Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ondertemperatuur, wat te doen?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 10 Sep 2013 22:08

Ondertemperatuur, wat te doen?

L. Heeft sinds vanmiddag nogal rode wangen. Ik had vanmiddag even getemperatuurd maar toen was het normaal, 36.9 geloof ik. Nu heb ik net weer getempt om even te checken voor de nacht (omdat hij nog steeds rode wangen heeft) en nu had hij ineens 35,8. Hij is verder redelijk zijn vrolijke zelf, misschien iets prikkelbaarder.

Hoe moet je op ondertemperatuur reageren? Extra warm inpakken? Ook een kruik erbij? Vannacht nog een keer extra checken of gewoon lekker gaan slapen?
Het is hier niet koud, ik had vandaag voor 't eerst de verwarming weer aan en L was ook warm aangekleed.
<<

Kruidkoek

Noob

Berichten: 82

Geregistreerd: 02 Sep 2013 23:25

Bericht 10 Sep 2013 22:18

Re: Ondertemperatuur, wat te doen?

Slaapt hij s 'nachts door of geef je hem nog een voeding?
Als je hem nog een fles geeft, zal ik hem dan nogmaals temperaturen, als hij doorslaapt een lekker warm dekentje over hem heen en ik denk dat ik een kruikje bij hem had gelegd.
Ik denk als er echt iets is (hij het zo koud heeft dat hij er wakker van wordt) hij zich meld.
Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 10 Sep 2013 22:26

Re: Ondertemperatuur, wat te doen?

Hij slaapt normaal gesproken door, k heb 'm inderdaad een extra deken gegeven maar ik kleed 'm al vrij warm dus ben bang dat 't anders te veel wordt.
Ik ben verder niet echt bezorgd, maar ik heb gewoon nog nooit zoiets meegemaakt. Met koorts zou ik geloof ik beter weten wat je moet doen.
Als hij vannacht wakker wordt temp ik hem nog een keer en anders morgenochtend weer en dan voel ik ondertussen wel even in zijn nek.
<<

Muis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 32

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 11 Sep 2013 06:24

Re: Ondertemperatuur, wat te doen?

En? Hoe is het vannacht gegaan?

Ik zou ook een dekentje of extra laagje doen.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 11 Sep 2013 08:39

Re: Ondertemperatuur, wat te doen?

Inderdaad warm houden en goed in de gaten houden!!!

L had toen ze klein was helaas ook regelmatig ondertemperatuur. Vond het altijd maar niks... :nopompom:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 11 Sep 2013 16:12

Re: Ondertemperatuur, wat te doen?

Vanmorgen vroeg was het 36,5 dus nog altijd niet heel hoog maar twee uur later was het 37,5. Beetje de andere kant op gegaan dus. Maar hij maakt nog steeds bepaald geen zieke indruk dus voorlopig gaat het wel goed. Ik zal wel zijn temperatuur nog even in de gaten blijven houden.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 11 Sep 2013 16:54

Re: Ondertemperatuur, wat te doen?

L had altijd veel last van temperatuurschommeling als ze drukke dagen had gehad. Kon ze echt van koorts naar ondertemperatuur schieten. Weet niet of jouw kleine dat misschien ook heeft?
Afbeelding

Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 11 Sep 2013 16:57

Re: Ondertemperatuur, wat te doen?

Hij heeft wat symptomen die op tandjes wijzen, meer kan ik er niet van maken eigenlijk.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 11 Sep 2013 17:04

Re: Ondertemperatuur, wat te doen?

Aaahhh.. Zou goed kunnen horen. Kleine kinderen schommelen snel in temperatuur als er maar iets is.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 11 Sep 2013 19:26

Re: Ondertemperatuur, wat te doen?

Temperatuur was net goed. Verder is het niet goed haha, hij huilt al de hele avond, hij is echt heel erg zielig :yes:.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Godsavethequeen