Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates...

<<

Anoniem78

Bericht 17 Feb 2014 12:28

Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates...

Mijn vriend en ik waren dit weekend aan het kletsen over de eerste date bij mij thuis, ff herinneringen ophalen;-) En dat was toch wel ff lachen. Mijn vriend kwam toen voor het eerst bij mij thuis na een paar dates in de stad en hij bleef ook slapen. Ik moest 's nachts naar de wc en toen liet ik ook een scheet ontsnappen, en aangezien de slaapkamer grenst aan de badkamer was ik al een beetje bang dat hij het gehoord had, vond ik toch redelijk gênant. Kom ik de slaapkamer binnen, is hij inderdaad wakker, dus ik me verontschuldigen, maar het maakte hem allemaal niks uit, wil ik weer in bed gaan liggen, til ik de deken op, komt me er toch een lucht onder vandaan. Hij had dus zelf ook ff zijn best gedaan. We kwamen allebei niet meer bij. De volgende morgen waren we in bed nog ff aan het knuffelen etc. wil ik me omdraaien, val ik uit bed. Weer reden tot een lach kick........tot dusver mijn gênante/grappige situaties :wtf: Nu jullie....
<<

Anoniem17

Bericht 17 Feb 2014 12:31

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Oh getsie, ik zou dat eigenlijk wel een afknapper vinden, als hij zo ligt te stinken onder het dekbed tijdens de eerste keer samen slapen. Maar gelukkig is het bij jullie goed afgelopen :wink:

Tijdens onze eerste date (toen ik 15 was en mijn vriend 17) scheet er een duif op mijn schouder. Ik vond het zo genant dat ik het niet durfde te vertellen en snel bij de eerste de beste Mac de wc ben ingerend om het weg te poetsen. Haha!
<<

Anoniem78

Bericht 17 Feb 2014 12:32

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Ja het zou een afknapper kunnen zijn, maar hij ging zich ook helemaal verontschuldigen dat hij had gehoopt dat de mist was opgetrokken als ik terug zou komen. Haha....
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 17 Feb 2014 12:46

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Ik ben ook in het weekend altijd vroeg wakker en had dat verteld. Gaat op een zaterdag ineens mijn telefoon om 8u terwijl ik toevallig nog sliep.
Hij " hey hoe is het? Lekker geslapen? Was je al wakker?"
Ik "hey, ja heerlijk geslapen. Was al wakker ja(niet dus)"
Hij "mooi, wil je dan even de deur open maken?"

K*t k*t k*t!!!!! Grmbl!!!! Snel uit bed, pyjama aan, haar gefatsoeneerd en deur open gedaan.

Hij "was je echt al wakker? De vouwen staan nog in je gezicht en je adem ruikt naar een dode vogel.....

Ook goeiemorgen :palm:
30-04-2017
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 17 Feb 2014 12:50

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Ik had echt niks gezegd over die scheet, dan zou ik me alleen maar ongemakkelijker voelen, en je hoeft je toch ook niet te verontschuldigen als je een scheet laat op de wc?

Ik heb in het begin een keer een vol glas ijskoffie over mijn broek laten vallen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 17 Feb 2014 12:51

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Ik ging een keer op een eerste date zeilen. Die jongen had nog nooit gezeild en ik wilde hem dat leren. Halverwege is hij uit de boot gevallen, haha! Omdat hij weer terug moest in de trein, wilde hij een droge broek lenen. Die van mij waren te groot, dus mocht hij een sportbroek van mijn zusje aan (ik woonde nog thuis). Deze prachtige broek was bruin met roze en op de achterkant een of ander merknaam/woord inclusief glitters :thumbup:
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Feb 2014 20:57

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Haha, die van jou vind ik erg grappig Green Pepper!

Ik heb nooit echt gedate en heel genante/grappige situaties zijn geloof ik ook niet voorgekomen.... Oh ja, hij zou me gaan masseren (wij liepen nogal hard van stapel qua dates, haha), en dus had ik die ochtend mijn benen geschoren. Helaas was het die dag vrij warm, had ik mijn benen ook ingesmeerd met wat lotion omdat ze altijd zo droog zijn en was die combi niet zo goed voor mijn huid, met als gevolg allemaal rode stipjes/uitslag. Lag er dus niet zo ontspannen bij als dat de bedoeling was....
<<

dodo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 191

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 17 Feb 2014 21:13

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

De eerste keer dat ik bij mijn date mee bleef eten zal ik niet vergeten. Hun hadden een hond die erg vrolijk was en waar we heerlijk mee gewandeld hadden. Daarna tijdens het eten gaf ik hem stiekem een stukje brood onder de tafel omdat ik niet wist of hij het mocht en ik het brood niet echt lekker vond. Helaas vond de hond het ook niet lekker en lag het brood er nog toen we van tafel afgingen en wel in hele kleine stukjes. Oh wat voelde ik mij lullig. Daarna maar net gedaan of ik had zitten knoeien...
<<

Anoniem185

Bericht 17 Feb 2014 21:30

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Onze eerste date waren we 15 en 17... Ik weet alleen nog dat we een film aan het kijken waren die ik echt anti-boeiend vond. En dat het ineens keihard ging regenen en hij naar huis moest fietsen maar na vijf minuten toch maar is omgedraaid en friet bleef eten. En ik was aan het balen want ik wilde dat hij weg ging en vond hem opdringerig dat hij terug was gekomen... haha!
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 18 Feb 2014 11:16

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Onze eerste date begon op glad ijs, het leek ons wel leuk om te gaan schaatsen. (Don't ask why, we hadden allebei al minstens 5 jaar niet meer geschaatst... :popcorn: ) We hadden net besloten om nog een laatste rondje te doen, waarbij ik heel triomfantelijk zei dat het zo goed was gegaan en dat ik niet was gevallen. Juist, net op dat moment parkeert iemand zijn schaatsrekje voor m'n neus. Remmen lukte niet meer, dus ik stond 5 minuten lang te spartelen en zwaaien om te voorkomen dat ik zou vallen. Dat hielp natuurlijk niets, wat ervoor zorgde dat ik me nogal hardhandig vastklampte aan mijn date en hem mee onderuit trok. Door de slappe lach lukte het ook niet meer om op te staan, dus ik heb een flinke tijd dom zitten giechelen op het ijs. De rest van de date heb ik mank gelopen, omdat mijn blauwe billen toch best wel zeer deden. :laughcry:
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Feb 2014 11:42

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Wij waren 16 en 18 en gingen uit eten. Toen we klaar waren ging mijn man staan en er was net een serveerster achter hem. Hij sloeg zo het dienblad vol drinken om.
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 18 Feb 2014 14:22

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

sarah1985 schreef:Wij waren 16 en 18 en gingen uit eten. Toen we klaar waren ging mijn man staan en er was net een serveerster achter hem. Hij sloeg zo het dienblad vol drinken om.


Hahah oh wat erg!

Ik was dronken op de eerste date, ook best genant.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 18 Feb 2014 14:39

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Carrie schreef:
sarah1985 schreef:Wij waren 16 en 18 en gingen uit eten. Toen we klaar waren ging mijn man staan en er was net een serveerster achter hem. Hij sloeg zo het dienblad vol drinken om.


Hahah oh wat erg!

Ik was dronken op de eerste date, ook best genant.


Door je gedroogde witte wijn? :banaan:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Feb 2014 14:41

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Reva schreef:
Carrie schreef:
sarah1985 schreef:Wij waren 16 en 18 en gingen uit eten. Toen we klaar waren ging mijn man staan en er was net een serveerster achter hem. Hij sloeg zo het dienblad vol drinken om.


Hahah oh wat erg!

Ik was dronken op de eerste date, ook best genant.


Door je gedroogde witte wijn? :banaan:


Haha ja! Had ik dat hier al eens verteld? :smile:
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 18 Feb 2014 14:47

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Ja dat verhaal vergeet ik nooit meer, heb het laatst nog ergens verteld :laughcry:. Zo schattig.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Feb 2014 15:10

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Reva schreef:Ja dat verhaal vergeet ik nooit meer, heb het laatst nog ergens verteld :laughcry:. Zo schattig.


Hahaha! :thumbup:
<<

Anoniem68

Bericht 18 Feb 2014 17:01

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Nu ben ik wel heel benieuwd Carrie! Wil je het nog eens vertellen?
<<

Anoniem301

Bericht 18 Feb 2014 17:18

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Toverkol schreef:Nu ben ik wel heel benieuwd Carrie! Wil je het nog eens vertellen?

Oh ja hoor! Ik had dus een date met mijn vriend. En steeds als hij een droge witte wijn voor me bestelde zei hij "een gedroogde witte wijn" :smile:
<<

Anoniem156

Bericht 18 Feb 2014 20:51

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Ik heb schijnbaar iets met de telefoons van m'n dates.
Een paar jaar terug was ik aan het daten met een jongen. We zaten ergens wat te drinken en hij legde z'n telefoon telkens op z'n nog halfvolle glas. Ik wilde de telefoon eraf halen want dat zou anders misgaan. Ik schoof de telefoon zo z'n glas in.

Paar jaar later was ik met een andere jongen aan het daten. We gingen in Utrecht aan de gracht iets eten, we hadden een tafeltje aan de rand van de gracht. Ik had m'n tas op de tafel gezet en hij had z'n telefoon en portemonne blijkbaar op het schouderhengsel van m'n tas gelegd. Dat kon ik verder niet zien. Ik wilde m'n tas op de grond zetten en toen ik 'm oppakte vlogen zo z'n telefoon en portemonnee op de grond en bleven op het randje liggen, een centimeter verder en ze hadden in de gracht gelegen.
<<

Anoniem68

Bericht 18 Feb 2014 21:21

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Carrie schreef:
Toverkol schreef:Nu ben ik wel heel benieuwd Carrie! Wil je het nog eens vertellen?

Oh ja hoor! Ik had dus een date met mijn vriend. En steeds als hij een droge witte wijn voor me bestelde zei hij "een gedroogde witte wijn" :smile:



Hahaha! Heb je er wat van gezegd of niet? Ik denk dat ik daar steeds heel erg om zou moeten grijnzen als ik het hem zou horen bestellen :smile:
<<

Anoniem301

Bericht 18 Feb 2014 22:14

Re: Genante/grappige situaties bij een van de eerste dates..

Toverkol schreef:
Carrie schreef:
Toverkol schreef:Nu ben ik wel heel benieuwd Carrie! Wil je het nog eens vertellen?

Oh ja hoor! Ik had dus een date met mijn vriend. En steeds als hij een droge witte wijn voor me bestelde zei hij "een gedroogde witte wijn" :smile:



Hahaha! Heb je er wat van gezegd of niet? Ik denk dat ik daar steeds heel erg om zou moeten grijnzen als ik het hem zou horen bestellen :smile:

Haha ja tuurlijk! Heb 'm steeds verbeterd, maar dat bleef die avond niet echt hangen. Nu weet hij het wel :nerd:

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers