Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor verf voor een buikschildering?

<<

Anoniem 82

Bericht 16 Feb 2014 18:57

Wat voor verf voor een buikschildering?

Iemand enig idee wat voor verf je veilig kunt gebruiken om mee op een zwangere buik te schilderen? Het lijkt me namelijk leuk om 1 dezer dagen A nog even haar gang te laten gaan met een kwast en verf op mijn buik, weer eens wat anders dan een standaard bellypaint. Maar ik gok dat ik dan nog even verf moet kopen, heb alleen geen idee wat voor.. We hebben nu alleen waterverf en plakkaatverf in huis volgens mij.
<<

Anoniem171

Bericht 16 Feb 2014 19:00

Re: Wat voor verf voor een buikschildering?

Vingerverf of schmink?
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 16 Feb 2014 21:54

Re: Wat voor verf voor een buikschildering?

Zou schmink doen.
<<

Anoniem16

Bericht 16 Feb 2014 21:54

Re: Wat voor verf voor een buikschildering?

Of gewone verf die je ook bij de Action kan kopen? Van die plakaatverf?
<<

Anoniem28

Bericht 16 Feb 2014 21:56

Re: Wat voor verf voor een buikschildering?

Printje schreef:Of gewone verf die je ook bij de Action kan kopen? Van die plakaatverf?


zou ik niet doen. Is een ramp om uit kleding te krijgen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 16 Feb 2014 21:58

Re: Wat voor verf voor een buikschildering?

Vingerverf zou ik doen. Als ze dan lief verft voelt ze haar broertje misschien ook nog er door bewegen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem219

Bericht 16 Feb 2014 22:03

Re: Wat voor verf voor een buikschildering?

Ik zou ook voor vinger verf gaan! Leuk idee!

Zet die die foto ook op fb? ;)
<<

Anoniem 82

Bericht 16 Feb 2014 22:30

Re: Wat voor verf voor een buikschildering?

De plakkaatverf heb ik in huis, maar ik geloof inderdaad dat dit niet zo handig is als het op je kleding komt. Ik wil sowieso even kijken of ik iets aan kan trekken wat eventueel vies mag blijven als het er niet uit gaat in de was.

En dan denk ik dat ik voor alle zekerheid vingerverf ga kopen, was toch al op en is meestal nog steeds een succes bij A. Bedankt voor de tip! Aangezien het op de handen mag komen durf ik het ook wel op mijn buik te laten smeren.

Haha, wie weet Aagje :wink: Ligt eraan wat er op te zien valt :smile:
<<

Anoniem219

Bericht 16 Feb 2014 22:36

Re: Wat voor verf voor een buikschildering?

Ja als er iets te zien is, niet plaatsen hoor, pas als er niets te zien is gaan mensen zeuren :smile:
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 17 Feb 2014 08:54

Re: Wat voor verf voor een buikschildering?

Leukkkk! Ik was het ook deze week van plan.. Ik heb vingerverf ervoor klaarstaan. Ook al weet ik uit ervaring dat dat ook rotverf is af en toe...

En gewoon op fb zetten joh ;)
Afbeelding

Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Feb 2014 09:40

Re: Wat voor verf voor een buikschildering?

Mocht je m plaatsen op fb, hou ik me er buiten :razz: :laughcry:
<<

Anoniem123

Bericht 17 Feb 2014 09:51

Re: Wat voor verf voor een buikschildering?

heb ik zomaar een relletje gemist op je facebook Roze?

Een collega van mij maakt ook bellypaints en zij gebruikt sminck.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 17 Feb 2014 10:15

Re: Wat voor verf voor een buikschildering?

Mijn dochter heeft met waterverf op mijn buik geverfd.
Zal even een foto zoeken
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem 82

Bericht 17 Feb 2014 13:27

Re: Wat voor verf voor een buikschildering?

Ja, er was laatst een relletje op mijn Facebook. Ging over een foto van mij in het gips (gipsbuik maken) en dat sommigen het te bloot vonden voor fb en anderen die daar weer tegenin gingen. Was niet heel erg gezellig.. En dan niet het commentaar over de foto, daar kon ik prima mee leven. Maar meer de rel die daaruit ontstond. Maar stel dat ik hier een foto van zal plaatsen zal er sowieso niet veel meer te zien zijn dan een buik met verf erop, dus dat scheelt hoop ik.

Helaas heb ik nog griep, maar als ik weer beter ben ga ik een poging wagen, ik denk met vingerverf. Want de waterverf die we nu in huis hebben geeft amper kleur af,dus ik vrees dat je daar weinig van gaat zien. Ben benieuwd wat A er van gaat vinden, die houdt wel van verven, dus dit leek me wel een leuk idee!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers