Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

<<

Anoniem27

Bericht 17 Feb 2014 15:19

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Soms wat minder chagrijnig zijn haha. Volgens mij is hij verder heel blij met me. Hij zou soms wat meer initiatief mogen tonen in het bedenken van leuke dingen doen.
<<

Anoniem168

Bericht 17 Feb 2014 16:05

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Moest er wel even over nadenken. Denk aardiger doen in de vroege morgen, ben dan soms gestrest als ik een drukke dag ga hebben en kan dan niet goed relativeren. Dan vind ik het ook niet fijn om gekust of aangeraakt te worden, dan wil ik gewoon liever op mezelf zijn zeg maar.
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Feb 2014 20:39

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Brooke schreef:Moest er wel even over nadenken. Denk aardiger doen in de vroege morgen, ben dan soms gestrest als ik een drukke dag ga hebben en kan dan niet goed relativeren. Dan vind ik het ook niet fijn om gekust of aangeraakt te worden, dan wil ik gewoon liever op mezelf zijn zeg maar.


Oh, dat heb ik elke ochtend, of ik het nou druk ga hebben of niet, haha. Hij heeft ermee leren leven :smile:
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 17 Feb 2014 20:44

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Wat minder impulsief zijn en mijn geld minder makkelijk uitgeven. Dat gaat beide trouwens heel goed sinds ik met mijn vriend ben, hij laat me nadenken voor ik iets doe of uit wil geven.
<<

Anoniem73

Bericht 18 Feb 2014 18:25

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Dingen loslaten (zoals teveel willen doen in het huishouden). In huis mag geleefd worden. Ik zou wat meer praten over dingen die mij dwarszitten. En dan bedoel ik echt dingen die mij irriteren maar ook dingen die ik moet verwerken bv uit het verleden.
<<

cinn

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 17 Sep 2013 20:49

Bericht 18 Feb 2014 19:18

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

weer de oude worden.. gewoon gezellig vrolijk lief.. ipv boos verdrietig ongezellig
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 18 Feb 2014 20:52

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Minder chaotisch zijn.
AfbeeldingAfbeelding
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers