nou nee niet echt. Het is een hulpmiddel en geen wondermiddel. Mensen vergeten wel dat ik minimaal 6uur per week sport en daarnaast gewoon gezond eet (nou ja de laatste weken niet zo :angel: )

Ik ben nu bijna 20kg kwijt:

Voor (ben het meisje vooraan helemaal in het zwart:



Na:



Oh goed zeg! Maar ja je valt er vaak wel sneller door af dat is gewoon wel zo. Dat zie/hoor ik van mensen om mij heen die het gedaan hebben. De getallen gaan vaak sneller naar beneden. Maar goed ligt er ook aan ja wat je naar binnen werkt nog en of je er bij sport.

Maar dan nog is het knap hoor.
Van iedereen die hier foto's geplaatst heeft, echt super goed!
<<

Anoniem73

Bericht 06 Sep 2013 22:51

Re: Afvallen: voor en na foto's!

D'n Ibbel schreef:
Magenta schreef:@rioolspook, dan vind ik het nog een goede presentatie. Ondanks de operatie moet je het toch zelf doen hoor. Ik krijg die reacties ook weleens van ja lekker makkelijk jij hebt een maagbandje dus je valt maar gewoon vanzelf af! Nou nee niet echt. Het is een hulpmiddel en geen wondermiddel. Mensen vergeten wel dat ik minimaal 6uur per week sport en daarnaast gewoon gezond eet (nou ja de laatste weken niet zo :angel: )

Ik ben nu bijna 20kg kwijt:

Voor (ben het meisje vooraan helemaal in het zwart:



Na:



Oh goed zeg! Maar ja je valt er vaak wel sneller door af dat is gewoon wel zo. Dat zie/hoor ik van mensen om mij heen die het gedaan hebben. De getallen gaan vaak sneller naar beneden. Maar goed ligt er ook aan ja wat je naar binnen werkt nog en of je er bij sport.

Maar dan nog is het knap hoor.
Van iedereen die hier foto's geplaatst heeft, echt super goed!


Je kunt gewoon minder eten dat is een feit dat is voor mij heel goed. Maar ik ken veel mensen met een maagbandje die echt bijna niks afvallen gewoon omdat ze zich niet aan het goede voedingspatroon houden. En ook met een maagbandje kun je in principe alle het ´slechte´ gewoon eten. Zo heb ik de laatste weken veel chips en koeken op en ja dan val je dus geen gram af :thumbdown: eigen schuld hoor haha.

Bij een bypass val je idd veel sneller af, de meeste mensen volgen dan ook geen speciaal dieet meer omdat ze toch wel afvallen.

De eerste maanden heb ik ook echt gedieet en onwijs veel gesport. Maar gewoon omdat ik maar door bleef eten (dus grote hoeveelheden en niet kunnen stoppen) heb ik een maagbandje gekregen om het te remmen en dat lukt goed. Ipv 7 boterhammen eet er nog maar 2 op een dag, dat soort dingen eigenlijk. De rest moet ik gewoon zelf doen. Niet snoepen, geen suikers en veel sporten enz enz.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Sep 2013 20:04

Re: Afvallen: voor en na foto's!

WEG
Laatst gewijzigd door Dropveter op 14 Sep 2013 07:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Sep 2013 20:10

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Wat knap, Ibbel! Je ziet het heel goed!
❤ 7 juni 2018
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Sep 2013 20:13

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Ja het viel mij ineens op toen ik de linkse foto zag. Ik dacht even foto van vandaag maken...en ja dus echt wel verschil. Ben best trots ook al gaat het langzaam er af :)
<<

Anoniem13

Bericht 11 Sep 2013 20:32

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Wat knap ibbel! Je ziet duidelijk verschil, je bent echt goed bezig!
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 20:38

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Wat goed Ibbel! Echt super!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Sep 2013 20:42

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Dank jullie wel. Echt als ik die foto bekijk denk ik: mijn god heb ik er zo dik uitgezien? Zo lelijk :D Dit gaat niet meer gebeuren :)
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 20:44

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Dat is echte motivatie :)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Sep 2013 20:58

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Oh ja echt wel Marin. Ik hoop dit ritme zoals ik nu ga vol te houden, dan komt het helemaal goed :D
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 21:06

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Wat is je ritme nu?
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Sep 2013 21:11

Re: Afvallen: voor en na foto's!

ochtend: yoghurt met banaan of ander fruit
tussendoor: ook iets van fruit of ontbijkoekje of bschuit of zo
Lunch : 2 roggebroodjes met mager beleg
Tussendoor: koekje of 2 rijstwafel met gezond beleg (ligt er aan op welke groep ik werk en wat we eten)
Avondeten: gewoon warm eten..maar met lekker veel groenten en minder opscheppen dan voorheen.

Veel water tussendoor drinken...ik loop hard of ga op de hometrainer of doe oefeningen op sportmat (die je op de tv aan moet sluiten) zo'n 2 a 3 x in de week. Dus het wisselt wel wat voor beweging ik doe.

Dit is het globaal. In het weekend kon ik echt chips vreten haha maar ik plan nu voor mijzelf in wanneer ik wat lekkers mag ipv tussendoor telkens wat te nemen.

Ik val gemiddeld 0,5 kg af momenteel per week.
<<

Anoniem119

Bericht 11 Sep 2013 21:16

Re: Afvallen: voor en na foto's!

Wat goed zeg! Dat je ook nog blijft afvallen (ook al is het niet heel veel, het is zeker niet slecht), vind ik echt knap na zo'n lange tijd. Echt respect.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers