Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wie herkent dit?

<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 07 Feb 2014 18:30

Re: wie herkent dit?

meisjesmama schreef:Die omeprazol vloeibaar gebruiken wij nu ook voor de jongste. Zo fijn dat ze die tabletten niet hoeft.
'

Krijgen jullie het naar binnen? Hier lukt het niet. Niet door de spuit in zijn mondje toe doen, niet door zijn fruit of groente, dan eet hij het niet op en niet door zijn fles, die wil hij dan ook niet meer. Wij hebben nu de capsules weer gekregen, wij doen de korreltjes op een klein stukje brood met wat boter, dan krijgt hij het wel binnen. Hoe lang gebruiken jullie het al en merk je verschil?
A.K.A Slaatje

]
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 07 Feb 2014 18:49

Re: wie herkent dit?

Venzje schreef:
meisjesmama schreef:Die omeprazol vloeibaar gebruiken wij nu ook voor de jongste. Zo fijn dat ze die tabletten niet hoeft.
'

Krijgen jullie het naar binnen? Hier lukt het niet. Niet door de spuit in zijn mondje toe doen, niet door zijn fruit of groente, dan eet hij het niet op en niet door zijn fles, die wil hij dan ook niet meer. Wij hebben nu de capsules weer gekregen, wij doen de korreltjes op een klein stukje brood met wat boter, dan krijgt hij het wel binnen. Hoe lang gebruiken jullie het al en merk je verschil?


Mijn dochter is bijna 4 bij haar krijg het zonder problemen naar binnen. Ze neemt het met een paar slokken melk.
Ik merkte binnen 2 dagen verschil ze ging weer beter eten en drinken. Ze heeft het vanaf 4 weken oud tot 1, 5 jaar gehad. En nu krijgt ze het weer bijna 2 maanden.
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 11 Feb 2014 07:37

Re: wie herkent dit?

Maia, hoe gaat het nu met je mannetje, heb je het idee dat de medicijnen enigszins helpen?
A.K.A Slaatje

]
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 14 Feb 2014 20:46

Re: wie herkent dit?

Wat lief dat je er nog naar vraagt! Sorry voor mijn late reactie. Het gaat goed! Geen aanvallen meer gehad dus was echt het zuur. Ik heb vandaag een bel afspraak met de ka. Hij benoemde dat het dus inderdaad het syndroom van sandifer is. Hoe gaat het nu met jou zoontje?
Mother of 3 adorable children
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 15 Feb 2014 07:48

Re: wie herkent dit?

Wat fijn dat het goed gaat en helemaal dat hij geen aanvallen meer heeft gehad. Slikt hij nu ook minder zuur weg?

Mikey is een ander kind door de medicijnen. Wij gaan straks een weekend naar Amsterdam, mijn moeder past op onze zoon en we zouden eigenlijk gister de stopweken hebben. Hier wachten we nu even tot maandag mee. Ik ben erg benieuwd hoe het dan gaat. Zodra ik merk dat het weer minder gaat, mogen we weer beginnen. Over twee weken weer terug naar de k.a.

Ik hoop dat het met jullie zoon ook goed blijft gaan!
A.K.A Slaatje

]
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers