Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gaat het met?

<<

Anoniem253

Bericht 17 Feb 2014 17:05

Re: Hoe gaat het met?

Sienna schreef:
Reva schreef:Nou erg anoniem wil ik het niet noemen :12:


Haha dat was ook helemaal niet de bedoeling hoor. Mijn naamswisseling had een andere reden. Maar goed dat je gelijk je oordeel klaar hebt! :thumbup:

Jeej! Hoe gaat het met je? Is er nog iets uit het maagonderzoek gekomen?
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 17 Feb 2014 20:42

Re: Hoe gaat het met?

Brooke schreef:Ik ben wel benieuwd het met Bisq is en haar kickboks-ervaringen. Zag dat ze al twee weken niet online is geweest.


Klopt ik ben even een tijdje niet op het forum geweest. Het was heerlijk om te kickboksen, merk ook dat ik sindsdien minder last heb van m'n boosheid. Volgende week ga ik weer, om te kijken of ik het ook echt iets vind om te blijven doen.

Hoe is het met jou?
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem168

Bericht 18 Feb 2014 18:13

Re: Hoe gaat het met?

Bisq schreef:
Brooke schreef:Ik ben wel benieuwd het met Bisq is en haar kickboks-ervaringen. Zag dat ze al twee weken niet online is geweest.


Klopt ik ben even een tijdje niet op het forum geweest. Het was heerlijk om te kickboksen, merk ook dat ik sindsdien minder last heb van m'n boosheid. Volgende week ga ik weer, om te kijken of ik het ook echt iets vind om te blijven doen.

Hoe is het met jou?


Wat fijn om te lezen dat het kickboksen je heeft geholpen met je woede! Goed hoor dat je volgende week weer gaat!

Met mij gaat op zich wel redelijk. Soms gaat het niet goed, maar er zit ook wel eens een dag tussen dat het wel goed gaat en ik wel goed in mijn vel zit. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Ik probeer ook leuke dingen in te plannen, dat helpt wel om er weer even tegen aan te kunnen. Soms heb ik wel een flinke dipdag, vooral als ik weer naar het ziekenhuis moet (met dochter) of me weer moet verantwoorden dat ik in de ziektewet zit, zoals gisteren. Dan word het me alweer snel te veel allemaal en dan ben ik ook weer snel moe enzo (daaraan merk ik ook dat ik niet de oude ben nog). Maar ik ben op de goede weg zegt de hulpverlening, ze zeggen me sterk te vinden en ze hebben vertrouwen in me dat het wel weer goed gaat komen met me.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 19 Feb 2014 10:57

Re: Hoe gaat het met?

Zoals ik het lees ben je super goed bezig door ook bewust te zijn van de goede dagen. Ik probeer me daar altijd aan vast te houden en inderdaad ook leuke dingen inplannen en daar extra van genieten zodat je ook de slechte dagen weer iets beter door komt.
Moet je altijd alleen met je dochter naar het ziekenhuis of gaat er iemand mee? Misschien kan het ziekenhuisbezoek daardoor iets minder zwaar worden?
Wat naar dat je je moet verantwoorden, aan wie? Aan je baas of aan mensen die er geen zak mee te maken hebben? Ik kan me heel goed voorstellen dat dit extra energie kost en ook verdriet oplevert.
Hoe ik je zie op dit forum ben je super sterk! Uit ervaring leer ik nu toch wel dat je beter moet worden op je eigen tempo. Voor je gevoel gaat het dan niet zo hard, maar als je terug kijkt naar hoe het een tijd terug ging dan zie je ineens de stappen die je hebt gemaakt.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem168

Bericht 19 Feb 2014 18:39

Re: Hoe gaat het met?

Mijn man is altijd vrij op de vrijdagen, maar helaas kan niet altijd alles op deze dag gepland worden, dus het komt wel vaak op mij neer en vind het dan ook wel weer overdreven als mijn man vrij zou moeten vragen of zou moeten wisselen van dienst als ik toch thuis ben, want dan kunnen we ook aan de gang blijven. Ik heb gelukkig wel een vriendin die met mij mee wil en dat ook altijd aanbied. Ik maak er soms wel gebruik van, maar nog lang niet altijd, omdat ik te bescheiden ben. Maar denk dat ik de volgende keer idd. haar mee ga nemen, mocht mijn man niet kunnen.
Ja op het CB vorige week gingen ze me helemaal uithoren of ik nog thuis was, hoe het mijn gezondheid was etc. Achteraf ging ik wel een beetje twijfelen, maar heb niet teveel gezegd. En idd. tegen mijn projectleidster van mij werk. En afgelopen maandag bij de kinderarts, ging hij ook allemaal vragen hoe het met me gaat. Hele aardige vent dat wel, maar wist gewoon niet wat ik moest zeggen. Ik weet zeg maar niet wat de bedoeling ervan is. Niet dat ik heel wantrouwend ben, maar weet gewoon niet waarom sommigen mensen zoveel willen weten.
Ja precies, eerst voelde ik me zo gehaast en rot en viel ik in een soort van gat toen bleek dat mensen doorgingen met hun leven en het voelde toen ook alsof ik dat ook moest. Maar nu ga ik me niet meer met die mensen vergelijken en ga ik het op mijn eigen tempo proberen. Het geeft nu al veel meer rust.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 20 Feb 2014 10:16

Re: Hoe gaat het met?

Dat herken ik wel het vergelijken met anderen. Maar ieder verhaal en iedere persoon is zo anders, dat is gewoon niet realistisch en levert uiteindelijk vaak alleen maar vertraging op. Het heeft wel even geduurd voordat ik dat in de gaten had haha.
Wat lief dat je vriendin telkens aanbiedt om mee te gaan. Ik zou er gebruik van maken. Ziekenhuisbezoeken zijn energie rovend en zeker als je alleen bent. Er worden vaak belangrijke dingen gezegd en met z'n tweeën hoor je meer en kun je achteraf nog eens vragen aan elkaar hoe het ook alweer zat. En als je moet wachten wordt het toch al iets gezelliger en zo wordt het niet alleen vervelend. Ik zorg altijd dat er iemand met me mee gaat, daardoor voelt het een stuk minder zwaar. En je mag echt om hulp vragen. Ik heb vorige week 1,5 uur op mijn tante gewacht in het ziekenhuis, echt geen probleem. Toen realiseerde ik me dat anderen dat dus ook geen probleem voor mij vinden als ze dat aanbieden.
Wat naar zeg dat ze vanuit je werk op een rare manier willen weten hoe lang je nog in de ziektewet zit. Heb je regelmatig controle bij de bedrijfsarts?
En tot slot wil ik nog even zeggen dat ik vind dat je het mega goed doet, het is niet niks wat je mee gemaakt hebt en ondertussen kon je ook nog niet genieten van je kleine meisje. Gun jezelf de tijd en de ruimte om dat nu wel te doen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem99

Bericht 21 Feb 2014 02:08

Re: Hoe gaat het met?

Champagne schreef:
Sienna schreef:
Reva schreef:Nou erg anoniem wil ik het niet noemen :12:


Haha dat was ook helemaal niet de bedoeling hoor. Mijn naamswisseling had een andere reden. Maar goed dat je gelijk je oordeel klaar hebt! :thumbup:

Jeej! Hoe gaat het met je? Is er nog iets uit het maagonderzoek gekomen?


Wat lief dat je dat vraagt. Ik heb nog steeds geen uitslag. En nu is de controle zo dicht bij dat ik dat maar af wacht.
<<

Anoniem253

Bericht 21 Feb 2014 20:35

Re: Hoe gaat het met?

Ooh is je afspraak vorige week niet doorgegaan? :(. Hoop zo dat je snel iets weet.. Voel je je al wel wat beter?
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Hugo