Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschapsshoot

<<

Patsy

Bericht 20 Feb 2014 12:23

Zwangerschapsshoot

Volgende week gaat een vriendin van mij, die fotografe is, mooie foto's van mijn buik maken. Ik heb alleen geen idee hoe ik de foto's wil hebben. Wat moet ik aan, wat is leuk aan accessoires? Heeft er iemand tips?
<<

Anoniem 82

Bericht 20 Feb 2014 12:34

Re: Zwangerschapsshoot

Wij hebben ervoor gekozen om ongeveer hetzelfde gekleed te gaan voor de foto's. Allemaal een spijkerbroek met iets zwarts erop (want de achtergrond van de studio was wit), vriend en dochter een shirt en ik een spaghettitop. Deze kon ik omhoog slaan zodat je mijn buik zag, of naar beneden doen als ik dat juist niet wilde. Wat aan accessoires leuk kan zijn, zijn persoonlijke dingen. Zoals een knuffeltje wat jullie voor de baby hebben, een paar babyschoentjes, etc. Of een leuke grote kunstbloem, of een mooi lint om je buik.. Ik had zelf wat spulletjes meegenomen (schoentjes, knuffeltje, speentje, autootje, draagdoek) en de fotografe had ook nog leuke accessoires liggen. Ik ben erg tevreden over onze foto's. Was eerst bang dat het misschien wel een beetje 'saai' zou zijn als we ongeveer hetzelfde gekleed gingen, maar ik vind het zo een mooie eenheid geworden en zo leiden er bijvoorbeeld geen kledingstukken af. Wat ook leuk was om te doen, zijn foto's met jouw handen en / of die van je partner op je buik, eventueel ook in hartvorm vastgehouden.
<<

Patsy

Bericht 20 Feb 2014 12:49

Re: Zwangerschapsshoot

Dankje, daar kan ik al wel wat mee. Een lint vind ik ook erg leuk, maar omdat we het geslacht niet weten vind ik het lastig welke kleur die moet hebben. Ik neig snel naar zwart of grijs, maar dat vind ik weer zo depressief.
<<

Anoniem331

Bericht 20 Feb 2014 13:03

Re: Zwangerschapsshoot

Gouden lint?
<<

Patsy

Bericht 20 Feb 2014 13:07

Re: Zwangerschapsshoot

Dat is ook wel een goeie! Normaal hou ik niet van goud, maar hiervoor is het wel mooi natuurlijk.
<<

Anoniem331

Bericht 20 Feb 2014 13:08

Re: Zwangerschapsshoot

Ik weet niet of je de foto's in kleur af laat drukken? Maar met een gouden lint, en afdrukken in een sepia kleur is denk ik ook mooi.
<<

Patsy

Bericht 20 Feb 2014 13:12

Re: Zwangerschapsshoot

Ik denk dat ik zelf zwart-wit het mooiste vind, maar zo klinkt sephia ook wel mooi. We gaan het zeker proberen.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 20 Feb 2014 13:16

Re: Zwangerschapsshoot

Een vriendin van mij (en tevens fotografe) heeft de foto's van mij gemaakt. Haar eerste vraag was- wil je donkere foto's of lichte foto's? Uiteindelijk hebben we het beiden gedaan, haha, we hadden toch een hele middag.

Verder hou ik van simpel, dus ik had verder weinig tierlantijntjes. Ja, verschillende mooie kleding.
Roze heeft al veel genoemd. Je kan foto's in een jongens en een meisjesuitvoering maken...
Muisjes op je buik strooien ziet er ook altijd wel grappig uit, of met verf een naam erop schilderen....
Een stuk tule of ander stuk stof (zoals de draagdoek van Roze) geeft ook altijd wel een leuk effect...
Verder badeendjes, knuffeltjes, slofjes, speentjes...

Verder is het misschien een goede om je bewust te zijn van je eigen accessoires: kettingen, armbandjes, ringen. Ook staan je handen vaak op een foto (je hebt vaak je buik ed vast), dus vaak ook wel nuttig daar wat aandacht aan te besteden...

Hier staan mijn foto's nog trouwens:
http://www.zegmaaryes.nl/buikjestopic-t19-775.html

Succes!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 20 Feb 2014 13:24

Re: Zwangerschapsshoot

Snoezel, ik heb al een lijsje gemaakt, bovenaan staat; Nagels lakken :smile:
Een badeendje heb ik en ook nog wel wat lappen stof, een knuffel is ook leuk ja. Ik weet nog dat ik jouw foto's zo mooi vond, ik ga ze nog eens goed bekijken.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers