Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor commode hebben jullie?

<<

Anoniem15

Bericht 16 Feb 2014 09:58

Wat voor commode hebben jullie?

Wij hadden al een hele grote/ mooie garderobe kast op het toekomstige kamertje dus naar de opberg ruimte hoeven wij niet zo te kijken. Hij is 2,39 hoog en 1,50 breed met veel planken.

Daarom leek mij een open kleinere commode wel leuk van 3 verdiepingen zodat je met gekleurde mandjes kunt werken en alles binnen handbereik hebt ( zonder schuiven) wie heeft er zon soort commode? En vind je het handig? Leuk? Mooi? Niet handig? Of wat je er over kwijt wil.

Foto's zijn welkom natuurlijk. Mag ook van dichte want twijfel nog een beetje.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Feb 2014 10:33

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Wij hebben 1 met drie lades. Bovenste la zitten de luiers en billendoekjes in. In de middelste hydrofielen, monddoekjes, slabbers en een mand met medicijnen en zalfjes. In de onderste la zit al zijn beddengoed.

Ik vind dit ideaal, ik kan overal snel bij. Met het verschonen schuif ik de la open en kan ik met 1 hand alles pakken en R kan er niet bij.

Hij speelt ook vaak op zijn kamer en daarom is het fijn dat hij niet bij de inhoud van de lades kan.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem31

Bericht 16 Feb 2014 11:18

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Ik heb er 1 andere ideale de witte variant. Heeft wel maar 2 planken waar je je spulletjes kwijt kan
<<

Anoniem166

Bericht 16 Feb 2014 11:20

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Wij hebben een grote commode met drie lades. Een kledingkast hebben we niet, dus een grote commode was wel een vereiste. In de bovenste lade liggen rompers, luiers, hydrofieldoeken. In de tweede la de kleding, in de onderste lade de waskussenhoesen, beddengoed en overige rommel. Kleding die ze niet meer past, gaat gelijk in boxen naar de berging.
<<

Anoniem198

Bericht 16 Feb 2014 12:17

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Wij hebben de Hemnes ladekast van Ikea. We hebben hem alleen een beetje gepimpt. Ik hou niet van standaard :)
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 16 Feb 2014 12:58

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Dit wordt die van ons

Afbeelding
Wel met een bladvergroter zodat het kindje verticaal op de commode kan liggen. Ik wil ook met gekleurde mandjes werken maar die komen dan op het wandrekje, op de kast en/of naast de bladvergroter.
Laatst gewijzigd door Ilovethe90s op 16 Feb 2014 13:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 16 Feb 2014 13:01

Re: Wat voor commode hebben jullie?

wij hebben zoeits als hierboven maar dan zonder grepen.A heft geen kledingkast dus haar kleding zit er in.
op de plank boven de commode liggen de hydrofiele luiers opgevouwen en haar toilettas en op de commode staat een mandje met luiers en doekjes
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 16 Feb 2014 16:22

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Is die van Babypark Ilovethe90's? Volgens mij hebben wij namelijk dezelfde alleen dan in het grijs. Degene die wij hebben is van de Vittoria serie.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 16 Feb 2014 16:43

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Ja, klopt Isabel. Wij hebben voor de witte versie gekozen.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 16 Feb 2014 17:31

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Ja, daar hebben wij ook nog over getwijfeld. Uiteindelijk hebben we voor grijs gekozen omdat wij al heel veel witte meubels in huis hebben staan en we ook wel eens een keer iets anders wilden hebben. We hebben de hele serie, dus commode, ledikantje, kast en wandplankje.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Feb 2014 18:26

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Afbeelding

Deze hebben wij.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 16 Feb 2014 19:31

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Isabel_ schreef:Ja, daar hebben wij ook nog over getwijfeld. Uiteindelijk hebben we voor grijs gekozen omdat wij al heel veel witte meubels in huis hebben staan en we ook wel eens een keer iets anders wilden hebben. We hebben de hele serie, dus commode, ledikantje, kast en wandplankje.
Wij hebben ook de complete set met wandrekje. Bed van 70x140 genomen.
<<

Anoniem 82

Bericht 16 Feb 2014 19:39

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Wij hebben een kledingkast op de kamer, dus ook de commode niet als enige opbergmogelijkheid. Al hebben we bewust geen enorme kledingkast gekozen, omdat er toch wel een commode staat ook en het handig is om bepaalde dingen daar bij de hand te hebben. Wij hebben een hemnes ladekasten met 3 laden van Ikea als commode. Ik vind het voordeel daarvan dat het geen standaard commode is (sommigen zou ik bijvoorbeeld echt niet laten staan als ik hem niet meer als commode zou gebruiken, terwijl dit er dan gewoon als ladekast uitziet). Ook prettig vind ik dat hij net wat hoger is dan de meeste standaard commodes, aangezien ik wat langer ben wel fijn voor mijn rug. En er past naast een aankleedkussen nog meer op, zoals billendoekjes, een mandje met spulletjes.. En lades vind ik fijner dan deurtjes, maar dat is ook weer persoonlijk.

Bij Ikea heb ik van die open commodes gezien en die ze daar hebben vind ik persoonlijk erg lelijk. En ze lijken me niet praktisch. Er past bij die van Ikea (misschien bij andere soorten anders dus) alleen een aankleedkussen bovenop, ik zou meer ruimte missen voor bijvoorbeeld de billendoekjes. En ik vind het er net uitzien als een stellingkastje waar je je baby bovenop parkeert. Plus dat alles in het zicht staat (wat bij decoratie wel leuk kan zijn) en sneller stoffig wordt. Mijn ding is het in elk geval niet, dat blijkt. Maar wie weet kan het heel leuk staan, en hebben ze er ook leukere versies van (ik vind ze van ikea in elk geval echt niet mooi, maar heb ook niet verder gekeken omdat wij voor dicht zijn gegaan).
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 16 Feb 2014 21:26

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Wij hebben het kamertje en de commode Sonja (babyentienerstore).
Met 3 lades, en aan allebei de zijdes plankjes waar we hier mandjes hadden staan.
Nu heeft T er zelf z'n boeken op gezet dus hebben we de mandjes weg gehaald.
Afbeelding

De afmetingen zijn volgens mij gewoon zoals de meeste: 93x113x53 cm (HxBxD)
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 16 Feb 2014 22:17

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Roze, wij hebben een zoals jij bedoelt. Hij staat in onze kleine badkamer nu. Ideaal. Eerst het kussen, daaronder lierse en enkele handboeken en daaronder enkele kleertjes.

Wij hebben ook een tablet met 2 wasbakken en daaronder4 grote lades. In de eerste liggen verzorgingsspullen, medicatie, handboeken, slabben en washandjes. Daaronder is een lade voor vieze lierse en vuilnis. Daarnaast nog een lade voor de luiers en inleggers. En de lade daaronder weet ik eigenlijk niet. Hmmm. Op het tablet staan de billendoekjes, een mandje met biklenzalf, neuspeertje, fysiologisch serum, thermometer en een mandje met inlegvliesjes.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 16 Feb 2014 22:44

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Voor in de badkamer zou ik het trouwens wel weer sneller doen, zoals jullie Slakje. Dan heb je toch een commode daar, maar niet eentje die enorm veel ruimte inneemt. Maar voor in de babykamer lijkt hij me dus eerder te klein, en ik vind ze niet zo heel mooi. In elk geval vond ik ze zeker in combinatie met de rest van onze meubeltjes niet echt matchen.
<<

Anoniem123

Bericht 17 Feb 2014 09:49

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Wij hebben een hemnes kast van de Ikea als commode. De echte commode's van Ikea vind ik echt spuuglelijk allemaal en zeer onhandig. Wij moesten wel een grote commode hebben omdat we voor de rest geen echte kledingkast kwijt konden in de babykamer. We hebben wel een smalle lange kast (ook van de Ikea) en daar hangen de blousjes en daar ligt wat zomerspul (en de nieuwe maat waar hij zo ingaat)

In de commode had ik dan de rest, ik vind het een erg handige commode. Al merk ik nu dat ik met iedere grotere maat wat ruimte mis. Gelukkig gaat hij straks naar een andere kamer en krijgt hij wel een fatsoenlijke kledingkast.
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 17 Feb 2014 12:47

Re: Wat voor commode hebben jullie?

Wij hebben deze, bijpassend bij het ledikant:

Afbeelding
2014 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers