Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Niet willen eten

<<

Anoniem113

Bericht 19 Feb 2014 15:17

Niet willen eten

We zijn nu 1,5 week op vakantie en T. eet heel slecht. Normaal eet hij alles wat los en vast zit en nu eet hij een paar happen over de hele dag verspreid. Hij drinkt gelukkig wel goed en ook ijsjes gaan naar binnen.

Reden om me druk te maken of het gewoon even laten gaan? Heeft iemand die ook eens op vakantie gehad?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Feb 2014 15:20

Re: Niet willen eten

Is het daar warm??
Geen reden voor zorg hoor. Drinken is het belangrijkste en over het algemeen kun je er vanuit gaan dat ze echt wel eten als ze honger hebben!
<<

Anoniem113

Bericht 19 Feb 2014 15:22

Re: Niet willen eten

Ja 30+ is het. We proberen echt alles maar hij weigert echt alles. En als we proppen dan spuugt hij het uit (tja soms probeer je alles).
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 19 Feb 2014 15:28

Re: Niet willen eten

Komt vast door de warmte. zolang hij goed drinkt. Ik ken iemand die was met baby van 8 mnd die niets wouu drinken.Van ellende zijn ze gaan kijken of ze naar huis konden gaan.
<<

Anoniem85

Bericht 19 Feb 2014 15:32

Re: Niet willen eten

Misschien kan je wat fruit pureren en er een ijsje van maken?
Zolang hij drinkt en fit is zal ik mij geen zorgen maken.

Fijne vakantie nog!
<<

Anoniem97

Bericht 19 Feb 2014 15:35

Re: Niet willen eten

Ik zou mij geen zorgen maken en helemaal niet dwingen.
Lekker veel drinken aan bieden en eventueel fruitsapjes maken ofzo? Maar verder wel eten aanbieden maar als hij niet wil dan wil hij niet.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 19 Feb 2014 17:13

Re: Niet willen eten

D at toen wij op vakantie waren ook weinig. Enige wat ie at was brood en patat, met als gevolg dat ie daar de vakantie op geleefd heeft.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Feb 2014 20:52

Re: Niet willen eten

Ik zou niet dwingen, en gewoon zorgen dat hij voldoende vocht binnen krijgt.

En hij is bijna 2 zie ik, 2 is nee.. dus misschien probeert hij het ook wel gewoon uit!
:heart: :heart: 2011
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Feb 2014 20:54

Re: Niet willen eten

Ik heb zelf ook altijd minder trek in eten met warm weer.
2014 2016
<<

Anoniem20

Bericht 19 Feb 2014 20:59

Re: Niet willen eten

Ik zou mij er niet teveel zorgen om maken. Zelf heb ik ook geen zin in eten tijdens warme vakanties.
Lekker fruit pureren en even in de koeling zetten wellicht
<<

Anoniem113

Bericht 21 Feb 2014 13:29

Re: Niet willen eten

Bedankt voor jullie reacties!

Eten gaat nog steeds slecht, al at hij vandaag wel heel snel een donut naar binnen :laughcry:

Ik denk dat het de combinatie is van warmte en zijn eigen zin/wil uitproberen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers