Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geslacht weten voor bevalling

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 21 Feb 2014 22:19

Re: Geslacht weten voor bevalling

Familie waar ik close mee ben wist het eigenlijk het geslacht voor de geboorte niet, omgeving dus ook niet. Bij vrienden wisten iedereen eigenlijk wel wat het werd en bij alle vrienden, op 1 na, wist de omgeving ook wat het werd.

Ergens vind ik het ook leuker om het niet te weten. Als buitenstaander, maar ik denk ook voor mijzelf mocht ik ooit zwanger zijn. Het lijkt me een hele leuke verrassing om het zelf ook pas na 9 maanden te weten. Al denk ik dat ik veel te nieuwsgierig ben om het niet te checken.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Feb 2014 23:29

Re: Geslacht weten voor bevalling

Winegum schreef:Familie waar ik close mee ben wist het eigenlijk het geslacht voor de geboorte niet, omgeving dus ook niet. Bij vrienden wisten iedereen eigenlijk wel wat het werd en bij alle vrienden, op 1 na, wist de omgeving ook wat het werd.

Ergens vind ik het ook leuker om het niet te weten. Als buitenstaander, maar ik denk ook voor mijzelf mocht ik ooit zwanger zijn. Het lijkt me een hele leuke verrassing om het zelf ook pas na 9 maanden te weten. Al denk ik dat ik veel te nieuwsgierig ben om het niet te checken.
:smile:

Ik heb dat overigens ook wel, dat ik het als buitenstaander ook vaak liever niet weet van mijn omgeving. Niet dat ik het erg vind om het wél te weten, maar ik vind het ook wel weer wat hebben om pas bij de geboorte te horen of het een meisje of een jongetje is geworden.
2012 & 2016
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 22 Feb 2014 02:20

Re: Geslacht weten voor bevalling

Ja wij wisten het met 14 weken (met 16 weken wisten we het echt zeker). Mijn vriend zei voordat ik zwanger raakte het niet te willen weten, ik zei altijd het wel te willen weten (mocht het zover zijn). Toen ik eenmaal zwanger was, wilde hij het toch zo snel mogelijk weten. Iedereen in mijn omgeving wist het ook zodra wij het zeker wisten. Ik wilde gewoon heel graag gericht een jongens of meisjes kamer maken (in ons geval een jongen) en gericht kleding kopen en niet neutrale kleertjes moeten kopen en een neutraal kamertje maken.

Bij een eventuele volgende zwangerschap zou ik het precies hetzelfde doen. Ik ben veel te nieuwsgierig aangelegd om 9 maanden te moeten wachten... :angel:
Afbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 22 Feb 2014 09:29

Re: Geslacht weten voor bevalling

Wij wilden het ook weten, omdat ik hou van meisje meisje en jongen jongen. Ik had er ook geen probleem mee om geslacht en naam al te delen. Ik kan niets voor mezelf houden op dat vlak, haha.
AfbeeldingAfbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers