Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen met Valentijn?

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Feb 2014 15:23

Re: Valentijnsdag?

Wij hebben ergens gegeten en daarna thuis film gekeken. Dat doen we sowieso eens in de vier weken, maar wel leuk dat het nu net op Valentijnsdag viel. We hadden verder niks gekocht. Yrsa had een tekening voor haar vriendje gemaakt en er My Little Pony stickers opgeplakt, die tekening hebben we in de brievenbus gegooid.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem17

Bericht 17 Feb 2014 15:27

Re: Valentijnsdag?

Ik heb van mijn vriend een boek gekregen. Voor hem had ik als verrassing het huis versierd met ballonnen en de gourmet klaargezet.
Oh en ik had voor mijn ouders nog een valentijns-slagroomtaartje gekocht en langsgebracht.
Laatst gewijzigd door Anoniem17 op 19 Feb 2014 15:45, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem38

Bericht 17 Feb 2014 15:29

Re: Valentijnsdag?

Mijn vriend had mijn favoriete Thaise gerecht bij de thai gehaald en we hebben schandalig gesnoept. Dat laatste was wel even een drempeltje over...met angst en beven bij de eerste happen...maar daarna JUMMIE! En ik voelde me niet schuldig achteraf! Fijn om dit samen gedaan te hebben :-)
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 17 Feb 2014 15:30

Re: Valentijnsdag?

Mijn man kwam thuis met een prachtige bos rozen.

Wij doen normaal eigenlijk nooit iets aan Valentijnsdag maar de laatste jaren krijg ik meestal wel een roos/ rozen van hem omdat ze die op het werk kunnen kopen en de opbrengst naar een goed doel gaat. Ik had voor hem zijn lievelingseten gekookt, maar geen cadeautje of zo.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem23

Bericht 17 Feb 2014 15:33

Re: Valentijnsdag?

Jip83 schreef:Mijn vriend had mijn favoriete Thaise gerecht bij de thai gehaald en we hebben schandalig gesnoept. Dat laatste was wel even een drempeltje over...met angst en beven bij de eerste happen...maar daarna JUMMIE! En ik voelde me niet schuldig achteraf! Fijn om dit samen gedaan te hebben :-)

Nou wat leuk om te lezen!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 17 Feb 2014 15:37

Re: Valentijnsdag?

Harrison schreef:
Jip83 schreef:Mijn vriend had mijn favoriete Thaise gerecht bij de thai gehaald en we hebben schandalig gesnoept. Dat laatste was wel even een drempeltje over...met angst en beven bij de eerste happen...maar daarna JUMMIE! En ik voelde me niet schuldig achteraf! Fijn om dit samen gedaan te hebben :-)

Nou wat leuk om te lezen!


Heel fijn om te lezen! :thumbup:
<<

Anoniem38

Bericht 17 Feb 2014 15:38

Re: Valentijnsdag?

Tabbie schreef:
Harrison schreef:
Jip83 schreef:Mijn vriend had mijn favoriete Thaise gerecht bij de thai gehaald en we hebben schandalig gesnoept. Dat laatste was wel even een drempeltje over...met angst en beven bij de eerste happen...maar daarna JUMMIE! En ik voelde me niet schuldig achteraf! Fijn om dit samen gedaan te hebben :-)

Nou wat leuk om te lezen!


Heel fijn om te lezen! :thumbup:


Haha het is eigenlijk te suf voor woorden..maar goed...
<<

Anoniem23

Bericht 17 Feb 2014 15:42

Re: Valentijnsdag?

Ja misschien als je het zo leest stelt het niet veel voor, maar dat doet het juist wel en dat maakt het dan toch fijn en leuk om dat samen te kunnen doen? De kleine dingen doen het hem!
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 17 Feb 2014 15:42

Re: Valentijnsdag?

Nee joh jip, das helemaal niet suf, das juist om trots op te zijn!
Laatst gewijzigd door sonly op 18 Feb 2014 02:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 17 Feb 2014 18:21

Re: Wat doen met Valentijn?

Mijn vriend kwam na zijn late dienst naar mij toe. We hebben lekker op de bank zitten praten met wat whisky en chocolade erbij :)
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 17 Feb 2014 23:10

Re: Wat doen met Valentijn?

Mijn vriend had een film gemaakt van ons. Vanaf het begin tot nu, in grote lijnen alles wat we hebben meegemaakt. Dus toen we een koppel werden, vakanties, appartement wat we huurden, huis dat we kochten, zwangere buik, baby etc. Duurde 5 minuutjes ongeveer, prachtige muziek op de achtergrond.

Echt, ik zat helemaal in tranen, hij had dat ZO mooi gemaakt en er zoveel tijd ingestoken. Dit was echt het mooiste cadeau wat ik van hem heb gekregen, met ontzettend veel emotionele waarde. :love: :love: :love:
2012 & 2016
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron