Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarschuwing klei v.d. Hema

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 21 Feb 2014 15:43

Waarschuwing klei v.d. Hema

Dit staat op de fb van de hema.
De roze klei uit het emmertje zou schimmel in zitten. Daarom worden emmertjes terug geroepen.

https://m.facebook.com/hema?id=14595321 ... k.com/hema
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Feb 2014 16:14

Re: Waarschuwing klei v.d. Hema

Wij hebben een emmertje met dat productnummer, maar de roze klei is er al uit, alleen oranje, groen, zwart en bruin zitten er nog in, dus daar hoef ik niet mee terug te gaan. Sowieso weet ik niet of ik dat zou doen, je kan ook gewoon de roze klei weggooien en de rest houden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem51

Bericht 21 Feb 2014 16:33

Re: Waarschuwing klei v.d. Hema

Als de klei met elkaar vermengd is geweest met kleien, of tegen elkaar aan heeft gelegen (ik weet niet of de kleuren in een nieuw emmertje per stuk verpakt zijn?), dan kan de schimmel natuurlijk overal zitten en is het wel zinvol de klei terug te brengen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Feb 2014 16:35

Re: Waarschuwing klei v.d. Hema

De klei is per kleur verpakt in plastic, dus als de roze nog niet opengemaakt is dan neem ik aan dat het volstaat om dat gewoon weg te gooien. Ik neem aan dat die schimmel niet door plastic heen gaat.

Maar goed, wij maken dan ook nooit alle kleuren tegelijk open. Als de roze al open zou zijn zou ik dat weggooien en de kleuren die ook al open zijn en die samen met de roze klei in het emmertje zitten. Meestal maken wij twee of drie kleuren tegelijk open, als die klei uitgedroogd is gooien we dat weg en dan maken we twee of drie nieuwe pakjes open.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 21 Feb 2014 22:08

Re: Waarschuwing klei v.d. Hema

Ik kan me wel voorstellen dat mensen de klei terug willen brengen. Ik zou zelf niet echt risico willen nemen als het om mijn kinderen zou gaan.
Daarnaast, je betaald voor een x aantal kleuren klei, als je dan zomaar 1 soort klei weg gaat gooien zonder compensatie zou ik dat wel zonde vinden.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 22 Feb 2014 08:30

Re: Waarschuwing klei v.d. Hema

Ik heb net van de week een emmertje gekocht, hij zit nog helemaal dicht maar ik breng hem wel terug.
Het word niet voor nikt terug geroepen lijkt me.
november 2010-januari 2013-november 2014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers