Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Feb 2014 22:42

Re: Weight Watchers

Wat is het hier gezellig druk! :)
Lejow, meld je je dan elke keer weer opnieuw aan? Want je kan toch maar eenmalig deelnemen aan zo'n actie?
Ik heb nu ook de eerste maand de korting gedaan.
Alleen jammer dat ik de afgelopen 2x niet kon :(. Zonde, maarja, we hadden een lastminute midweekje weg geboekt en dat is toch ook wel heel leuk, haha.
Aankomende dinsdag ga ik weer heen.
Ik zag de foto's terug van het weekje weg en ik moet dus echt aan de bak. Slanker ben ik echt zoveel mooier!
Hoewel ik het nu wel doorheb, walgde ik echt van sommige foto's, blegh!

Succes allemaal en ik ben er weer hoor ;).
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 14 Feb 2014 22:46

Re: Weight Watchers

Wat heerlijk Lana! Hebben jullie genoten? Waar zijn jullie geweest?
Ik herken dat wel van de foto's, al scheelt het hier dat er bijna nooit foto's van mij worden genomen. Het is hier altijd andersom :) Maar als ik ze dan zie, kan ik echt balen van mezelf.

Vandaag ging best goed, mijn punten waren vandaag op. Heb nog 2 paaseitjes gegeten, die heb ik maar van mijn weekpunten berekend. Ik heb ook vandaag 3 flesjes Spa blauw leeg en een kop thee en een glaasje superverdunde roosvicee gedronken. Best trots op mezelf dat ik een keer zoveel heb gedronken. Nu volhouden.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 15 Feb 2014 00:20

Re: Weight Watchers

Goed bezig CCC. Dat drinken moet ik ook heel goed op gaan letten, want dat scheelt enorm denk ik.
En ik moet meer fruit eten.

Ik sta liever ook niet op foto's ( sinds de laatste kilo's erbij zijn gekomen, hallo onderkin!! ;) ). Maar ik vind het toch wel heel jammer dat als mijn kinderen (vakantie)foto's terug kijken, mama er steeds niet op staat.

Voor de zomervakantie hoop ik toch wel wat kwijt te zijn, zodat ik me om dat soort dingen toch niet druk meer hoeft te maken.
We waren naar Center parcs en het was echt zo gezellig en leuk!
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 16 Feb 2014 21:22

Re: Weight Watchers

Oh dat fruit, herkenbaar. Op werkdagen eet ik altijd fruit met de kinderen mee. Thuis eet ik wel met N. mee, maar is het maar 1 stukje of 2 hooguit.

Mijn vriend 'vergeet' hier altijd foto's te maken, en als ik het dan vraag moet ik opeens poseren en dat zijn de meest crappy foto's ever :p

Wat leuk! Welke CP waren jullie? Wij gaan in Maart, geloof naar heijderbos. Heb er zo'n zin in!
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 17 Feb 2014 09:32

Re: Weight Watchers

hier na Een Slechte week "maar" 0,6kg Aangekomen, het valt me mee maar Natuurlijk niet leuk.we gaan er goed Tegen aan deze week.vier Alleen Zaterdag mijn Verjaardag dus probeer echt Niet Aan Mijn week Punten te Komen om de Schade te Beperken.
Afbeelding]
<<

Anoniem193

Bericht 17 Feb 2014 11:10

Re: Weight Watchers

Ik heb ook een slechte week gehad. Ontbijt, lunch, diner ging allemaal goed, niet 1x iets ongezonds gekozen, maar de tussendoortjes etc gingen echt slecht. ik heb heel veel chocola gehad, afgelopen weekend taart, alcohol, bittergarnituur hapjes, chips, turksbrood met een dip. Echt voel mij er nu heel slecht onder en vanavond moet ik wegen :(
Vandaag veel water drinken en heel streng zijn, hopelijk houdt dat de schade beperkt.

Kom op dreamer, we gaan er weer tegen aan! Succes op je verjaardag. Een tip: Kies 1 gebakje die je heel erg lekker vind en doe die dan in 2/3 stukken, zodat je wel meerdere keren op de dag taart mee kan eten met je visite, maar uiteindelijk heb je dan maar 1 gebakje gehad.
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 17 Feb 2014 11:42

Re: Weight Watchers

Succes alibi. Zaterdag komen 2 vriendinnen taco's eten en daarna gaan we stappen. Volgende week dinsdag ben ik echt jarig en komt de familie, en dan is je tip wel handig inderdaad. Bedankt.
Afbeelding]
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 17 Feb 2014 14:50

Re: Weight Watchers

Dreamer, dat is wel een goed idee, dan heb je in ieder geval ook je extra punten nog, voor de zekerheid. Verder vind ik de tip van Alibi ook wel een goede, zo heb je de hele dag wat lekkers. En van tevoren bedenken wat je ongeveer wil gaan eten. Succes weer deze week!

Alibi, zo'n weekje kan er ook tussen zitten. Wel heel jammer, want je zat zo goed in het ritme. Doe je nu nog steeds power start? ( Behalve je uitspattingen, haha ).

CCC, wij waren bij het Meerdal. Echt een geweldig park, vooral voor die kleintjes. En het was heel rustig, wat ook heel fijn was. Echt heel leuk. Wat leuk, Heijderbos schijnt ook heel leuk te zijn. En Center parcs is ook ideaal voor kinderen.
Het fruit eten zou ik ook samen met de kinderen moeten doen. Maar ik ben dan zo bezig met schillen voor hun, dat ik er gewoon niet meer aan denk.
Zo maar eens een banaantje pakken.
Het moet ook weer in mijn systeem komen.

All: Kunnen jullie eens omschrijven wat je ongeveer op een dag eet? Even om wat inspiratie op te doen ;).
Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 17 Feb 2014 14:58

Re: Weight Watchers

Ik doe nu elke dag telvrij, zodat ik 49 punten heb om over de week te verdelen. Waarvan dan de bedoeling is dat ik die doordeweeks op spaar en op zaterdag gebruik. Theoretisch dan, dat ging afgelopen week niet op. Denk dat ik alles bij elkaar wel 70 punten verbruikt heb zaterdagavond/nacht.
Bij powerstart heb je elke dag 2 extraatjes met een max van 7 punten, maar daar kwam ik in het weekend niet mee uit.

Afgelopen week was ook niet helemaal eerlijk, want ik werd ongesteld :P Dan lust ik sowieso graag vaak en veel chocola :D

Wat ik eet.
O: 2 plakjes roggebrood met kwark of kipfilet
T: Stuk fruit
L: Verschilt, een pasta/bietensalade/omelet/roggebrood/sla/2 plakjes roggebrood
T: Bak kwark met banaan + appel + kaneel (elke middag op mijn werk sowieso, echt mijn geniet momentje om half 4:P)
A: Aardappels, groente, rundvlees/kip. of een pasta/rijst gerecht. Bijna elke dag iets van de WW recepten.

@CCC: Ik zal vanavond even kijken voor wat recepten. Wat zoek je vooral ontbijt/lunch/diner?
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 17 Feb 2014 21:51

Re: Weight Watchers

Alibi, meer lunch en diner. Hoe duur was het boekje?

Klinkt goed Lana! Ja, buiten de schoolvakanties om zal het wel lekker rustig zijn. Vind dat ook lekker hoor, zolang we nog niet gebonden zijn aan de schoolvakanties doen we het zo. Ik ben nog nooit naar CP geweest, wel naar Landal maar vond ik een verschrikking. Ik hoop dat dit wat beter bevalt. Heb er in elk geval wel zin in, lekker zwemmen en leuke dingen doen samen.

Hier ging het weer goed vandaag. Heb nu 4 punten over, dus neem zo nog een koekje. En dan vroeg naar bed. Ik ben soms een beetje inspiratieloos wat ik nou weer op brood moet eten. Ik eet vooral kipfilet, kaas, runderrookvlees, fricandeau, filet americain, vruchtenhagel en jam. Iemand nog wat ideetjes? Word soms zo moe van de lunch, weer hetzelfde. Wraps zijn wel lekker, maar vind dat altijd wel aantikken met wat ik er dan allemaal opdoe.
<<

Anoniem193

Bericht 17 Feb 2014 21:53

Re: Weight Watchers

Hij was maar 5 euro. Was afgeprijsd bij de cursusavond.

Ik stuur je ff een pm met foto's van recepten.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 17 Feb 2014 21:55

Re: Weight Watchers

Thnx!!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 17 Feb 2014 22:12

Re: Weight Watchers

CCC schreef:Alibi, meer lunch en diner. Hoe duur was het boekje?

Klinkt goed Lana! Ja, buiten de schoolvakanties om zal het wel lekker rustig zijn. Vind dat ook lekker hoor, zolang we nog niet gebonden zijn aan de schoolvakanties doen we het zo. Ik ben nog nooit naar CP geweest, wel naar Landal maar vond ik een verschrikking. Ik hoop dat dit wat beter bevalt. Heb er in elk geval wel zin in, lekker zwemmen en leuke dingen doen samen.

Hier ging het weer goed vandaag. Heb nu 4 punten over, dus neem zo nog een koekje. En dan vroeg naar bed. Ik ben soms een beetje inspiratieloos wat ik nou weer op brood moet eten. Ik eet vooral kipfilet, kaas, runderrookvlees, fricandeau, filet americain, vruchtenhagel en jam. Iemand nog wat ideetjes? Word soms zo moe van de lunch, weer hetzelfde. Wraps zijn wel lekker, maar vind dat altijd wel aantikken met wat ik er dan allemaal opdoe.



Wat doe je er dan op? Want die vind ik juist weer meevallen :D

2 wraps is 5 punten, dan een klein beetje philadelphia light, dat is 1 punt.
Plakje ham of kipfilet is 1 punt, en dan een lading sla/komkommer/paprika enz!
Is dan 7 punten in totaal.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 17 Feb 2014 22:31

Re: Weight Watchers

Hmmm... Ja, ik ben zo snel uitgekeken op brood. Doe ook weleens kokosbrood of gestampte muisjes ofzo. Maar vind het zo saai eigenlijk. Ohja sandwichspread en kipfilet en komkommer vind ik wel lekker.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 17 Feb 2014 23:59

Re: Weight Watchers

Ik ben zelf niet zo'n broodeter, maar naar mijn werk is dat wel het makkelijkst.
Thuis eet ik liever crackers ofzo.
Ik ga binnenkort ook weer even wraps maken als lunch.
Iemand nog lekkere ideeën?
Wat ik trouwens ook heel lekker ( en simpel ) vind, is gewoon een wrap in de pan met kaas erop, als het een beetje gesmolten is de andere wrap erop en omdraaien. Een quasadilla. Heerlijk! En met een beetje jalapeño pepers erop.
Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 18 Feb 2014 10:37

Re: Weight Watchers

Gisteren heb ik niet gewogen. Ik durfde niet....

Voor vandaag

O: ei+ halve banaan pannenkoek/omelet
T: halve Appel
L: Bietensalade + plakje roggebrood
T: Kwark met halve banaan+ halve appel
D: Geen idee, mijn man kookt
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Feb 2014 17:19

Re: Weight Watchers

Gisteren:

O: magere yoghurt met havervlokken en vruchtenhagel
L: twee vollerkoren boterhammen (groen logo) met een tomaten cup a soup en een appel
D: Spaghetti met mager gehakt
T: appel, 2 lu time out granen biscuits

Ik weeg me donderdag thuis, want heb een lange werkdag, dus kan niet gaan wegen.
Vrees deze week voor het ergste.

Ik hou ook niet zo van brood, neem voor mijn werk het liefste wraps mee, of knackebrod crackers, of een salade ofzo met gerookte kip.
Maar heb in de pauze dan ook de tijd om alles rustig te smeren.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Feb 2014 17:23

Re: Weight Watchers

Volgens de weegschaal zwaarder alleen het is een andere die behoorlijk meer aangeeft. Ik ga er dus vanuit dat ik goed ben afgevallen :). Kleine stapjes maar we zakken weer.
2015 💙
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Feb 2014 20:16

Re: Weight Watchers

Ik was voor het eten net zo zwaar als vorige week donderdagavond na het eten bij WW..
Geen goed weekje dus.
'Gelukkig' hoef ik donderdag niet bij de WW op de weegschaal, want ik heb een kijkavond op mijn werk.
Hopelijk is er de 27e dus wel gewoon weer wat vanaf.
En het is nog geen donderdag natuurlijk, dus heb nog heel even te gaan, misschien is er dan toch iets vanaf, of op hetzelfde gewicht (dat zou al heel fijn zijn)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Feb 2014 20:24

Re: Weight Watchers

Je hebt nog een week, ff vol knallen. Lekker een keertje extra fietsen met b of lekker met haar in de speeltuin spelen en dan zelf mee doen. Komt helemaal goed en dipjes horen er ook bij.

Vandaag weer goede boodschappen gedaan. De fruitschaal ligt weer vol. Allemaal lekkere gezonde dingen. M'n schoonzusje was mee en die had echt zoiets van wow veel geld, maar ze heeft nu lekker met ons mee gegeten dus dat is gezellig :)
2015 💙
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Feb 2014 21:33

Re: Weight Watchers

Helaas.. door het revalidatie traject zit dat er echt niet in :( Ben al blij als ik uberhaupt de dag door kom :palm:
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 18 Feb 2014 23:29

Re: Weight Watchers

Hmmm Lejow, balen.... Maar goed... vanaf nu weer even goed oppakken en dan ga je weer goed waarschijnlijk. Salade is ook wel een goed idee trouwens!

Oh Lana, dat klinkt echt te lekker! Lijkt me lekker met wat chilisaus <3 Ja, ik heb dus weer een idee. Ik ben dus ook niet heel dol op brood, vandaar dat ik het snel vind vervelen allemaal.

Tulp goed bezig, ik vind dat ook zo fijn als we weer boodschappen hebben gehaald. Weer allemaal gezonde dingen in huis, dan heb ik ook minder verleidingen.

Oke, ik heb vandaag heel erg gezondigd. Ik heb vanavond een Whopper kaas menu gegeten.... met frietsaus... Maar daarna niks meer gegeten en de hele Ikea doorgelopen. En nog twee hele zware dozen getild naar boven. Dus misschien valt het wel mee. Heb vandaag niks tussendoor gegeten, alleen 3 boterhammen en 4 crackers. Heb maar niet geteld, misschien valt de schade nog erg mee. Mijn weekpunten zijn geschrapt voor deze week ivm deze avondmaaltijd.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 18 Feb 2014 23:58

Re: Weight Watchers

Toch maar even geteld, in het kader van bewust zijn en worden, viel me mee. Het heeft me 12 extra weekpunten gekost. Een whopper kaas is gewoon 19 punten! En ja, dat heb ik schaamteloos naar binnen gewerkt :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 19 Feb 2014 11:27

Re: Weight Watchers

Bizar he als je dat dan ziet. Je mag best veel eten voor de punten. Ik dacht gister ik smokkel er stiekem een beetje chocola bij. Later shit nu heb ik punten over. Nou ja ik weeg wel ff wat ik heb gehad. Had ik ipv gesmokkeld te veel punten gerekend.

Net ff op de weegschaal gestaan en het gaat lekker. Ben benieuwd wanneer de weegschaal hier 75 aan gaat geven. Dan ga ik echt juichen. Heb dat op de weegschaal op mijn werk nl nog niet gezien.
2015 💙
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 19 Feb 2014 12:06

Re: Weight Watchers

Jaaa ik dacht is wel veel punten, maar 19 had ik dan weer niet verwacht. Eerder 13 of 14 ofzo.

Hahaha herken dat stukje smokkelen wel, en dan toch even wegen en valt het juist mee. Ik ga hier pas juichen als ik onder de 80 kom. Ben vandaag echt niet fit, vandaag nog maar niet gewogen. Doe ik morgen wel of van het weekend pas (is misschien een veel beter plan). Had wel even alles gemeten en ben wel wat cm kwijt, dat is dus wel weer fijn.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers