Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ik moest aan jullie denken...

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Feb 2014 09:20

Re: ik moest aan jullie denken...

Mizz_S schreef:Wat is er nu weer op tegen dat mensen het niets vinden? Ik ben echt niet in shock hoor over onesies, maar dat neemt niet weg dat ik ze afschuwelijk vind. Kan toch? Je hoeft toch niet altijd achter alle trends aan te rennen. Ik laat het dus lekker aan me voorbij gaan. Maar goed, ik loop thuis ook nooit in een gewoon huispak ofzo, maar altijd in m'n gewone kleren.
Dat anderen ze wel leuk/mooi/fijn vinden boeit me verder niets. Dat moet iedereen lekker zelf weten, heb ik geen last van (tenzij mensen er mee op straat gaan lopen, dat gaat me te ver :P ).

Daar is niks op tegen, maar ik snap niet waarom dit topic geopend wordt. Zeker omdat er volgens mij al een maand of 3 geleden ook al zo'n onesie-bash topic is geweest.

♥♥
<<

Anoniem51

Bericht 21 Feb 2014 09:21

Re: ik moest aan jullie denken...

Ik begrijp dit topic ook niet zo, ik vind het een beetje azijnpissen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 21 Feb 2014 10:10

Re: ik moest aan jullie denken...

Elliot schreef:
Mizz_S schreef:Wat is er nu weer op tegen dat mensen het niets vinden? Ik ben echt niet in shock hoor over onesies, maar dat neemt niet weg dat ik ze afschuwelijk vind. Kan toch? Je hoeft toch niet altijd achter alle trends aan te rennen. Ik laat het dus lekker aan me voorbij gaan. Maar goed, ik loop thuis ook nooit in een gewoon huispak ofzo, maar altijd in m'n gewone kleren.
Dat anderen ze wel leuk/mooi/fijn vinden boeit me verder niets. Dat moet iedereen lekker zelf weten, heb ik geen last van (tenzij mensen er mee op straat gaan lopen, dat gaat me te ver :P ).

Daar is niks op tegen, maar ik snap niet waarom dit topic geopend wordt. Zeker omdat er volgens mij al een maand of 3 geleden ook al zo'n onesie-bash topic is geweest.


Ja, op zich heb je daar wel gelijk in hoor. Maar aan de andere kant, hoeveel topics zijn er al wel niet geweest over witte leggings/spijkerrokjes/uggs/etc? Dan valt een tweede topic nog wel mee. En niet iedereen leest nu eenmaal altijd alle topics.
<<

Anoniem275

Bericht 21 Feb 2014 22:38

Re: ik moest aan jullie denken...

ik ben een mamagrotbewoner en had het topic eerst daar geplaatst, aangezien er een aantal mama's waren die het jammer vonden dat de hema-pakken er niet in volwassen maten waren, maar het topic is verplaatst. ik moest aan hen denken, tja...
<<

Anoniem50

Bericht 21 Feb 2014 23:58

Re: ik moest aan jullie denken...

Met zo'n topictitel kun je er vanuit gaan dat hij wordt verplaatst. En ja, dan kun je er ook vanuit gaan dat de forummers uit de niet-mamagrot er de ballen van snappen.

Ik weet niet hoe streng de BM's zijn, maar zou het topic ook zijn verplaatst als er stond: 'Mama's, ik moest aan jullie denken?'
<<

Anoniem51

Bericht 22 Feb 2014 00:07

Re: ik moest aan jullie denken...

Ik heb dit topic nog in de mamapijler zien staan en toen snapte ik hem eigenlijk al helemaal niet. Pas na je uitleg hierboven begrijp ik het, misschien volgende keer gewoon direct in de openingspost plaatsen. Scheelt weer een discussie :)
<<

Anoniem50

Bericht 22 Feb 2014 00:11

Re: ik moest aan jullie denken...

Ik kom amper in de mamapijler, dus ik kende het topic niet. En toen hij hier werd geplaatst was de foto al weg, dus ik wist helemaal niet waar het over ging. Dus inderdaad, dan is het misschien handig om aan te geven dat de mama's wilden dat de pakken ook in hun maat leverbaar waren. Maar dat zijn ze dus wel. Hup, allemaal naar de blokker. :smile:
<<

Anoniem20

Bericht 22 Feb 2014 08:44

Re: ik moest aan jullie denken...

.
Laatst gewijzigd door Anoniem20 op 22 Feb 2014 14:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Feb 2014 09:43

Re: ik moest aan jullie denken...

Juani ik weet niet of je op mij doelt hoor, maar ik zeg juist dat het mij geen drol uitmaakt of iemand afgeeft op onesies. Ieder z'n ding. Ik snapte alleen niet waarom er maanden na de rage ineens een topic als dit werd geopend, maar na de uitleg van TO is dat ook weer duidelijk. En beledigd? Da's natuurlijk een beetje overdreven! :)

♥♥
<<

Anoniem51

Bericht 22 Feb 2014 09:55

Re: ik moest aan jullie denken...

Juani, de topics over witte leggings lopen exact hetzelfde als deze hoor, dat zijn heus geen massale witte-legging-bash-topics. Komen ook enorme discussies uit voort.

En wees blij dat er nog topics geopend worden? Wat is dat voor een rare dooddoener? Niemand zegt toch dat dit topic maar níét geopend moest worden? Men snapte het idee achter het topic alleen niet. En wij maken het topic heus niet negatief, de insteek wás al negatief, of wou je zeggen dat de facepalm in de openingspost een uiting van vreugde was?
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers