Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opeens koorts

<<

Anoniem186

Bericht 19 Feb 2014 23:28

Opeens koorts

Hebben jullie kinderen ook wel eens opeens uit het niets koorts? Of misschien heerst er nu iets?

Vanmorgen kwam er een vriendin met 2 kinderen langs en heeft m'n dochter lekker zitten spelen. Daarna met z'n allen naar de kinderboerderij. Dat was ook gezellig, niks aan de hand.
Toen we thuis kwamen stortte ze opeens in en viel ze op de bank in slaap. Ze doet al een jaar geen middagdutje meer en al helemaal niet op de bank, dat is niks voor haar.
Ze werd na een uur wakker en was jengelig en had rode wangen. Vanavond getempt en ze had 39.1. Verder heeft ze geen klachten volgens mij.
Dit is denk ik de 3e keer dat ze in haar leven koorts heeft.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 19 Feb 2014 23:32

Re: Opeens koorts

Het heerst ook volgens mij. Mijn zoon had het maandagmiddag opeens en heeft gisteren van 11.00 tot vanmorgen 7.30 geslapen. Toen had hij weer praatjes. Dochter was vanmorgen niks mee, gewoon naar psz en opeens rond 15u begon zij moe en koortsig te worden en ligt nu te broeien in bed.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 20 Feb 2014 00:33

Re: Opeens koorts

Vorig jaar hadden mijn kinderen dat allebei, koorts en vermoeidheid, maar verder leken ze nergens last van te hebben. Ze sliepen veel meer dan normaal, maar als ze wakker waren, waren ze gewoon vrolijk. Het duurde een dag of vier, toen was het over. Ik denk dat het gewoon een of ander virusje was.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 20 Feb 2014 00:52

Re: Opeens koorts

Ja een paar weken geleden had hij het opeens. Was niks aan de hand, toen kwam hij bij mij zitten en viel in slaap (iets wat hij nooit doet op schoot). Hij bleef hangerig en bleek 39.5 te hebben.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem186

Bericht 20 Feb 2014 08:41

Re: Opeens koorts

Ik denk inderdaad een virusje.

Ze is vannacht wel een aantal keer wakker geweest. Ze begon dan uit het niets non stop keihard te kakelen. Heel raar!
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 20 Feb 2014 08:57

Re: Opeens koorts

Mijn zoontje had 2 weken terug ook ineens smiddags hoge koorts, 40,5. Hij heeft het nu al 2 weken, elke dag rond de 40 graden. Hij slaapt slecht, eet zo goed als niks, maar drinkt gelukkig wel. Hopen dat het snel over is.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem97

Bericht 20 Feb 2014 09:23

Re: Opeens koorts

Ja kinderen kunnen dat ineens krijgen. Mijn dochter had dat laatst doen we een dagje bij een binnenspeeltuin waren geweest, had ze savonds ineens koorts maar de volgende dag was er al niks meer aan de hand.
<<

Anoniem25

Bericht 20 Feb 2014 09:34

Re: Opeens koorts

Luuk had dat een paar weken geleden. Ineens 's avonds hangerig en huilerig. De volgende dag >40 graden koorts. Weer een dag later was het weer over.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 20 Feb 2014 11:21

Re: Opeens koorts

E heeft dat ook al 2x gehad. 'Sochtends niks aan de hand, 'smiddags ineens ruim 39graden en erg hangerig, de volgende dag is het dan weer goed..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers