Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oui Paris !

<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 21 Jan 2014 20:26

Oui Paris !

Ik ga in april een paar dagen naar Parijs met een vriendin. Nu ben ik er wel vaker geweest, dus de bekende dingen heb ik al wel gezien. Maar ik ben nu op zoek naar leuke kleine restaurantjes/boetiekjes/clubs etc. Wie heeft er een goede tip?
<<

Anoniem29

Bericht 24 Jan 2014 10:19

Re: Oui Paris !

Jaah leuk! Ik ga 10 februari met mijn vriend.

Ik wil heel graag het boekje 100% Parijs (ik ben fan van de 100% boekjes) maar de nieuwe druk komt pas in februari. Ik hoop dat ik hem nog kan kopen voordat wij gaan.

Door die boekjes heb ik het idee dat we echt op super leuke plekjes terecht komen, met name qua eetgelegenheden. Het boekje is ook heel leuk in wandelingen verdeeld en ze hebben leuke winkeltjes die achteraf liggen etc. ook meegenomen in de wandeling.

Het is niet echt een boekje voor bezienswaardigheden. Natuurlijk staan de grote dingen erin, maar als je echt van veel cultuur houdt dan kun je beter een ander boekje kopen.


Maar goed haha. Ik heb vooral veel Gegoogled op 'Best Croissant Paris', Of best Macarons. Of iets van Romantic small restaurants Paris. etc etc.

Dan kom je ook echt al veel leuks tegen!
<<

Anoniem193

Bericht 24 Jan 2014 10:24

Re: Oui Paris !

Kijk eens op www.parijsmijnstad.nl
Mooie site van een liefhebber van Parijs. Staan ook leuke tips op.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 25 Jan 2014 20:05

Re: Oui Paris !

Merci !
Intoxicated: ik wil nu ook in jouw appartment :D, het is wel heel klein maar locatie is perfect. Het is alleen niet beschikbaar op mijn gewenste datum, dus misschien gaan we nu een weekje later. En dat boekje ga ik ook meteen aanschaffen.
Zelf kwam ik dit nog tegen: http://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Re ... rance.html

Alibi: bedankt voor de site, ik ga meteen kijken. Ben je er zelf vaak geweest?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 21 Feb 2014 13:08

Re: Oui Paris !

Hebben jullie nog tips voor een leuk en betaalbaar hotel of appartement?
Ik wil mijn vriend graag verrassen met een weekendje Parijs :)
<<

Anoniem193

Bericht 21 Feb 2014 13:14

Re: Oui Paris !

Ik zelf ben er 3x geweest. De site die ik noemde is van een kennis. Hij is parijs liefhebber en heeft de site puur voor de lol gemaakt.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 21 Feb 2014 13:17

Re: Oui Paris !

Alibi schreef:Ik zelf ben er 3x geweest. De site die ik noemde is van een kennis. Hij is parijs liefhebber en heeft de site puur voor de lol gemaakt.


Ja leuke site! Thanks :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers