Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grote strijkapplicaties.. Waar?

<<

Anoniem187

Bericht 19 Feb 2014 20:50

Grote strijkapplicaties.. Waar?

Ik zoek een grote strijkapplicatie.. Precieze afmeting weet ik zo niet, maar minimaal 20/25 cm mag ie wel zijn. Hij moet op de achterkant van mijn carnavalsjas komen namelijk, dus hij mag groot zijn! Het liefste wil ik een leuke uil, zoiets als dit:
Afbeelding
Maar ik vind nergens iets! Iets anders leuks mag ook hoor, hoeft niet persé een uil te zijn.

Van stof/vilt de uil maken heb ik ook aan gedacht, maar daar heb ik de tijd en zin niet voor. Iemand suggesties????
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 19 Feb 2014 21:21

Re: Grote strijkapplicaties.. Waar?

Verkopen ze dat niet op de markt?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Feb 2014 21:27

Re: Grote strijkapplicaties.. Waar?

Googlen op grote strijkapplicatie? Bijvoorbeeld deze (maar die is wel iets kleiner dan je noemt).

Afbeelding
<<

Anoniem25

Bericht 19 Feb 2014 22:01

Re: Grote strijkapplicaties.. Waar?

www.applicatie-en-zo.nl heeft heel erg veel, weet niet of ze ook zulke grote hebben? Anders haar even mailen?
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 19:00

Bericht 20 Feb 2014 09:23

Re: Grote strijkapplicaties.. Waar?

Misschien kan je het zelf maken door t-shirt transfer papier te kopen? Dan kan je zelf een plaatje printen en erop strijken (a4 formaat).

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers