Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wikkeldeken

<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 17 Feb 2014 20:55

Wikkeldeken

Is dat handig voor de maxi cosi als het nog te warm is voor een voetenzak?

Had jij er een of is het onzin? Zag een leuke,maar heb het eigenlijk niet gemist bij de eerste.
<<

Anoniem16

Bericht 17 Feb 2014 20:57

Re: Wikkeldeken

Nooit gebruikt, ik vind het onzin. Je kunt ook gewoon een deken om het kindje heen wikkelen. Ik heb twee kinderen die geboren zijn in een koude winter. Gewoon dekentje eromheen en klaar.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 17 Feb 2014 21:00

Re: Wikkeldeken

Ik had er één die in de MC kon en heb hem echt vaak gebruikt en ook nog lang. Geloof dat ik hem pas heb weggedaan toen ze in de kinderwageninzet ging.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 17 Feb 2014 21:01

Re: Wikkeldeken

Ik had het bij de eerste niet, die lag onder een dekentje maar bij de tweede had ik en een voetenzak en een wikkeldeken voor de minder koude dagen.
Ik vond het heel fijn, ook met de korte stukjes van deur naar auto zodat hij dan zijn jasje niet aan hoefde. Ik vond het erg handig.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem 82

Bericht 17 Feb 2014 21:05

Re: Wikkeldeken

Ik heb in de maxi cosi zelfs nooit een voetenzak gehad, want dat leek me helemaal niet handig. Ik had een warme wikkeldeken van fleece die ook in de maxi cosi kon. Ideaal! In de winter en het voorjaar gebruikt, echt veel ook. Nu voor de tweede ook weer eentje gekocht, die van dochter hou ik voor reserve (aangezien die roze is). Ik heb de babynomade van Red Castle. Oja, en als het echt heel koud was dan deed ik er nog een dekentje overheen, maar meestal als we langere tijd buiten waren was dat toch niet in de maxi cosi. Dan lag ze vaak in diezelfde wikkeldeken in de wagen, met het dekentje van de wagen eroverheen. En in het voorjaar alleen in de wikkeldeken. Ik had hem niet willen missen, maar ik wilde dan ook liever geen voetenzak.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 17 Feb 2014 21:11

Re: Wikkeldeken

Ik had er een, L is van augustus. Heb hem best een tijdje gebruikt. Na een maand of 3 schopte ze hem steeds los, toen heb ik een voetenzak gekocht. Het werd toen ook wel wat kouder, dus dan is een voetenzak ook warmer.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 17 Feb 2014 21:17

Re: Wikkeldeken

Ik heb een wikkeldeken van Fleece en de binnenkant katoen (vd Hema) ook met gaten voor de Mc.
Ik heb hem al veel gebruikt. Voor de korte stukken met de auto vind ik hem ook warm genoeg. Evt met vestje als we wat langer buiten waren bij het wachten op het schoolplein.
Hij word nu alleen wat kort, waardoor haar voeten er na een beetje woelen onderuit komen. Sinds dit weekend heb ik een berenpakje voor in de Mc.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:37

Bericht 17 Feb 2014 21:21

Re: Wikkeldeken

Ik had een wikkeldeken van puckababy en vond die erg fijn en zacht aanvoelen.
Toen het kouder werd heb ik een voetenzak van baby's only gekocht die ik ook in de kinderwagen kon gebruiken. Ik vond het beide erg handig.
Afbeelding
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 18 Feb 2014 11:51

Re: Wikkeldeken

Ik had er ook een van de hema. Zat standaard in de Maxicosi (m is van augustus). Als het heel koud was deed ik nog een dekentje over heen. Ik had geen voetenzak voor de maxicosi. Ik vond het erg fijn.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Anoniem26

Bericht 18 Feb 2014 12:24

Re: Wikkeldeken

Ik had er 2. 1 simpele van de babydump en Eentje die gemaakt was door mijn schoonzus erg mooi en handig was die. Ik heb hem veel gebruikt. In de wagenbak thuis en in de maxi cosi.
Ik vond het ideaal.
<<

Ingrid82

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 262

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 18 Feb 2014 18:52

Re: Wikkeldeken

Ik had/heb er een van snoozebaby, ideaal alleen veels te groot voor een pasgeboren baby'tje haha, ach het zag er wel schattig uit :love:

We gebruikten hem trouwens ook als een dekentje voor in de box (als tie daar in sliep).
Na 6jaar is onze wonder daar!
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan