Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 15 Feb 2014 09:02

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Gefeliciteerd!! Helemaal super!!

Ik wil ook zo graag verkopen..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem73

Bericht 15 Feb 2014 10:53

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Gefeliciteerd...zie je lag toch aan de keuken ;)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 15 Feb 2014 11:22

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Gefeliciteerd!

Vior de tijdelijke woning, heb he al bij de makelaar geinformeerd? Zij hebben ook wel een woningen te koop leeg staan waar tijdelijke huurders in kunnen. Omdat jullie natuurlijk al wat nieuws hebben kun je daar goede afspraken over maken tot wanneer je kan huren.
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Feb 2014 12:14

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Ah wat goed, gefeliciteerd!!
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 15 Feb 2014 12:32

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Yes wat goed! gefeliciteerd!

Ons appartement is ook verkocht en hebben gister getekend voor de verkoop.
Nu opzoek naar iets nieuws!!!
Wij moeten 15 april al uit ons huis zijn en hebben ook nog niks. Zijn hard opzoek naar tijdelijke huur en dan opzoek naar ons droomhuis.
We hadden bij funda wel wat opties van mooie huizen, maar is het net niet. En om niet op stel en sprong iets te kopen maar tijdelijk huren. Niet ideaal maar is even niet anders en kunnen we rustig opzoek naar wat anders.

leuk! succes met alles!
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem22

Bericht 15 Feb 2014 12:49

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Fijn! Toch een goed plan geweest om de keuken te vervangen. Gefeliciteerd met de verkoop!
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 21:33

Bericht 15 Feb 2014 18:39

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Ohh wat goed!!!! Wat een opluchting, of niet?!

En idd, een super investering, de keuken!!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 16 Feb 2014 17:22

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Wat fijn zeg! Gefeliciteerd! :banaan:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:34

Bericht 17 Feb 2014 11:22

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Ooh wat heerlijk zeg, dan valt er een last van je schouders!
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 17 Feb 2014 12:48

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Gefeliciteerd zeg, wat fijn!
<<

Anoniem 43

Bericht 17 Feb 2014 13:01

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Gefeliciteerd, echt heel fijn zeg!
<<

Anoniem87

Bericht 17 Feb 2014 13:05

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Zeker fijn! Behalve dat we echt geen idee hebben waar we moeten gaan wonen.. Alle huurwoningen die we gezien hadden zijn helaas al verhuurd.

Marin, als jullie nou een huis vinden kunnen wij mooi dat van je vriend huren ;-)
<<

Anoniem119

Bericht 17 Feb 2014 13:17

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Haha wonen jullie in de buurt dan? Ja wel beetje toch? Zelfde plaats als ChiQ toch? Maarre m'n vriend ziet verhuren golfjes mij niet zo zitten, anders was t nog best wel eens een optie geweest. Maar zelfs hier op vakantie kijken we af en toe nog eens op funda en er is niet echt iets bij ofzo, ja 1 huis wat verbouwd moet worden wat wellicht interessant is.
Maarre... Ik zal m'n ogen en oren open voor je houden indien je echt geïnteresseerd bent in onze woonplaats voor tijdelijk.
<<

Anoniem87

Bericht 17 Feb 2014 13:23

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Idd dezelfde woonplaats als ChiQ en ons nieuwe huis staat in Z. (je weet wel, bij de Primark :P). Amsterdam of omgeving is ook prima voor ons, dus als je iets weet, graag! Als het maar max. €750 per maand is.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Feb 2014 14:52

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Ik zal het in de gaten houden. Hoor via m'n werk ook nog wel eens wat. Maar die prijs kan nog wel lastig zijn denk ik. Dat is wel een lastige prijs in onze woonplaats iig, daar kost het toch al gauw meer dan €1000. Als wij onder appartement zouden verhuren zou het voor zo'n €1200 per maand zijn, tenminste, zo duur zijn de huur appartementen in ons gebouw. Maar ik houd m'n oren en ogen open. Voorlopig gaan wij iig nog niet weg zolang we niks nieuws hebben.
Leuk dat je in Z gaat wonen trouwens, dat centrum is aardig leuk opgeknapt!
<<

Anoniem87

Bericht 17 Feb 2014 14:56

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Dat is wel erg duur! :omg: Heb nu één appartement gevonden waar we vrijdag kunnen kijken, maar dat is wel een beetje in een boerengat, en dan nog €800 per maand. Echt, snap niet waarom het zo duur moet zijn, stelletje afzetters. Denk dat we ook nog bij een appartement in Z. gaan kijken via diezelfde makelaar, alleen is die €850 per maand. Pffff..
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 19 Feb 2014 15:08

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Gefeliciteerd! Wat fijn zeg!
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 19 Feb 2014 15:25

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Gefeliciteerd! Dat is dus een goede investering geweest.
Afbeelding
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 19 Feb 2014 17:24

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Wat vervelend dat alles verhuurd is. Heb je parteon al eens gebeld? Wij woonden in dat antraciet/zwarte appartementencomplex met binnentuin aan de H.gerhardstraat. Zie dat ze er nu 1 voor 880,- te huur hebben maar ze beginnen bij de 730,- volgens mij. Wij betaalden 760,- inc servicekosten. Er stonden toen wij er woonden elke maand wel weer 1 of 2 appartementen leeg. Zijn ook mooie nette woningen. Wellicht kunnen ze jullie op een lijst zetten dat ze jullie eerst bellen voor ze een advertentie plaatsen?

En anti-kraak? Is dat een optie voor jullie? Camelot heeft nu wel wat voor stel in a'veen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem87

Bericht 19 Feb 2014 19:07

Re: Jaaaa, ook mijn huis is verkocht!

Thnx voor de tip, ik ga ze eens bellen!

We hebben nu voor maandag een afspraak bij een appartement aan de Oostzijde. Ook leuk, alleen niet zo groot, helaas geen lift, geen vaatwasser en geen balkon. Maarja, dat was bij jou ook allemaal zo denk ik? Op de lift na dan.
Klinkt natuurlijk allemaal wel erg verwend, maarja, ik kom uit een koophuis waar ik alles had. Prachtig balkon van 7 meter.. Ik wil niet ergens weggestopt zitten zonder naar buiten te kunnen en afwassen haat ik ook echt (is ook niet leuk als je allebei veel werkt).
Ik heb ook nog een appartement gezien vlakbij ons nieuwe huis, hopelijk kunnen we daar ook maandag kijken, die makelaar belt alleen maar niet terug.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron