Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bestellen bij Nelly.com

<<

Anoniem172

Bericht 16 Feb 2014 15:14

Bestellen bij Nelly.com

Mijn allerbeste vriendin trouwt begin April en nu ben ik op zoek naar de perfecte jurk. Op de site van Nelly heb ik iets van 7 jurkjes gezien die wel kans maken het te worden. Moet je vooraf betalen of kan je ervoor kiezen om eerst thuis te passen en dan pas te betalen wat je daadwerkelijk neemt? En die jurkjes lijken allemaal zo kort, valt dat in het echt mee?
<<

Anoniem156

Bericht 16 Feb 2014 16:40

Re: Bestellen bij Nelly.com

Dit staat gewoon op de site.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt op vijf verschillende manieren betalen op Nelly.com:

1) iDEAL: je kunt je bestelling direct betalen via iDEAL. Gemakkelijk en veilig via je eigen internetbank.
2) Klarna Factuur: bij ontvangst zit in het pakket een factuur van ons partnerbedrijf Klarna waarvoor je 14 dagen de tijd hebt om die te betalen. Nelly.com rekent €3 aan factuurkosten bij deze betaalwijze.
3) Gespreid betalen via Klarna: ontvang eerst je bestelling en deel vervolgens je betaling op. Klarna stuurt je informatie over de afbetaling als je je bestelling ontvangen hebt.
4) Creditcard: het bedrag wordt afgeboekt van je creditcard zo gauw je bestelling verzonden is.
5) Cadeaubon/kortingscode: heb je een Nelly cadeaubon of een kortingscode dan kun je die gebruiken om je bestelling (gedeeltelijk) te betalen.
<<

Anoniem172

Bericht 16 Feb 2014 16:43

Re: Bestellen bij Nelly.com

Dank voor je reactie, daar had ik helemaal niet naar gekeken!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers