Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aan de politie heb je ook niks

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Feb 2014 21:07

Re: Aan de politie heb je ook niks

Prosecco schreef:
Dundas schreef:Eens met Lien, als burger heb je natuurlijk ook zelf je verantwoordelijkheid. Je wordt heus niet gelijk neergestoken als je gewoon vriendelijk aangeeft dat je de geluidsoverlast toch wel erg vervelend vindt.


Nou ik vind het niet normaal dat je 's nachts je muziek zo hard hebt staan dat de hele buurt mee kan zingen. Ik verwacht dan ook echt niet de normale reactie: oh het spijt me dat je er last van heb, ik zal het wel zachter zetten.

Die mensen begrijpen toch ook wel dat je dit overal hoort? Dus ze doen het doelbewust en dan heb ik geen zin om me weer speciaal aan te gaan kleden om hun iets te melden wat ze zelf heus wel weten en vervolgens toch niet naar luisteren.


Wat een aannames allemaal. Assumption is the mother of all fuckups! Waarschijnlijk weten ze inderdaad dat ze gezellig een feestje aan het vieren zijn. Ik vermoed dat ze niet de muziek zo hard zetten om jou te ergeren en te kijken hoe snel je deze keer de politie belt!

Leef en laat leven!
<<

Lilypie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 15 Feb 2014 21:15

Re: Aan de politie heb je ook niks

Ik zou niet moeilijk doen als iemand een keer een feestje heeft.
Kijk als het iedere week is dan is het een ander verhaal, maar kom op een feestje en dan gelijk bellen ...
Ben blij dat wij dat hier als buren van elkaar kunnen hebben voor die paar keer per jaar.
Maar goed misschien ben ik daar te makkelijk in ik stoor me daar niet zo aan, ik maak de raam dicht en slaap toch wel :) .
Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers