Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lowlands 2014

<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 01 Feb 2014 11:41

Lowlands 2014

Whoehoe ik heb kaartjes voor Lowlands !!! :banaan: :banaan: :banaan:

Wie gaat er nog meer?
<<

Zero

Bericht 01 Feb 2014 18:48

Re: Lowlands 2014

It Giet OAN BITCHES!!!! :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:


Sorry. Maar ik ben blij!
De kaartverkoop ging gelukkig niet zo hard als vorige jaren, ik was zelf aan het werk dus ik heb een vriendin instructies gegeven en dat is dus goed gegaan.


I'm going hooooooooooome!!!!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 01 Feb 2014 21:38

Re: Lowlands 2014

Na 10 jaar achter elkaar naar Lowlands geweest te zijn vond ik het wel mooi geweest. Dit keer dus geen kaartjes gekocht.
In die 10 jaar tijd is de prijs overigens wel zo'n 80 euro omhoog gegaan en dan heb ik het niet eens over de consumptieprijzen. Overigens is de concurrentie tussen festivals nu wel groot aan het worden met oa Best kept secret etc..

Nu maar hopen dat de acts die de afgelopen 10 jaar ook schitterde in afwezigheid (die ze niet hebben geboekt) nu ook niet komen en dat ze veel bands programmeren die de afgelopen 10 jaar al vaker op Lowlands zijn geweest. Queens of the Stoneage is er alvast een van, al blijven die natuurlijk wel erg goed. Echter die zijn de afgelopen 10 jaar al vaker op LL geweest.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Feb 2014 17:01

Re: Lowlands 2014

Ik ben er niet bij dit jaar, komt me financieel gezien niet zo goed uit en sowieso heb ik dat kamperen een beetje afgezworen na afgelopen jaar!

Veel plezier voor degenen die wel gaan, wordt vast weer een mooi feestje!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem156

Bericht 17 Feb 2014 10:02

Re: Lowlands 2014

Ik ga ook naar Lowlands!
Zaterdagavond nog kaarten gekocht. We gaan met een man of 20, ik heb er superveel zin in!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron