Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Anoniem321

Bericht 18 Feb 2014 10:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik denk niet dat het een hype is om niet van jezelf te houden. Mensen die niet van zichzelf houden doen dat niet voor hun lol, lijkt me.
<<

Anoniem190

Bericht 18 Feb 2014 22:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

HOLYSMOKES!!!
Ik krijg net een app van mijn vriend, hij heeft een tatoo gezet met de datum dat wij elkaar ontmoet hebben.. niet klein en bescheiden, nee groots op zn bovenarm onder zijn tribal..
Ik ben echt helemaal onderste boven hiervan. Voor mij is het toch een soort van bevestiging dat hij echt voor mij / ons kiest.

Sorry dat moest ik even kwijt!
<<

Anoniem173

Bericht 19 Feb 2014 01:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wauw ik weet niet of ik daar heel blij mee zou zijn :p
<<

Anoniem50

Bericht 19 Feb 2014 01:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Atelier Madame schreef:Wauw ik weet niet of ik daar heel blij mee zou zijn :p


Dat had ik ook toen ik het vanavond las. Heb geen hekel aan tattoo's, maar wil mijn naam niet op andermans lijf hebben. Zijn naam ook niet op de mijne.
<<

Anoniem40

Bericht 19 Feb 2014 01:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oei, daar zou ik ook niet blij mee zijn. Maar vind jij het wel leuk?

Ik ken trouwens een jongen die na een korte tijd de naam van zijn vriendin op zn onderarm had laten zetten. Dat vond ik ook een beetje risky. Inmiddels is het uit en heeft hij er iets anders over laten zetten. Ik vind t dus niet echt verstandig...
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 19 Feb 2014 05:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Marley schreef:
Atelier Madame schreef:Wauw ik weet niet of ik daar heel blij mee zou zijn :p


Dat had ik ook toen ik het vanavond las. Heb geen hekel aan tattoo's, maar wil mijn naam niet op andermans lijf hebben. Zijn naam ook niet op de mijne.


Maar het gaat om de datum, niet om de naam. Desalniettemin zou ik het ook niet tof vinden, denk ik. Maar TwistedAngel wel (denk ik?) en dat is het belangrijkst.
L2014 & H2017
<<

Anoniem301

Bericht 19 Feb 2014 10:12

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

TwistedAngel schreef: Voor mij is het toch een soort van bevestiging dat hij echt voor mij / ons kiest.



Joh :nerd:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Feb 2014 10:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Mag ik wel hopen :D
<<

Anoniem17

Bericht 19 Feb 2014 10:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Carrie schreef:
TwistedAngel schreef: Voor mij is het toch een soort van bevestiging dat hij echt voor mij / ons kiest.



Joh :nerd:


:lol:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 19 Feb 2014 13:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik wil wat van me af schrijven..

Sinds november heb ik een nieuwe vriend. Tussen ons gaat het heel goed, hij is zo lief voor me, ik ben gek op hem, hij doet alles voor mij. Hij is 2 jaar jonger en ik heb een kindje uit mijn vorige relatie maar dat vindt hij alleen maar leuk! We zien elkaar wel weinig daarom, ik wil rustig wennen, maar verder zit alles gewoon helemaal goed. Hij wil oud worden met mij en de kleine en meer kleintjes krijgen en trouwen en alles.

Maar er is 1 ding: zijn ex. Ze waren een paar maanden uit elkaar toen ik hem ontmoette en zij wil hem nog altijd terug. Ze hebben nog een hypotheek op beide namen (hij betaalt het bedrag alleen) maar ze blijft hem maar bellen en smeken. Ik ben erg zeker van zijn gevoel voor mij maar toch is dat naar. Ze belt ook zijn familie op en die vinden ook dat zij beter is voor hem want zij verdient meer en ik heb al een kind en waar begin je aan. Die familie heeft mij trouwens nooit ontmoet. Alleen over me gehoord.

Mijn vriend trekt zich hier gelukkig niets van aan. Hij heeft zijn ex verteld over mij en dat hij verliefd is en heeft zijn familie hetzelfde verteld. Ze accepteren dat wel maar met tegenzin, ze zouden het liever anders zien. Zijn ex blijft moeilijk doen, midden in de nacht huilend opbellen, dwars liggen met het huis en hij heeft er erg veel stress van. Ik wil ook tegen hem geen nare dingen zeggen over zijn ex en hij voelt zich al schuldig genoeg tegenover mij. Ik vind het klote om te zien hoe het hem verdrietig maakt.

Ik weet niet wat ik hier mee wil. Ik wou het gewoon kwijt.
<<

Anoniem315

Bericht 19 Feb 2014 13:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat naar biechtje, het is wel erg gemeen om zijn familie tegen jou op te zetten, al voordat jij de kans hebt gehad iedereen te leren kennen. Nu wordt jou de kans ontnomen om een goede eerste indruk neer te zetten.
Gelukkig kiest jouw vriend voor jou. Daar moet je je echt aan vast houden. En wanneer je zijn familie ontmoet, zullen ze vast gauw er achter komen dat jij een heel leuke meid bent!
<<

Anoniem44

Bericht 19 Feb 2014 13:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Waarom heb je zijn ouders nog niet ontmoet? Heb je wel vrienden van hem ontmoet? Gaan jullie in het openbaar uit? Want anders krijg ik door jouw verhaal het idee dat zijn ex, zijn ex niet is, maar gewoon nog zijn vriendin.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 19 Feb 2014 13:41

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Exogenesis: lief van je. Ik denk ook niet dat ze mij als mens naar gaan vinden en dat ze dat zeggen omdat ze hun zoon/broer gelukkig willen hebben, maar het is echt naar ja.

ED: dat weet ik 100% zeker. Ik ben meerdere malen bij hem blijven slapen meerdere dagen achter elkaar, we gaan gewoon in het openbaar uit in zijn stad en ik ben ook op zijn werk geweest waar hij me gewoon voorstelt als zijn vriendin. Ik heb zijn ouders nog niet ontmoet omdat zijn vader ongeneeslijk ziek is en alleen maar in bed ligt, hij is geestelijk niet zo erg bij. Volgend weekend gaan we bij een van zijn broers eten, degene die nog het meeste open staat er voor.
<<

Anoniem44

Bericht 19 Feb 2014 13:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ok, nou dat is in ieder geval fijn! Het lijkt me heel ongemakkelijk dat zijn familie aangeeft dat ze liever hebben dat zijn ex en hij weer bij elkaar komen. Op zich wel enigszins logisch als dat een lange relatie was met een goed contact, natuurlijk wil je dan dat alles weer als vanouds wordt, jullie hebben natuurlijk pas 3 maanden iets en je hebt zijn ouders nog niet ontmoet, dus ze hebben geen beeld van jou kunnen vormen.

Ik denk eigenlijk dat ze wel bij zullen draaien als ze jou beter leren kennen. Als je zoon beslist met een ander verder te gaan, dan vind ik dat je als ouder de taak hebt om je eigen mening opzij te zetten en te kijken naar de wensen van je kind en daar achter te gaan staan.

Ik heb wel eens meegemaakt dat ik een nieuw vriendje had en dat zijn moeder voortdurend met zijn ex aan het bellen was, als ik bij hun was. Die twee waren kennelijk heel dik met elkaar. Nou hartstikke leuk, maar voor mij was het zo ongemakkelijk! tegen mijn toenmalige vriend zei ze ook steeds dingen over haar. Echt heel vervelend. Ik hoop dat het niet zo gaat lopen voor je.

En over die ex van je vriend... tsja, weet je, jullie hebben nog maar zo kort een relatie, dat ik me zou focussen op de relatie tussen jou en je nieuwe vriend, volop te genieten van de leuke dingen samen en je vriend te steunen wanneer hij het moeilijk heeft, maar ook enigszins aan te dringen om die relatie af te sluiten, ook op zakelijk gebied (hypotheek) en hem te vragen of hij alsjeblieft heel duidelijk tegen haar wil zijn, zodat ook zij weer verder kan met haar leven.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 19 Feb 2014 14:19

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

ED: lieve reactie van je, dank je wel. Jij hebt het dus ook meegemaakt? Vandaar dat je het gevoel wel begrijpt. Ik snap ook best dat zijn ex dik was met zijn ouders en dat dat moeilijk los te laten is want ze waren jaren samen.

Mijn vriend heeft zich nu voorgenomen de zakelijke dingen zo snel mogelijk af te handelen en gaat zijn familie vragen om het contact met haar zo min mogelijk te houden. Hij had best vrienden willen blijven met haar (en daar heb ik niets op tegen want ik spreek mijn ex ook gewoon nog goed vanwege ons kind) maar niet op deze manier zegt hij. Hij heeft het er wel zwaar mee en dat is gewoon kut. Ik ben eigenlijk vooral blij dat hij zich niet laat manipuleren door zijn ex en dat hij duidelijk kiest om met mij verder te gaan, dat geeft me veel vertrouwen. Dank je voor je advies!
<<

Anoniem59

Bericht 20 Feb 2014 09:51

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

TwistedAngel schreef:HOLYSMOKES!!!



Haha dit heeft verder nergens iets mee te maken hoor, maar ik biecht op dat ik bovenstaande in een flits verkeerd las. Ik dacht voor een seconde of 2 dat hier HOMOSEKS!!! stond, haha.

Sorry. Ik hou mijn mond alweer.
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 20 Feb 2014 10:01

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

RYW schreef:
TwistedAngel schreef:HOLYSMOKES!!!



Haha dit heeft verder nergens iets mee te maken hoor, maar ik biecht op dat ik bovenstaande in een flits verkeerd las. Ik dacht voor een seconde of 2 dat hier HOMOSEKS!!! stond, haha.

Sorry. Ik hou mijn mond alweer.


Hahahah!!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 20 Feb 2014 10:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

:hulde:
<<

Anoniem59

Bericht 20 Feb 2014 10:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha ja ben ik nou serieus de enige? Nu blijf ik het zien bij het openen van dit topic, haha, wat erg. En omdat ik dit op mijn telefoon typte heb ik nu ook nog mijn telefoon het woord HOMOSEKS aangeleerd, inclusief hoofdletters. Wat een drama, haha.
<<

Anoniem 49

Bericht 20 Feb 2014 14:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dundas schreef:Maar Majira, dit heb je eigenlijk altijd wel een beetje gehad, of in elk geval zo lang ik je 'ken'. Is het voor jezelf niet goed om een grens te trekken en te zeggen 'oké, nú moet hierin iets veranderen'? En dan ook echt nú, niet volgende week, niet volgende maand, maar gewoon nú, vandaag en komende week stappen ondernemen. Er is vast een cursus of iets waar jij ongetwijfeld heel veel aan gaat hebben. Het is verschrikkelijk zonde dat jij jezelf keer op keer zo naar beneden haalt, want je bent een ontzettend leuke meid.


Bedankt voor je lieve woorden.
Ik ben vorig jaar echt met mezelf aan het werk geweest, en dat heeft me geholpen.
Ik ben er nog niet. En ben ook nog wel op zoek naar iets, waar ik nog verder mee kan. Maar ik heb nog niet gevonden waar ik me echt prettig voel.
Ik denk ook dat 'deze dip' diverse redenen heeft, nu ik die weer heb kunnen relativeren zie ik ook wel in dat ik ook heus wel 'n leuke meid ben! :)

Bedankt voor je laatste zin, lief van je!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 26 Feb 2014 21:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Een dilemma.. en ik wil graag weten hoe jullie daar tegenover staan.
Het is mijn situatie, vandaar geen algemeen topic maar hier.
Wat zouden jullie doen als je vriend (bijna een jaar) plotseling mededeelt geen kinderen te willen.
Terwijl het eerder niet snel genoeg kon en later werd het over een jaar of 2. Nu dus niet meer.
Wat als hij dat zeker zou weten en jij wel heel graag kinderen wilt in de toekomst?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 26 Feb 2014 21:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Lastig dilemma. Weet je vriend het nu wel zeker? Want hij is dus de afgelopen jaren meerdere malen van gedachten veranderd? Is er een reden dat hij geen kinderen wil? En kun je die eventuele reden begrijpen?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Feb 2014 22:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou niet verder met hem kunnen. Wel willen, maar niet kunnen. Maar mijn kinderwens is gewoon te groot. Helemaal begrijpelijk dat het een lastig dilemma is.
<<

Anoniem185

Bericht 26 Feb 2014 23:12

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Lastig dilemma, maar hoe veel ik ook van mijn vriend houd, ik zie mijzelf niet kinderloos oud worden. Echt niet. Voor mij zou het dus wel echt een punt zijn waar ik mijn relatie voor zou beëindigen.

He bah, ik wil daar niet over nadenken. Mijn vriend en ik zijn vier jaar samen en als hij ineens zou zeggen dat dit er niet in zou zitten in de toekomst zou ik er echt kapot van zijn.
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 28 Feb 2014 00:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

@kinderwens-biechtje, je verhaal komt me (helaas) bekend voor. Achteraf bleek er hier veel meer te spelen dan dat, maar goed dat wist ik toen niet, naar mijn idee was het punt kinderen het enige. En dat deed zeer, behoorlijk veel. Helemaal toen er uiteindelijk nog meer aan het licht kwam, maar goed.

Ik denk dat je voor jezelf gewoon eens goed na moet gaan over het hoe en wat. Eerlijk zijn over hoe je je voelt, wat het met je doet nu hij zijn mening ineens weer bijgesteld heeft. Of lijkt te hebben, is het koudwatervrees? En waar ligt jouw grens? Is een toekomst zonder kinderen maar met deze vriend voor jou denkbaar, of is het een absolute no go?
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers