Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind ik leuk!

<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6228

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Feb 2014 21:00

Re: Vind ik leuk!

Woow, ik vind dat echt snel! Bij ons project (4 blokken, 24 huizen) duurde het bouwen uiteindelijk ruim 8,5 maand. Maar ik hoop voor jullie dat het sneller af zal zijn :)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 16 Feb 2014 17:01

Re: Vind ik leuk!

De high tea gister met lieve Brooke! We kregen zoveel dat we het niet op kregen haha. Het was heerlijk en zag er echt gezellig uit, zeker voor herhaling vatbaar.
En ik vond het ook zo leuk dat Julia mee was en we na de high tea nog een poosje naar Brooke haar thuis zijn geweest en dat ik ook veel geknuffeld heb met Julia, ze is zo'n schatje :heart:

En wat ik ook heel leuk vond is dat mijn vriend vanmorgen ontbijt op bed kwam brengen :heart:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem185

Bericht 16 Feb 2014 17:58

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat een andere stagiaire haar dienst wilde ruilen en ik nu heb kunnen ruilen met haar voor een dienst die ik zelf heel graag kwijt wilde!
<<

Anoniem 43

Bericht 16 Feb 2014 18:18

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat mijn man en ik zo goed geslaagd zijn met shoppen :D .
<<

Anoniem99

Bericht 16 Feb 2014 18:42

Re: Vind ik leuk!

Lekker is dat hé Believe? Het komt bij ons echt heel weinig voor, dus die keren dat het lukt vind ik ook héél leuk!

Ik ga vanavond mijn ouders vragen als getuige voor ons huwelijk en mijn zussen als ceremoniemeesters. Ik ben benieuwd hoe ze het vinden!
<<

Anoniem 49

Bericht 16 Feb 2014 18:54

Re: Vind ik leuk!

Spannend Sienna!
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 16 Feb 2014 20:23

Re: Vind ik leuk!

Mijn vriend kwam vrijdag naar mij toe. Ik kreeg een roos van hem. Vervolgens grabbelt hij in zijn tas: 'ik heb nog wat voor je, maar ben vergeten te vragen of ze het in wilden pakken'. Hij geeft mij een fles champagne. Ik: 'Ja, hier hetzelfde verhaal!' en ik haal een fles whisky tevoorschijn. 'Wat passen we toch bij elkaar!' :D
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 16 Feb 2014 20:33

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat twee jaar geleden niemand dacht dat ik nog ooit zou turnen en ik nu door ben naar de landelijke 1/2 finale :cheering:
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 16 Feb 2014 20:55

Re: Vind ik leuk!

Wat goed! Daar mag je inderdaad wel trots op zijn. :)

Ik ben chagrijnig vandaag, dus even nergens blij om.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 16 Feb 2014 20:55

Re: Vind ik leuk!

Kowalski schreef:Ik vind het leuk dat twee jaar geleden niemand dacht dat ik nog ooit zou turnen en ik nu door ben naar de landelijke 1/2 finale :cheering:



Wat goed!!!!
:banaan: :yes: :cheering:
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 16 Feb 2014 21:35

Re: Vind ik leuk!

Haha Flippin Bitch, wat grappig!

Wat knap Kowalski. Ga je nu trainen voor Rio 2016? ;-)

Ik vind het leuk dat ik gisteren toen ik mijn verjaardag vierde zo'n leuke cadeautjes heb gekregen!
<<

Anoniem 53

Bericht 16 Feb 2014 21:51

Re: Vind ik leuk!

Kowalski schreef:Ik vind het leuk dat twee jaar geleden niemand dacht dat ik nog ooit zou turnen en ik nu door ben naar de landelijke 1/2 finale :cheering:

Super, gefeliciteerd! :banaan:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 16 Feb 2014 21:58

Re: Vind ik leuk!

Mizz_S schreef:Haha Flippin Bitch, wat grappig!

Wat knap Kowalski. Ga je nu trainen voor Rio 2016? ;-)

Ik vind het leuk dat ik gisteren toen ik mijn verjaardag vierde zo'n leuke cadeautjes heb gekregen!


Nou... Daar ben ik inderdaad al een tijdje voor aan het trainen! Maar dan in de vorm van bier drinken... We gaan een feestje bouwen in Rio :thumbup:

Dank jullie wel!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 16 Feb 2014 22:31

Re: Vind ik leuk!

Haha Kowalski! :lol:
<<

Anoniem50

Bericht 17 Feb 2014 12:56

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat ik na jaren van zoeken eindelijk mijn lievelingsparfum heb gevonden. In de winkels was hij niet te vinden, was zelfs niet na te bestellen volgens de drogist en via google vond ik hem alleen bij parfumwebsites waar ik toch niet aandurfde. En gisteren vroeg ik me af of het misschien in Duitsland te verkrijgen was, dan zou ik mijn ouders op pad sturen, dus ik tikte in 212 Sexy (hele slechte naam, i know) Duitsland en de eerste hit was Bol.com. :P Binnenkort zal ik weer lekker ruiken. :D
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Feb 2014 15:04

Re: Vind ik leuk!

Op m'n werk was er vrijdag een Valentijn rozenactie voor de leerlingen. Ik werk niet op vrijdag maar kennelijk is er ook een roos voor mij bezorgd.. die vond ik vandaag, met een kaartje er aan van twee jongens uit 5vwo :) Ik ken ze niet, maar ze hebben kennelijk wel de moeite genomen om achter mijn naam te komen. Vet schattig :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem23

Bericht 17 Feb 2014 15:07

Re: Vind ik leuk!

Haha wat leuk UN!
Fijn Marley!
Leuk Sienna, hoe reageerden ze?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 17 Feb 2014 15:11

Re: Vind ik leuk!

Wat schattig UN!
<<

Anoniem17

Bericht 17 Feb 2014 17:21

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat het bijna half 5 is en dat mijn werkdag er bijna op zit. Ik had vandaag echt enorme last van maandagblues, niet normaal. Vanavond lekker op de bank met een potje thee en m'n nieuwe nagellakje en het boek dat ik van mijn vriend heb gekregen voor Valentijn :heart:
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Feb 2014 20:37

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat ik na mááááánden zoeken eindelijk twee paar leuke schoenen heb gevonden :banaan:
<<

Anoniem 43

Bericht 18 Feb 2014 11:37

Re: Vind ik leuk!

Dat is inderdaad een heel fijn gevoel Kenya!

Ik vind het leuk dat er vanavond onverwacht een vriend mee komt eten, gezellig!
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 18 Feb 2014 16:58

Re: Vind ik leuk!

Dat ik 2 dagen vrij ben nu! Ik val de laatste weken (nou ja, eigenlijk de laatste maanden al wel) heel erg veel in voor mijn collega's en nu ben ik zelf lekker een keertje 2 dagen vrij. Ha!
<<

Anoniem73

Bericht 18 Feb 2014 18:09

Re: Vind ik leuk!

Nog 5 nachtjes slapen en dan gaan we ons zo mooie choco tan teckel pup ophalen :)
<<

Anoniem30

Bericht 18 Feb 2014 19:39

Re: Vind ik leuk!

Dat ik met mijn moeder, zus en zusje naar de huishoudbeurs ga vrijdag. Niet zozeer om de beurs, maar meer omdat het bijna nooit voorkomt dat we met zijn vieren iets ondernemen, dus dat is wel even leuk! En daarna ga ik bij mijn ouders slapen, net als 'vroeger' en dan daar lekker in bad! :afro:
<<

Anoniem 49

Bericht 18 Feb 2014 20:24

Re: Vind ik leuk!

Dat ik net de kaartjes heb geboekt voor Sister Act, waar ik samen met Jordana heen ga!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx