Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


dichtgroeien gaatjes en piercings

<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 13 Feb 2014 12:22

dichtgroeien gaatjes en piercings

Sinds mn 17e heb ik gaatjes onderin mn oor en 1tje bovenin mn oor.verder heb ik sinds mn 18e een navelpiercing. Dit is inmiddels dik 10 jaar.
nu ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee, maar ik ben bang dat vooral het gaatje bovenin mn oor en de navelpiercing gauw dichtgroeien en dat vind ik toch wel heel definitief gelijk. Wat zijn jullie ervaringen met het dichtgroeien van gaatjes en piercings?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 13 Feb 2014 12:25

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Ik heb 2 gaatjes aan beide kanten, alleen altijd maar in 1 gaatje een oorbel, ik heb net even geprobeerd, maar in mijn 2e gaatje gaat gewoon zonder moeite een oorbel, terwijl ik daar al jaren niks meer in heb gehad. Ik weet niet hoe dat met piercings is.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem331

Bericht 13 Feb 2014 12:38

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Ik heb een gaatje boven in mijn oor. Ik heb er ruim 6 jaar niks in gehad, en deed er laatst zonder moeite weer een ringetje door.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Feb 2014 12:50

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

In principe groeit een piercing gaatje nooit dicht. Een piercinggaatje is namelijk een kokertje van littekenweefsel, je kan dit ook voelen al het sieraad eruit is. Het kan wel zijn dat er na verloop van tijd een vliesje voor de ingang/uitgang komt, maar in de meeste gevallen kan je zo`n vliesje vrijwel pijnloos doorprikken.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 13 Feb 2014 12:59

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

De gaatjes bovenin mijn oren moet ik al vrij snel 'doorprikken'. na een paar uur zit daar al zo'n soort van vliesje in. Mijn andere oorbellen blijven gewoon helemaal open..alhoewel, het derde gaat weet ik niet, die heb ik nog nooit uitgehad.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Feb 2014 13:00

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Ik had vroeger een gaatje bovenin, nou die is niet meer te zien!

Mijn derde gaatje krijg ik ook niets meer in, de tweede wel met wat duwen en dan komt er een propje vuil uit.

Navelpiercing weet ik niet, maar mijn neuspiercing is ook dichtgegroeit.
<<

Anoniem 77

Bericht 13 Feb 2014 13:52

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Ik had een navelpiercing. Toen ik zwanger werd had ik hem er uit gehaald, met de gedachte dat ik niet wist wat ik er mee wilde. Zo'n zwangerschaps piercing vond ik namelijk niks. Al heel snel was hij dicht gegroeit van binnen. Nu zit ik met aan de buitenkant nog een gaatje (staat er raar zo) en het voelt zo kaal!! En ik twijfel nog steeds..,,
<<

Anoniem168

Bericht 13 Feb 2014 14:41

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Ik had een navelpiercing. Die heb ik al jaren niet meer ingehad, denk al zo'n 9 jaar nu, omdat ze 'm scheef hebben gezet en ik me eraan stoorde, maar de gaatjes zitten er nog steeds.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 13 Feb 2014 16:20

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Cotton schreef:In principe groeit een piercing gaatje nooit dicht. Een piercinggaatje is namelijk een kokertje van littekenweefsel, je kan dit ook voelen al het sieraad eruit is. Het kan wel zijn dat er na verloop van tijd een vliesje voor de ingang/uitgang komt, maar in de meeste gevallen kan je zo`n vliesje vrijwel pijnloos doorprikken.

Dit idee had ik inderdaad ook, maar twijfelde toch. Nou ik ben benieuwd!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 13 Feb 2014 16:23

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Mijn navelpiercing-gat is wel compleet dicht. Je ziet wel waar die gezeten heeft(littekentjes). Inmiddels is die al ruim 8 jaar uit.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 13 Feb 2014 16:44

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Mijn neuspiercing is helemaal dicht, die is er zo'n 4-5 jaar uit denk ik. Navelpiercing heb ik tijdens de zwangerschap uit gehad, en na een maand of 9 met moeite weer ingekregen. Gaatje zat er nog maar was gekrompen ofzo. Oorbellen heb ik een tijd uit gehad en die kon ik zo weer in doen.

Edit: neuspiercing ff geprobeerd, die is ook nog open. Heb ik ook bijna 10 jaar gehad.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 13 Feb 2014 16:57

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Owja. Neuspiercing heb ik ook nog gehad. Die is bij mij ook helemaal dicht..
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 13 Feb 2014 22:05

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Mijn orgaantjes blijven echt gewoon open, maakt niet uit hoe lang er niks in zit.
Neus heb ik nooit eruit gehaald en bij m'n tongpiercing kon ik er na een paar weken echt niet meer in.

Ik heb nu ook tepelpiercings, geen idee eigenlijk hoe snel dat dichtgroeit. Maar dat prik je in ieder geval niet ff door!!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 13 Feb 2014 22:17

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Het gaatje bovenin mijn oor is volledig dicht gegroeid. Was ook erg ontstoken. Het gaatje in mijn lip zit er nog, maar er zit een vliesje overheen. De andere gaatje zijn niet dicht, één ervan was ook gestretched(?).
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem38

Bericht 14 Feb 2014 17:46

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Het is maar goed dat je orgaantjes open blijven Mamsie!

Mijn navelpiercing heb ik in september weer ingedaan na 8 jaar niks erin gehad te hebben. Deed ff pijn en was in het begin wat geïrriteerd. Vandaag jeukt ie erg. Maar bij mij was het dus niet dicht.
<<

Anoniem50

Bericht 14 Feb 2014 17:49

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Mijn oorbellen kunnen er altijd zo weer in. Vandaag toevallig weer een oorknopje in het bovenste gaatje gedaan. Navelpiercing groeide binnen 48u dicht en ik moest hem toen opnieuw laten zetten. Maar ja, dat is ook alweer 10 jaar geleden. Shit, ik word oud.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 14 Feb 2014 18:25

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Whahhaha stom!!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 14 Feb 2014 20:10

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

ja leuke typefout mamsie:)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 14 Feb 2014 20:14

Re: dichtgroeien gaatjes en piercings

Ik heb lange tijd geen oorbellen gedragen, omdat de gaatjes steeds ontstoken raakte. Toen voor de grap nog eens geprobeerd of ze nog open waren en vanaf die dag nooit meer last gehad van ontstekeningen. En ze waren dus nog gewoon open.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers